خانه خود را با ایده های تزیین مبل گوشه ای بازسازی کنیدمبل گوشه ای یا همان طور که می گویند صندلی L به دلیل طراحی های مدرن، ویژگی های کاربردی و سایر مزایا، جزو پرطرفدارترین ست های مبل اخیر در دکوراسیون منزل است. بنابراین، ایده های دکوراسیون مبل گوشه ای که می تواند بلافاصله فضای خانه شما را تغییر دهد ، چه چیزی می تواند باشد؟

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که در ست های مبل به دنبال آن است که یکی از مهم ترین مبلمان اتاق نشیمن و سالن است، البته ارائه راحتی مورد نیاز شماست.

علاوه بر این، مناسب بودن صندلی انتخابی شما برای دکوراسیون منزل، یکی دیگر از معیارهای مهم است.

در این راستا، مبل‌های گوشه‌ای و صندلی‌های L از جمله مدل‌های صندلی راحتی هستند که با انواع اتاق‌های مختلف به‌ویژه اتاق‌های کوچک و باریک سازگاری دارند.

اگر مبل های گوشه ای به درستی در فضای داخلی قرار گیرند و توسط عناصر مکمل مختلف پشتیبانی شوند، بدون شک به شما این امکان را می دهند که محیطی مانند رویاهای خود را در خانه خود داشته باشید.

مبل گوشه ای شرابی

اما در هنگام خرید مبل نبشی باید نیازها به درستی مشخص شود و مناسب ترین ست گوشه با توجه به اندازه اتاق و سبک دکوراسیون غالب تصمیم گیری شود.

نکات اصلی که هنگام خرید مبل گوشه ای برای منزل  باید به آن توجه کنید، هنگام خرید ست گوشه ای چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟ می توانید با بررسی مقاله ما متوجه شوید.

در صورت تمایل، جلوتر نرویم و به پیشنهادات دکوراسیون مبل گوشه ای نگاهی بیندازیم که می توانید در هنگام دکوراسیون منزل خود از آنها الهام بگیرید!

پیشنهادات تزیین مبل گوشه ای که به منزل شما ظرافت می بخشد

دکوراسیون مبل گوشه ای بزرگ

تزیین مبل گوشه ای یکی از موضوعات مهم اخیر است، مخصوصا برای کسانی که می خواهند تمام وسایل خانه شان منعکس کننده سبک آنها باشد.

زیرا مبل های گوشه ای که یکی از شیک ترین گزینه های مبلمان امروزی هستند، علاوه بر ایجاد راحتی، به صرفه جویی در فضا و رنگ دادن به دکوراسیون منزل کمک می کنند.

پس دکوراسیون مبل گوشه ای چگونه ساخته می شود؟ پیشنهادات سبکی که باعث شود مبل های گوشه ای شما در دکوراسیون منزل شما حرفی برای گفتن داشته باشد، چه می تواند باشد؟ پاسخ تمام این سوالات را می توانید در ادامه مقاله ما که به عنوان خانواده فیکا ، آدرس سبک و هارمونی در خانه ها آماده کرده ایم، بیابید.

در اینجا چند ایده شیک تزئین مبل گوشه ای وجود دارد!

پرتاب به عنوان لوازم جانبی

ست مبل گوشه مشکی

روکش شال یا صندلی راحتی را می توان به عنوان نمونه ای از عناصر دکوراسیون نشان داد که اخیراً بر محبوبیت آنها افزوده شده است.

روکش صندلی که کاربرد بسیار کاربردی به خصوص در صندلی های L و U شکل دارد، در کوتاه مدت از کثیف شدن صندلی شما جلوگیری می کند و حالت زیبایی را به نمایش می گذارد.

ست مبل سفید

می توانید شال صندلی را به روش های مختلف روی صندلی خود قرار دهید:

  • می توانید کل صندلی را با یک شال پهن بپوشانید. به این ترتیب می توانید از ریختن هر چیزی روی مبل خود یا آسیب دیدن پارچه آن و همچنین ایجاد ظاهری تزئینی جلوگیری کنید.
  • ایده دیگری که می توانید از شال مبل برای تزیین مبل گوشه ای استفاده کنید این است که شال را روی مبل پراکنده بگذارید.
  • علاوه بر این می توانید شال مبل را که به شکل مثلث یا مستطیل تا کرده اید، از بالای صندلی به پایین آویزان کنید. اگر فکر می کنید این کار باعث ایجاد ظاهری نامرتب می شود، می توانید قسمت آویزان را زیر اسفنج در قسمت نشیمنگاهی خود قرار دهید.

بالش های شیک و تزئینی

ست مبل گوشه سبز

یکی دیگر از پیشنهادات دکوری که می توانید برای تزیین مبل گوشه ای در نظر بگیرید، قرار دادن بالش های پرتابی و بالش روی مبل است که می تواند با سبک و سیاق مبل شما سازگار باشد.

اگر مبل گوشه ای که برای منزل خود انتخاب کرده اید از یک رنگ تشکیل شده است،  می توانید از بالش انتخابی خود برای رنگ هایی استفاده کنید که با رنگ صندلی تضاد دارند.

به عنوان مثال، می توانید بالش های پرتابی طرح دار را انتخاب کنید تا فضای پرانرژی تری روی مبل های رنگ روشن مانند بژ، کرم، پودری ایجاد کنید.

بالش پرتابی شرابی و کرم روی صندلی

علاوه بر این بالش های تزیینی با رنگ های روشن تر و در صورت امکان تک رنگ برای مبل های گوشه ای مانند قرمز، آبی سرمه ای، سبز ظاهر بهتری ایجاد می کند.

اگر به دنبال یک مبل تختخوابشو شیک برای منزل خود هستید، تختخوابشو های فیکا که با سبک و رنگ برجسته خود جلب توجه می کند، می تواند به شما کمک کند تا درهای سبک مورد نظر خود را باز کنید. می توانید دکوراسیون مبل گوشه ای را با انتخاب بالش های پرتابی که با دیگر وسایل خانه برای قسمت بالای ست لوفت کرنر سازگار باشد تکمیل کنید.

از طرف دیگر، توصیه می کنیم مقاله ما با عنوان ایده های الهام بخش برای کسانی که می خواهند یک خانه مدرن را تزئین کنند را برای پیشنهادات سبکی که می توانید هنگام دکوراسیون خانه مدرن از آنها الهام بگیرید  ، مرور کنید.

فرش با ضلع مکمل

حالت

شاید در نگاه اول فکر کنید که فرش چه ربطی به دکوراسیون مبل گوشه ای دارد، اما فرش از مهم ترین اجزای مکمل در دکوراسیون منزل است.

به همین دلیل می توانید هنگام تزئین مبل گوشه ای در اتاق نشیمن یا نشیمن خود از فرش به عنوان یک وسیله کمکی استفاده کنید. چطور؟

ابتدا باید فرشی مناسب با رنگ و مدل صندلی برای فضای داخلی که مبل را در آن قرار می دهید انتخاب کنید.

اگرچه اکثر مبل های گوشه ای دارای رگه هایی از سبک مدرن هستند، اما اگر مبل های گوشه ای کلاسیک را ترجیح می دهید، به شما توصیه می کنیم به جای فرش های طرح دار و پیچیده، یک فرش ساده و شیک را انتخاب کنید.

ست مبل

اگر فکر می کنید اتاقی که در حال تزیین آن هستید به اندازه کافی بزرگ نیست، باید فرش را درست جلوی مبل گوشه ای قرار دهید. با این حال توصیه می کنیم هنگام انتخاب فرش به این نکته توجه کنید که آیا عرض آن برای رفتن به زیر صندلی کافی نیست و آیا اجازه می دهد کف اتاق دیده شود. بنابراین، اتاق شما جادارتر به نظر می رسد، صندلی L شما جلوه می کند.

مبل‌های گوشه‌ای با طراحی مدرن را می‌توان با فرش‌های طرح‌دار هندسی یا فرش‌های حصیری، یکی از انواع فرش‌های محبوب آن دوره، ترکیب کرد.

پیشنهاداتی برای کمک به انتخاب فرش مناسب برای  خانه، چگونه صحیح ترین سایز فرش را برای خانه خود تعیین کنید؟ شما می توانید با خواندن مقاله ما متوجه شوید.

معماران داخلی مشهور جهان و آثار قابل توجه آنها

میزهای قهوه با ویژگی های کاربردی

میز قهوه خوری

میزهای قهوه خوری که از شیک ترین مکمل های دکوراسیون منزل هستند نیز از اقلام کاربردی هستند که به لطف ویژگی های کاربردی خود راحتی را به خانه ها وارد می کنند.

به همین دلیل، میزهای قهوه‌خوری را می‌توان به‌عنوان نمونه‌ای از انواع مبلمان معرفی کرد که در دکوراسیون مبل‌های گوشه‌ای ترجیح داده می‌شوند تا هم راحتی و هم ظرافت را ارائه دهند.

میزهای قهوه خوری مناسب هم برای سبک مبل نبشی و هم برای فضای کلی خانه، تکمیل کننده دکوراسیون مبل گوشه ای خواهند بود. وقتی روی مبل گوشه ای خود دراز کشیده اید و جلوی تلویزیون چیزی تماشا می کنید، می توانید از عملکرد میزهای تودرتو بهره مند شوید.

میز قهوه جلوی مبل گوشه ای

به خصوص اگر تکیه گاه مبل گوشه ای شما به اندازه کافی پهن نیست، حتما به شما توصیه می کنیم که از میز تودرتو برای اتاق خود استفاده کنید.

میزهای قهوه ای که هنگام تزئین مبل گوشه ای انتخاب می کنید، نه تنها صندلی های شما را برجسته می کند، بلکه تأثیر مثبتی بر فضای عمومی خانه خواهد داشت. در این راستا می‌توانید از دسته تختخواب شو فیکا دیدن کنید تا زیباترین کاناپه های تختخوابشو را که تکمیل کننده دکوراسیون منزل شما هستند، ببینید.

پوف های مدرن و شیک

ست مبل

گرچه در گذشته معمولاً پاف ها که یکی از ابتدایی ترین مکمل های دکوراسیون داخلی هستند برای میز آرایش ترجیح داده می شد، اما امروزه به دلیل کاربرد کاربردی این نوع مبلمان در اتاق نشیمن و نشیمن به کرات دیده می شود.

اگرچه مبل های گوشه ای کاملاً راحت هستند، اما در مواردی که نشیمنگاه کافی نیست، پاف ها می توانند به کمک شما بیایند و آسایشی که به دنبال آن هستید را به خانه های شما بیاورند.

می‌توانید از پوف‌هایی که طراحی آن‌ها با سبک مبل گوشه‌ای شما هماهنگ است، به‌عنوان یک مبلمان اضافی که می‌توانید پاهایتان را روی آن دراز کنید و لذت ببرید، یا می‌توانید از آن‌ها به‌عنوان میز قهوه‌خوری استفاده کنید که می‌توانید در آن قرار دهید. چای و قهوه

دسته صندلی

از طرفی پوف ها را می توان به عنوان ماژول مبل های گوشه ای به عنوان یک وسیله تزئینی استفاده کرد که اخیراً بسیار محبوب شده است. می توانید کاری کنید که مبل گوشه ای یک انتقال بین ماژول های دیگر ایجاد کند.

می توانید نگاهی به محصولات فیکا بیندازید .

در نهایت با ظرافت و ویژگی های کاربردی خود جلب توجه می کند. برای مدل های مبل گوشه ای که فضای خانه شما را تغییر می دهد، می توانید مدل های فیکا  را بررسی کنید!

نویسنده: حامد دهنوی