دکوراسیون الهام بخش بالکن

چه کسی دوست ندارد در هوای خوب از بالکن لذت ببرد؟ ما عاشق گذراندن وقت در بالکن در وعده صبحانه، وقت چای و حتی شام هستیم به طوری که مراقب زیبایی بیشتر بالکن ها هستیم. در این مرحله با مفهومی به نام دکوراسیون تراس و بالکن مواجه می شویم که باید جدا از خانه عمومی نگهداری شود.

دکوراسیون بالکن؛ حتی زمانی که در قلب شهر هستید، این قدرت را دارد که شما را به طبیعت بازگرداند، معمار غذاهای گرم خانوادگی باشد و صحنه لذت بردن از قهوه با دوستانتان باشد. این فقط به شما بستگی دارد که همه اینها و حتی بیشتر را به دست آورید!

اگر همچنین می خواهید بالکن خود را تزئینی و زیباتر کنید؛ با این حال، اگر مطمئن نیستید که برای این کار از کجا شروع کنید، می توانید اطلاعات گردآوری شده توسط فیکا را بررسی کنید که سبک و هارمونی را در هر گوشه خانه شما به ارمغان می آورد .

دکوراسیون بالکن چگونه ساخته می شود؟

مبلمان مدرن تراس

ایده‌های دکوراسیونی که می‌توانید برای بالکن اعمال کنید ، می‌تواند این امکان را ایجاد کند که بالکن خود را به فضایی کاربردی‌تر و لذت‌بخش‌تر تبدیل کنید، همانطور که قبلاً هم اشاره کردیم. با این حال، قابل ذکر است که هر پیشنهاد دکوراسیون ممکن است برای هر بالکن مناسب نباشد.

زیرا در اکثر مواقع اندازه بالکن در اجرای ایده های دکوراسیون نقش کلیدی ایفا می کند. در این مسیر ممکن است طرح بالکنی که گاهی آرزویش را دارید به دلیل ابعاد بالکن محقق نشود.

شکل و همچنین اندازه بالکن یکی از عواملی است که باید در هنگام تزئین به آن توجه کرد. بنابراین توصیه می کنیم قبل از اقدام برای دکوراسیون بالکن و تراس با در نظر گرفتن مدل بالکن، مدل تراس و ابعاد بالکن برنامه ریزی کنید.

علاوه بر این البته باید بگوییم که بودجه عامل مهمی در دکوراسیون است. با این حال، وقتی فکر می کنید که بالکن شما به جذاب ترین و چشمگیرترین قسمت خانه شما تبدیل خواهد شد، اشتباه نخواهد بود اگر اعلام کنید بودجه ای که برای دکوراسیون بالکن اختصاص می دهید قطعا ارزشش را دارد.

پیشنهادات دکوراسیونی که می توانید برای بالکن خود اعمال کنید

نمای بالکن تزئین شده با عناصر تزئینی

بالکن شما می تواند کوچک، بزرگ، باریک، عریض، بلند یا کوتاه باشد. حتی ممکن است بالکن خود را بسته و در خانه خود قرار دهید. هر کدام از این موارد نکاتی هستند که باید در اجرای ایده های دکوراسیون در نظر بگیرید. با این حال، هیچ یک از آنها مانعی برای رسیدن به بالکن رویاهای شما نیستند.

برای داشتن بالکنی که با سبک دکوراسیون قسمت های باقی مانده از خانه شما همخوانی دارد کافی است رویاپردازی کنید و اقدام کنید. در این مرحله می توانید از ایده های تزیین بالکن که برای شما گردآوری کرده ایم الهام بگیرید و با صرفه جویی در وقت برای قسمت تحقیقاتی هر چه سریعتر شروع به تزیین بالکن خود کنید.

1. تخیل خود را با پالت های چوبی به چالش بکشید

صندلی پالت چوبی بالکن قرار داده شده است

پالت‌های چوبی که به‌خصوص در سال‌های اخیر به کرات در دکوراسیون منزل مورد استفاده قرار گرفته‌اند، اساساً مصالحی هستند که توسط شرکت‌های ساختمانی یا شرکت‌های لجستیکی مورد استفاده قرار می‌گیرند. چه کسی حدس می زد که این نوع متریال شیک ترین قسمت بالکن شما باشد؟

اما رسیدن به این هدف با رنگ آمیزی پالت ها در رنگ های متضاد و قرار دادن کوسن های راحت روی آن ها کاملا امکان پذیر است. علاوه بر این با این روش می توانید مبلمان بالکن فوق العاده اقتصادی و سبک بوهمیایی داشته باشید.

کمد چیست و چه کاربردی دارد؟

علاوه بر صندلی که با تزیین پالت چوبی خواهید داشت، می توانید با استفاده از پالت میز قهوه خوری نیز طراحی کنید. همچنین می توانید با گذاشتن فرشی در کف بالکن که با مبلمان پالت شما سازگاری دارد، کمی رنگ بیشتری به دکوراسیون خود بدهید.

فقط اینجا را کلیک کنید تا پیشنهادات ما در هنگام تزئین میز قهوه شما الهام بخش باشد!

2. باغ کوچک خود را بسازید

گلدان برای گل های بالکن متصل به ریل بالکن

اگر در عجله روزانه فرصتی برای پرتاب خود به طبیعت پیدا نمی کنید، چگونه می توانید طبیعت را به بالکن خود بیاورید؟ برای این کار فقط به حمایت از گیاهان آپارتمانی و گیاهان فضای باز نیاز دارید.

ضمن اینکه با گیاهان رنگارنگ و متنوع به دکوراسیون بالکن رنگ می دهید، می توانید فرصت ایجاد یک باغچه کوچک را نیز پیدا کنید. همچنین می توانید میوه ها و سبزیجاتی مانند جعفری، توت فرنگی، گوجه فرنگی را در باغچه کوچک خود پرورش دهید.

بنابراین، می‌توانید این فرصت را داشته باشید که سبزیجات و میوه‌هایی را که در باغ کوچک خود پرورش داده‌اید بچشید، و شاید این فرصت را داشته باشید که خانه‌ای را با باغی که همیشه آرزویش را داشته‌اید و پس از بازنشستگی در آن ساکن خواهید شد تمرین کنید. .

3. بالکن را به اتاق غذاخوری تبدیل کنید

میز ناهارخوری با میوه و آب روی آن

اگر در بالکن قهوه می نوشیم، با عزیزانمان در بالکن گپ می زنیم، بعد از غذا در بالکن نفس می کشیم. پس چرا بالکن را به اتاق ناهارخوری تبدیل نکنیم؟ آیا ایده هم بالکن  و هم اتاق ناهارخوری که بتوانید عصرهای تابستان را با خانواده خود لذت ببرید و از اینکه زمان با گفتگوهای دلپذیر بعد از شام به سرعت می گذرد، شگفت زده شوید، برای شما منطقی نیست؟

اگر شما هم نظر ما را دارید، می‌توانید با میز ناهارخوری و صندلی‌های میز ناهارخوری که با خطوط کلی خانه‌تان هماهنگ هستند،  این ایده را زنده کنید . به عنوان مثال ، میز ناهار خوری مونتانا  می تواند از این نظر گزینه ایده آلی باشد، با ویژگی میز بازش که به افراد بیشتری اجازه می دهد در کنار هم باشند .

اگر بالکن کافی برای قرار دادن میز ناهارخوری ندارید، می توانید با یک میز آشپزخانه کاربردی و صندلی آشپزخانه یا ست های آشپزخانه نیز رویای خود را به واقعیت تبدیل کنید. شاید آنچه شما به دنبال آن هستید ست آشپزخانه نورمن با سبک راحت و زیبایی شناسی آن باشد  . توصیه می کنیم برای گزینه های بیشتر محصول، به صفحه اتاق غذاخوری  و  صفحه آشپزخانه فیکا نگاهی بیندازید .

4. گوشه خود را با کوسن ایجاد کنید

کوسن های رنگارنگ برای دکوراسیون بالکن استفاده می شود

شاید وقتی می خواهید برای خواندن کتاب یا گوش دادن به موسیقی برای خود وقت بگذارید، بالکن مانند کوسن های راحت در مطبوع ترین نقطه منتظر شما نباشد. تنها چیزی که برای این گوشه نشیمن نیاز دارید چند کوسن بزرگ و کوچک مختلف است که شکی نداریم که به مکان مورد علاقه خانه شما تبدیل خواهد شد.

دکوراسیون منزل با گلدان گل شیر و مجسمه شیربرای این کار می توانید کوسن هایی در رنگ ها و اندازه های دلخواه بخرید و یا می توانید کوسن های خود را از پارچه مورد نظر خود بدوزید. فراموش نکنیم که وقتی متوجه این مورد می‌شوید، کاری که می‌توانید انجام دهید، که فکر می‌کنیم هنگام تزئین بالکن شما را بیشتر به وجد می‌آورد، فقط به تخیل شما محدود می‌شود.

5. دکوراسیون را با لوازم جانبی کامل کنید

دکوراسیون بالکن بدون شک زمانی که با اکسسوری هایی مشابه سایر قسمت های خانه تکمیل شود به یک کل تبدیل می شود. در این مسیر می توانید با وسایل تزیینی که بالکن شما را شیک تر می کند، آخرین ضربه را به دکوراسیون خود وارد کنید.

به عنوان مثال، می توانید میز خود را با کاسه لوگان تزئین کنید که با ظرافت خود حال و هوای متفاوتی به بالکن شما می بخشد  یا می توانید باغ کوچک خود را در بالکن با گلدان گل الماس شکل شیر .

چگونه اتاق نشیمن را با توجه به اندازه اتاق تزیین کنیم، برای پیشنهادات ما می توانید از آن برای تزئین اتاق نشیمن استفاده کنید، یکی از مکان هایی که بعد از بالکن بیشترین زمان را در خانه می گذرانید.  توصیه می کنیم مطالب ما را با عنوان بررسی کنید.

نویسنده: حامد دهنوی