با توسعه فناوری های دیجیتال، مفهوم دفتر کار خانگی که امکان کار مستقل از مکان را فراهم می کند، روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. از سوی دیگر، پاسخ دقیق به این سوال که دفتر کار خانگی چیست، آسان نیست.

سیستم کار خانگی که مستلزم رعایت قوانین خاص و داشتن احساس مسئولیت است، هنوز هم توسط بسیاری از افراد به عنوان یک روش کار آزاد نامیده می شود. با این حال، در سیستم اداری خانگی، که به معنای کار آزادتر از یک محیط تجاری مانند یک دفتر یا دفتر نیست، برای افراد اهمیت زیادی دارد که برای پایداری خودکنترلی ایجاد کنند.

ما به‌عنوان برند فیکا ، معمار راحتی در خانه شما ،  می‌خواستیم به طور عینی معنای کار در آسایش خانه و مزایا و معایب آن را آشکار کنیم. در این مسیر می توانید سیستم کار خانه اداری را با تمام جزئیات یاد بگیرید و یاد بگیرید که چگونه محیط کاری دفتر خانه را کارآمد کنید.

محیط کار مناسب برای سیستم دفتر خانه تزئین شده برای کار از خانه

سوال در ذهن: دفتر خانه چیست؟

همانطور که در ابتدای مطلب ذکر کردیم، می‌توانیم منطق دفتر خانه را به عنوان یک اصل کاری تعریف کنیم که به شما امکان می‌دهد بدون نیاز به حضور در محل کار از خانه کار کنید. در واقع، بسیاری از کارآفرینان می توانند با ذکر آدرس منزل خود به عنوان آدرس رسمی کسب و کار، پلاک مالیاتی دریافت کنند، از مشتریان خود فاکتور بگیرند، یعنی فعالیت های تجاری خود را به صورت قانونی از منازل خود انجام دهند.

علاوه بر این، مشاهده می‌کنیم که بسیاری از کسب‌وکارها به همراه کارمندان خود به سیستم اداری خانگی روی آورده‌اند یا در روزهای خاصی از هفته در یک دفتر کار خانگی کار می‌کنند. همانطور که از اینجا به راحتی می توان فهمید، می توان ادعا کرد که هر فردی که احساس مسئولیت داشته باشد می تواند به راحتی از خانه با روش دفتر کار در منزل به کار خود ادامه دهد.

با این حال، البته باید بگوییم که سیستم کار خانگی مانند هر موضوعی دارای مزایای بسیاری و همچنین جنبه های منفی بسیاری است. در اینجا مزایا و چالش های احتمالی کار در دفتر کار خانگی آورده شده است…

زنی که به طرز سازنده ای جلوی کامپیوتر کار می کند

مزایای کار در دفتر خانه چیست؟

برای پاسخ کامل به این سوال که دفتر کار خانگی چیست ، بررسی مزایا و معایب این روش کاری پرطرفدار مفید است. بر این اساس، مزایای کار در منزل نسبت به کار در محیط اداری را می توان به صورت زیر خلاصه کرد:

نشستن مادری که با نوزادش جلوی کامپیوتر می نشیند به دلیل اینکه در خانه کار می کند به این سوال پاسخ می دهد که دفتر کار خانگی چیست؟

معایب کار در دفتر خانه چیست؟

وقتی به مزایای دفتر کار خانگی نگاه می کنید، ممکن است فکر کرده باشید که هیچ جنبه منفی وجود نخواهد داشت. با این حال،  موقعیت های منفی زیادی وجود دارد که می تواند در اثر کار در خانه ایجاد شود. اگرچه در ابتدا بسیار راحت است، اما ما فکر می کنیم که به مرور زمان جنبه های منفی کار در دفتر خانه را خواهید دید. لذا مایلیم از قبل این معایب را به اطلاع شما برسانیم. با توجه به این؛

میز تحریر چوبی

چگونه یک محیط کارآمد برای دفتر خانه ایجاد کنیم؟

اکنون که به سوالات دفتر کار خانگی چیست، کارهای آسان و سخت در یک دفتر کار خانگی چیست، اکنون می‌توانیم ترفندهای کارآمد کار بدون خروج از خانه را بررسی کنیم. علاوه بر این، با در نظر گرفتن پیشنهاداتی که برای شما گردآوری کرده ایم، می توان معایب سیستم کاری دفتر خانه را به حداقل رساند.

برای این کار، اول از همه، ایجاد محیطی که انگیزه شما را برای کار در خانه افزایش دهد، برای شما مفید خواهد بود. میز کاری که به شما امکان می دهد رایانه، نوت بوک، جا خودکار و بسیاری از مواد مورد نیاز خود را در دسترس داشته باشید، از این نظر این کار را انجام می دهد.

میز تحریر رنگ سفید

شما می توانید با بررسی گزینه های میز که زمینه را برای کار موثر شما فراهم می کند،  مناسب ترین مورد را برای خود به دست آورید . از سوی دیگر، توصیه می کنیم از کشوها استفاده کنید تا اسناد و سایر مواردی که روی میز شما قرار نمی گیرند به طور ایمن نگهداری کنید. علاوه بر این، یکی از منطقی ترین گام ها برای به دست آوردن یک کتابخانه مفید برای قرار دادن اسناد و کتاب های مهم شما خواهد بود  .

فراموش نکنیم که باید روی یک صندلی ارگونومیک بنشینید تا آناتومی بدن هنگام کار پشت میزتان خراب نشود. علاوه بر همه این موارد، توصیه می کنیم در محیطی کار کنید که چنین محرکی وجود ندارد، زیرا تلویزیون می تواند باعث ایجاد مشکل در تمرکز شود.

علاوه بر این،  می‌توانید با نگاهی به محتوای ما با عنوان « لیست جامع خرید مدرسه برای بازگشت به مدرسه داشته باشید.

نویسنده: حامد دهنوی