تختخواب شو مدل پاندورا

مبل تختخواب مدل پاندورا برای استراحت در دفتر کار و منزل

مبل تختخواب یک نفره مدل پاندورا با جعبه‌ی چوبی، با عرض تشک ۸۰ سانتیمتر، یکی از محبوب‌ترین مدل‌های مبلمان تختخوابشو فیکا است. این مبل تختخواب شو برای نشستن بسیار راحت است و راحتی را فراهم می‌کند. شما می‌توانید با خرید مبل تختخواب شو  مدل پاندورا، آن را در محیط دفتر کارتان یا اداره‌ی خود قرار داده و یا کنار میز مدیریتی یا نیم‌ست مبل اداری دیگری که در اتاق کارتان دارید، قرار دهید. عرض نشیمن این مبل ۸۰ سانتیمتر است و همینطور وقتی مبل را به حالت تخت تبدیل می‌کنید، عرض ۸۰ سانتیمتر آن برای خوابیدنی راحت و آسوده بسیار مناسب است.

این مبل تختخواب شو مدل پاندورا دارای دسته‌هایی صاف، چوبی، براق و بالاست که باعث شده است که این مبل مورد توجه مشتریان و طرفداران زیادی قرار بگیرد. زیبایی و ابهت ویژه‌ای که دارد، آن را مناسب برای دفتر کار یا اتاق‌های مدیریت می‌سازد که برای یک استراحت کوتاه مدت با خوابی راحت و آسوده به شما انرژی می‌دهد.

مشخصات فیزیکی این مبل شامل:
– طول: ۱۱۵ سانتیمتر
– عرض تشک: ۸۰ سانتیمتر
– وزن: ۵۰ کیلوگرم
– ارتفاع مبل: ۸۱ سانتیمتر
– ارتفاع تختخواب: ۴۰ سانتیمتر
– طول خواب یا تختخواب: ۱۹۰ سانتیمتر

اجزای داخلی این مبل شامل فوم سرد و اسفنج ۳۰ کیلویی می‌شود و اسکلت سازه‌ی آن از پروفیل سبک صنعتی و کف توری مشبک فلزی ساخته شده است. با توجه به دقت بالایی که در تولید آن داشته می‌شود، زمان تحویل آن معمولاً ۱۰ تا ۱۲ روز کاری پس از خرید است.