تازه به خانه نقل مکان کرد-خانواده شاد

یکی از بزرگترین مشکلاتی که برای کسانی که در شرف جابجایی هستند یا کسانی که قصد جابجایی دارند با آن روبرو هستند، فرآیند بسته بندی کالا است. اگر کالا در حین حمل و نقل از مکانی به مکان دیگر به درستی بسته بندی نشود، ممکن است آسیب ببیند، شکسته شود و هزینه های زیادی را به همراه داشته باشد.

اگر روش های بسته بندی مناسب برای یک فرآیند جابجایی بدون آسیب و بدون مشکل اعمال نشود، متأسفانه ممکن است هنگام ورود به خانه جدید، شگفتی های بدی را تجربه کنید.

برای جلوگیری از چنین شرایطی، ما به عنوان تولید کننده مبلمان مستحکم و مدرن فیکا ، راهنمای بسته بندی اثاثیه و سایر اقلام را آماده کرده ایم که کسانی که می خواهند اسباب کشی کنند می توانند از آن استفاده کنند .

اقلام هنگام جابجایی چگونه بسته بندی می شوند؟

متحرک-جوان-زوج

هر روز افراد زیادی برای تغییر محل زندگی خود کوچ می کنند. با توجه به اینکه هر فرد مجبور است بارها در زندگی خود حرکت کند، یادگیری نحوه بسته بندی وسایل اهمیت پیدا می کند.

هنگامی که ترفندهای بسته بندی وسایل را یاد گرفتید، خواهید دید که دیگر نیازی به نگرانی برای جابجایی نیست. بنابراین ، برای حرکت بدون زحمت چه اقداماتی باید انجام دهید؟

بسته بندی مبلمان

صندلی و جعبه

1. مواد بسته بندی را جمع آوری کنید

کسانی که می خواهند به خانه جدید نقل مکان کنند معمولا فقط وسایل خود را با بسته و نوار بسته بندی می کنند. با این حال، اینها برای محافظت از هر مورد کافی نیستند. بنابراین منطقی‌تر است که روی چند قطعه مواد دیگر سرمایه‌گذاری کنید تا در حین جابجایی به وسایل شما آسیبی وارد نشود. علاوه بر این، اینها از نظر قیمت مواد گران قیمت نیستند و می توانید به راحتی آنها را پیدا کنید.

2. مبلمان را برای جابجایی آماده کنید

افراد متحرک

قبل از بسته بندی وسایل خود ، باید آنها را به خوبی تمیز کنید تا هیچ گرد و غبار، پسماند یا مشابهی روی یا بین آنها نباشد. دلیل این امر این است که رسوبات باقی مانده بر روی مبلمان ممکن است در هنگام حمل و نقل مبلمان را خراش داده یا به سطح آن آسیب برساند. علاوه بر این، شما خاک و گرد و غبار را به خانه جدید خود حمل نمی کنید.

برای سهولت در حمل و نقل، در صورت وجود، باید برای جدا کردن چرخ ها، دستگیره ها و دستگیره های مبلمان خود نیز وقت بگذارید.

اگر کشوهای مبلمان مانند کمد، کمد و میز خواب را با عملکرد نجات بخش خود بیرون بیاورید و با قرار دادن وسایل دیگر در این کشوها، فضای بیشتری برای بسته بندی داشته باشید. علاوه بر این، برداشتن کشوها مبلمان سنگین را نیز سبک کرده و جابه‌جایی آن را آسان‌تر می‌کند.

3. مبلمان را جدا کنید

مبلمان-دمونتاژ-مرد

اگر می‌خواهید تخت‌خواب‌های راحت ، مبل‌های شیک ، مدل‌های کمد مدرنی که با احتیاط خریداری کرده‌اید ، ویژگی‌های خود را از دست ندهند، توصیه می‌کنیم قبل از اسباب‌کشی هر مبلمانی را که می‌توانید جدا کنید، جدا کنید.

برای انجام این کار، به عنوان مثال، تخته های سر را جدا کنید، اثاثه یا لوازم داخلی صندلی ها را بردارید. بنابراین، اگر یک مبلمان دارای قطعات جداشدنی باشد، جداسازی آنها روند را آسان تر و قابل اطمینان تر می کند. به این ترتیب آسیب به اثاثیه در هنگام بارگیری در کامیون یا حمل آن به خانه جدید نیز به حداقل می رسد.

وقتی نکاتی را در نظر داشته باشید، نقل مکان به یک خانه جدید فرآیند ساده‌تری است. هنگام جداسازی مبلمان:

در صورت وجود حتما با مراجعه به دفترچه راهنمای نصب آن را جدا کنید.

پس از جدا کردن مبلمان، قطعات کوچک مانند پیچ ​​و میخ را در یک کیسه درزگیر قرار دهید و این کیسه ها را محکم به مبلمانی که متعلق به آن است بچسبانید.

برای سرعت بخشیدن به فرآیند و صرفه جویی در زمان در حین جابجایی، باید مراحل جداسازی قطعات را یک روز قبل انجام دهید.

می‌توانید محل تعلق هر قطعه را با یک قلم نمدی روی نوار ماسک مشخص کنید تا جمع‌آوری مجدد مبلمان اضافی آسان‌تر شود.

4. بسته بندی مبلمان برای جابجایی راحت

کالا- بسته بندی-مرد

دو مورد از مهمترین موادی که به شما امکان می دهد وسایل خود را با خیال راحت حمل کنید. این نایلون حباب بسته بندی شده و با روکش پلاستیکی است. استفاده از نایلون حبابدار برای حمل ایمن اقلام ظریف مانند مبلمان چوبی کار شما را آسانتر می کند.

برای صندلی ها می توانید از روکش های پلاستیکی یا روکش های مخصوص صندلی های طراحی شده استفاده کنید. اگر آن‌ها را ندارید، پتوهای قدیمی یا روکش‌های حمل و نقل نیز مناسب هستند. یکی دیگر از مکان هایی که بسته بندی حباب دار ایده آل است، برای بسته بندی مبلمان آینه ای و لعاب است.

اگر با استفاده از نوار چسب نواری به شکل “X” روی سطوح آینه ای و شیشه ای بچسبانید، این کار باعث می شود که شیشه حتی در صورت شکستن قطعه قطعه نشود. هنگام بسته بندی آینه یا ظروف شیشه ای، توصیه می کنیم آن را با نایلون حباب دار بپیچید و به گوشه ها توجه ویژه ای داشته باشید.

سپس آینه ای را که بسته بندی کرده اید بین دو ورق مقوایی قرار دهید و آن را بچسبانید. بنابراین، شما می توانید حتی ظریف ترین مبلمان را بدون آسیب حمل کنید.

5. قبل از بارگیری مبلمان در کامیون حمل و نقل برنامه ریزی کنید

کالا-حمل و نقل-خدمات

یکی دیگر از مشکلاتی که برای کسانی که می خواهند به خانه جدید نقل مکان کنند با آن مواجه هستند آسیب اثاثیه یا کالاها در نتیجه بارگیری تصادفی و برنامه ریزی نشده در وسیله نقلیه است. برای جلوگیری از این امر، باید قبل از بارگیری کالاهای خود در وسیله نقلیه، یک طرح بارگیری ایجاد کنید. علاوه بر این، اگر برنامه ریزی کنید، جابجایی برای شما و حمل و نقل ها در صورت وجود آسان تر می شود.

بسته بندی اقلام شکننده

جعبه بسته بندی زن

بسته بندی بشقاب ها و لیوان ها و به طور خلاصه بسته بندی اقلام شکستنی که اکثرا ظروف آشپزخانه هستند یکی دیگر از مواردی است که باید مورد توجه کسانی باشد که قصد جابه جایی دارند.

متأسفانه، اگر به درستی بسته بندی نشده باشد، ممکن است به ظروف غذاخوری مورد علاقه خود، لیوان مورد علاقه خود برسید. در زیر چند نکته برای آسان کردن کار شما هنگام حمل اقلام شکستنی وجود دارد.

بسته بندی لباس

لباس بسته بندی زن

برای کسانی که می خواهند حرکت کنند، شاید ساده ترین مرحله جابه جایی لباس باشد. با وجود اینکه بسیار سبک هستند و شکسته نمی شوند، اما می توان آنها را به راحتی حمل کرد، اما این فرآیند بسته بندی نیز باید با دقت انجام شود تا از آسیب هایی مانند پارگی، جداسازی قطعات و آلودگی جلوگیری شود.

لباس هایی که مشکلی برای چروک شدن ایجاد نمی کنند را می توان در کیسه های زباله قرار داد و سپس بسته بندی کرد. لباس های ضخیم مانند کت و کت را می توان در کیسه های وکیوم قرار داد. بنابراین حمل آن راحت تر است و فضای کمتری را اشغال می کند. برای لباس های خود که نمی خواهید چروک شوند، می توانید جعبه های چوب لباسی را انتخاب کنید.

بسته بندی کالاهای الکترونیکی و کالاهای سفید

حمل و نقل کالاهای الکترونیکی و سفید دشوار است زیرا بسیار حساس هستند. بنابراین، ارسال کنندگان بهترین روش بسته بندی را اعمال خواهند کرد. با این حال، علاوه بر اقدامات حمل و نقل برای محافظت از کالا، می توانید چنین اقلامی را در بسته بندی حباب دار بپیچید.

برای مبلمان جدید آدرس خانه جدید: فیکا

dogtas-mayer-seat

اگر می خواهید مبلمان شما ماندگاری بالایی داشته باشد و وسایل شما هرگز درخشش روز اول خود را از دست ندهند حتی اگر بارها خانه خود را جابه جا کنید، می توانید با خیالی آسوده مبلمان محکم و باکیفیت فیکا را انتخاب کنید.

اگر به این فکر می کنید که بعد از نقل مکان به خانه جدید خود از کجا شروع به نظافت کنید، می توانید با بررسی مقاله ما با عنوان  کدام رنگ مبل تختخوابشو هرگز از مد نمی افتد؟

نویسنده: حامد دهنوی