سبک مدرن در دکوراسیون چیست؟

اگر به دنبال درک ساده و واضح در مبلمان و به دور از زیور آلات هستید، ممکن است سبک مدرن سبک شما باشد! با تمرکز بر سادگی و ارگونومی، این سبک در اوایل دهه 1950 رایج شد. اگر طرفدار دکوراسیونی ساده، راحت و در عین حال زیبایی در منزل خود هستید، می توانید با انتخاب سبک مدرن از سادگی لذت ببرید…
مبلمان فیکا را انتخاب کنید که بافت ها و سطوح مختلف را با هم ترکیب می کند.

دکوراسیون اتاق نشیمن

از استفاده بیش از حد لوازم جانبی خودداری کنید. لوازم جانبی شما باید به سادگی مبلمان شما باشد. از استفاده از اکسسوری های بسیار تزئین شده، پولک دار و سنگی خودداری کنید.

کاسه طلایی

مراقب باشید که در انتخاب پارچه خود از یک رنگ استفاده کنید. اگر پارچه های طرح دار را ترجیح می دهید، الگوهای هندسی برای استایل مدن مناسب خواهند بود.

چگونه در خانه وقت بگذرانیم؟

صندلی گوشه

در سبک مدرن، استفاده از مواد می تواند متفاوت باشد، زیرا خطوط در طراحی مبلمان بسیار واضح و ساده هستند. به عنوان مثال ممکن است بیش از یک ماده و رنگ در کنار هم در طراحی مبل یا میز قهوه خوری استفاده شود.

میز قهوه کاربردی

در فضاهای زندگی خود، چه در مبلمان و چه در فضای عمومی، نقاط کانونی خاصی ایجاد کنید. این می تواند استفاده چشمگیر از رنگ در مبلمان شما باشد یا می تواند گوشه چشمگیری باشد که در یک اتاق ایجاد می کنید.

مبل تخت خواب شو

برای جلوه ای جادار در قسمت هایی که به این سبک تزئین می کنید، باید از انبارهای زیادی استفاده کنید و از بهم ریختگی پرهیز کنید.

آباژور

نویسنده: حامد دهنوی