دکوراسیون سالن ورودی با کمد آبی سفید

راهروها اولین قسمت هایی هستند که منعکس کننده شخصیت خانه شما هستند و از مهمانان پذیرایی می کنند. می دانید چه می گویند: اولین برداشت همیشه مهم است.

دکوراسیون خانه تنها به اتاق ها محدود نمی شود که از اصلی ترین قسمت های استفاده از خانه هستند. دکوراسیون راهرو و راهرو مکمل دکوراسیون خانه است، زیرا اولین فضایی است که هر بار که وارد خانه می شوید پذیرای شماست و به عنوان پلی به اتاق های دیگر عمل می کند.

می توان با دکوراسیون ورودی تفاوت هایی ایجاد کرد، چه به سبک دیگر اتاق های خانه مبله شود و چه به سبک دیگری تزئین شده باشد. تکمیل دکوراسیون ورودی با کابینت های توکار، چوب لباسی، گلدان های گل، آینه و بسیاری موارد دیگر آنقدرها هم که به نظر می رسد دشوار نیست.

به عنوان فیکا آدرس مبلمان باکیفیت و مدرن در این مطلب ۱۱ ایده مختلف را آماده کرده ایم که « دکوراسیون مدرن ورودی چگونه باید باشد؟ اما اول از همه، entree چیست؟ خوب است به سوال شما پاسخ دهید.

Entree چیست؟

دکوراسیون راهرو خاکستری و سفید

ریشه کلمه entree از کلمه فرانسوی Entrée به معنای ورودی گرفته شده است. در معماری به عنوان بخشی از خانه ها و ساختمان ها شناخته می شود که با ورود از درب ورودی اصلی به اتاق های دیگر باز می شود.

اگرچه اغلب نادیده گرفته می شود، اما این منطقه که برای اولین بار توسط افرادی که وارد ساختمان می شوند با آن مواجه می شوند، در واقع بخشی است که اولین برداشت ها توسط کسانی ایجاد می شود که قصد اجاره یا فروش خانه یا ساختمان خود را دارند یا می خواهند مهمانان خود را تحت تاثیر قرار دهند.

پیش غذا چیست؟ حالا که به سوال او پاسخ دادیم، بیایید اولین برداشت های تاثیرگذار را از خود به جای بگذاریم. در اینجا ایده هایی برای دکوراسیون راهرو و راهرو وجود دارد که به راهرو و دکوراسیون منزل شما رنگ می بخشد:

1. ضروری برای دکوراسیون ورودی: Dresuar

کمد مشکی

اولین ایده دکوراسیون ورودی مدرن ، کمد است. مدل های دمپایی یکی از موثرترین مبلمان برای زیباسازی دکوراسیون هستند. دلیل این امر این است: کمد ورودی با عملکردی که دارد به عنوان انباری عمل می کند و با ظاهر زیبایی به دکوراسیون راهرو می بخشد.

همچنین می توان یک دکوراسیون راهروی باریک و شیک با کمدهایی با سایز جمع و جور تهیه کرد. همچنین می توانید ظاهر کمد خود را با یک نقاشی یا آینه برای آویزان کردن کامل کنید. علاوه بر این، می توانید دکوراسیون ورودی را با لمس های کوچکی مانند گل، گلدان و ریزه کاری هایی که روی کمد قرار می دهید، شخصی سازی کنید.

  • اگر می خواهید اطلاعات دقیقی در مورد dresuars به ​​دست آورید، dresuar چیست و چه کاربردی دارد؟ می توانید نگاهی به محتوای عنوان ما بیندازید.

2. از اثر جادویی آینه ها بهره مند شوید

تصویر راهرو مدرن

آیا تا به حال در مورد اثر توهم آینه ها شنیده اید؟ از آنجایی که آینه ها نور را منعکس می کنند، این توانایی را دارند که مناطقی را که در آنها مورد استفاده قرار می گیرند، عریض تر از آنچه هستند نشان دهند. این امر باعث می شود که آینه ها به یک راه حل موثر بخصوص از نظر دکوراسیون درگاه باریک تبدیل شوند.

دکوراسیون ورودی چگونه باید باشد ؟ کسانی که می گویند باید حتما استفاده از آینه را ارزیابی کنند. آینه های ورودی را می توان به عنوان آینه های تمام قد و همچنین آینه های دیواری یا آینه های تمام قد متصل به دیوار ترجیح داد.

چیزی که آینه های درب را  از یکدیگر متمایز می کند، قاب، برش، اندازه و نحوه قرارگیری آنهاست. برای مثال، می توانید با آویزان کردن سه آینه گرد یا الماس شکل متوسط ​​به دیوار به صورت نامتقارن ظاهر زیبایی داشته باشید.

به همین ترتیب، دکوراسیون ورودی را می توان با آویزان کردن یک آینه تزئینی طلایی رنگ و قاب خورشیدی  به تنهایی روی دیوار متمایز کرد.

3. استفاده هوشمندانه از فضا: یک کابینت جادار و مدولار

راهرو با کابینت های سفید

از نظر دکوراسیون ورودی، استفاده هوشمندانه از فضا و همچنین زیبایی ظاهری مهم است. اگر راهرو شما قسمت نسبتا بزرگی است، می توانید از این فضای خالی با کمد توکار استفاده کنید.

کمد دیواری فضای ذخیره‌سازی اضافی را برای شما فراهم می‌کند و برای آویزان کردن چکمه‌ها و کت‌های ضخیم مخصوصاً برای ماه‌های زمستان مناسب است. برای اینکه با دکوراسیون همخوانی داشته باشید می توانید درب کمد کشویی را انتخاب کنید. این نگاه بدون دسته چشم را خسته نمی کند.

4. تفاوتی با پوشش کف ایجاد کنید

سالن ورودی با کاشی های کف سیاه و سفید

کفپوش‌های غیرمعمول این قدرت را دارند که از نظر دکوراسیون ورودی تفاوت زیادی ایجاد کنند . کسانی که می‌خواهند تابوها را بشکنند و از سایه‌ی بی‌خطر حد وسط بیرون بیایند، می‌توانند با کف‌پوش‌های پررنگ، ورودی‌های خود را خنک جلوه دهند.

مواردی که در انتخاب کفپوش های طرح دار یا رنگ های مختلف باید در نظر بگیرید، اندازه مساحت و سبک دکوراسیون ورودی است که می خواهید اعمال کنید.

برای مثال اگر از کاشی های مات سیاه و سفید روی زمین استفاده می کنید یا رنگ های زنده را ترجیح می دهید، می توان دکوراسیون ورودی را هم با مبلمان مدرن و هم با مبلمان کلاسیک تکمیل کرد. از سوی دیگر، الگوهای کلاسیک بیشتر با سبک کلاسیک یا مبلمان کلاسیک مدرن سازگار خواهد بود.

5. ظاهر زیبایی با گالری دیوار

کنسول ها، راهروها و نقاشی های دیواری

چه یک نقاشی یا یک عکس هنری، دکوراسیون ورودی می تواند با نقاشی هایی که آویزان می کنید تحسین را برانگیزد. انتخاب قاب ها به صورت هماهنگ اولین قانون برای انتخاب یک گالری دیواری چشم نواز است.

اگر نمی خواهید از قاب استفاده کنید، می توانید نقاشی ها را به صورت بوم آویزان کنید. این به ورودی شما جلوه ای معاصر و هنری می دهد. ترجیحاً می‌توانید بسیاری از قاب‌ها را با هم آویزان کنید، و می‌توانید با بررسی نمونه‌هایی برای مرجع خود، در مورد اندازه و موقعیت قاب روی دیوار تصمیم بگیرید.

اگر می خواهید در دکوراسیون دیوار ورودی یک نقطه کانونی واحد داشته باشید، می توانید با یک نقاشی با ابعاد بسیار بزرگ به ظاهر زیبایی برسید.

6. کنسول برای تزئین راهرو گسترده

دکوراسیون ورودی - کنسول قهوه ای تیره

دکوراسیون ورودی عریض چگونه باید باشد؟ اگر فکر می کنید استفاده از کنسول درب مدرن، ممکن است پاسخ سوال شما باشد. کنسول ورودی راه حلی کاربردی و شیک برای استفاده مناسب از فضای بزرگ ارائه می دهد.

اگرچه معمولاً در چارچوب دکوراسیون اتاق غذاخوری دیده می شود ، کنسول ها نیز قطعاتی هستند که برای دکوراسیون ورودی تفاوت ایجاد می کنند. مدل های کنسول راهروی نه تنها به لطف محفظه های کابینت بزرگ خود فضای ذخیره سازی را فراهم می کنند، بلکه با ظاهر زیبای خود سالن ها را نیز زیبا می کنند.

7. نورپردازی ورودی را چشم نواز کنید

محصولات رنگارنگ روشنایی درب

نور بد چشم ها را خسته می کند، بنابراین محصولات نورپردازی نادرست را انجام دهید. در میان ایده های دکوراسیون ورودی نمی توان به اهمیت نورپردازی اشاره نکرد. با انتخاب محصولات نورپردازی مدرن، داشتن دکوری چشمگیر بسیار آسان است.

چراغ‌های کف، لوسترهای راهرو، چراغ‌های آویز، چراغ‌های رومیزی… هر کدام از اینها محصولاتی هستند که باید با دقت انتخاب شوند، اما نادیده گرفته شوند. هنگام انتخاب این محصولات باید از هماهنگی آنها با یکدیگر و با دکور کلی اطمینان حاصل کنید.

به عنوان مثال، یک لوستر یا آویز راهرو طلایی رنگ می تواند راهرو را برجسته کند. همچنین می توان با یک چراغ رومیزی با جزئیات طلایی که روی کنسول سالن یا کمد سالن قرار می گیرد، به نورپردازی دلپذیری دست یافت.

در این راستا، محصولات مبل تختخواب شو فیکا ممکن است مورد توجه شما قرار بگیرند.

8. فضای زندگی ایجاد کنید

صندلی جلو اتاق

با ایجاد یک قسمت نشیمن کوچک در راهرو می توانید به ورودی خانه خود یک تصویر لابی مجلل ببخشید. همچنین در صورت تمایل می توان از این قسمت نشیمن برای فعالیت هایی مانند کتابخوانی استفاده کرد. با انتخاب مدل های شیک برگر در فضای نشیمن می توانید محیطی آرام و آرام ایجاد کنید .

پیشنهاد دیگر برای قسمت نشیمن در ورودی ها، پفک است. پوف ها به دلیل راحتی و جمع و جور بودن برای ورودی مناسب هستند. علاوه بر این، می‌توانید با میز کناری که در نزدیکی صندلی راحتی یا پوف محل نشستن خود قرار می‌دهید، بهترین استفاده را از این قسمت از منزل خود ببرید.

9. استفاده از اشیاء تزئینی مهم است

لوازم جانبی روی کمد

کسانی که می خواهند به دکوراسیون ورودی رنگ های شخصی اضافه کنند، می توانند با اشیای تزیینی فضایی مشخص و بدیع را در راهروها ایجاد کنند. برخی از اشیاء که می توانند به عنوان لوازم ورودی ترجیح داده شوند می توانند;

10. قطعات کاربردی: نگهدارنده چتر، آویز

دکوراسیون ورودی، جا چتر

چند قطعه وجود دارد که باید در دکور راهرو به خصوص در ماه های زمستان گنجانده شود. اصلی ترین آنها عبارتند از؛ چتر و چوب لباسی. می توانید یک نگهدارنده چتر به سالن ورودی خود اضافه کنید تا چترهای مرطوب در روزهای بارانی کف را خیس نکنند و چترها در هنگام استفاده نامرتب به نظر نرسند.

اگر مراقب باشید که چتری انتخابی با دکوراسیون ورودی همخوانی داشته باشد، جا چتر نیز می تواند به عنوان یک دکور زیبا عمل کند. یکی دیگر از قطعات کاربردی و کاربردی آویز است.

شاید مشخص ترین ویژگی درب ها آویزها باشند. شما می توانید بنا به سلیقه خود از چوب لباسی که در اتاق تمرین خود قرار می دهید، به صورت دیواری یا جداگانه استفاده کنید.

11. انتخاب فرش مناسب، ورودی هایی که شما را منعکس می کند

فرش سیاه و سفید در راهرو

فرش ورودی چگونه باید باشد ؟ ” ابتدا باید ابعاد کف سالن خود را در نظر بگیرید. سپس باید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید فرشی به سبک کلاسیک انتخاب کنید یا مدرن.

به عنوان مثال، یک فرش با نقش و نگار در اشکال هندسی به احتمال زیاد یک فرش مدرن است. این نوع فرش با مبلمان مدرن هماهنگ می شود.

اگر دیوارها و مبلمان راهرو شما نسبتا ساده هستند، می توانید الگوهای قاطع تری را برای فرش راهرو انتخاب کنید. با این حال، اگر هم دیوارها و هم کف ورودی قاطع باشند، این می تواند ظاهری پیچیده و نامرتب ایجاد کند.

اگر از ظاهر نامرتب خانه خود شکایت دارید ، محتوای ما با عنوان 5 ایده برای تزیین پله برای افزودن ظرافت به خانه شما ممکن است برای شما جالب باشد.

نویسنده: حامد دهنوی