فهرست نیازهای عملی برای زوج هایی که برای ازدواج آماده می شوند

با نزدیک شدن به فصل عروسی، یک دوره پر هیجان برای زوج هایی که در حال آماده شدن برای ازدواج هستند آغاز می شود. برای برخی، این روند که چند سال قبل از تاریخ عروسی شروع می شود، ممکن است برای برخی از زوج ها طولانی نباشد. از سوی دیگر، می توان گفت تقریباً همه زوج ها با فهرست ازدواج کم و بیش مشابه ، مقدمات لازم را برای زندگی جدید خود انجام داده اند .

خرید در خانه، که شاید مهمترین بخش مقدمات ازدواج است، زمانی بسیار لذت بخش می شود که نیازها از قبل تعیین شوند. بنابراین چگونه می توان یک خانه را از ابتدا تا انتها قابل سکونت ساخت؟ به چه اقلامی نیاز خواهید داشت؟ چگونه می توانید تمام موارد مورد نیاز را بشناسید؟

حتی اگر سوالات بیشتر و بیشتر می شوند، نگران نباشید! چرا که فیکا ، معمار خانه های راحت ، لیستی از ازدواج تهیه کرده است که شامل همه چیزهایی است که ممکن است نیاز داشته باشید تا در طول مراحل ازدواج تحت استرس نباشید و این روند را به آسان ترین و لذت بخش ترین شکل ممکن سپری کنید.

البته می توانید با توجه به میل خاص خود به این لیست که می توانیم آن را لیست جهیزیه نیز بنامیم اضافه کنید و یا مواردی را از لیست حذف کنید. اگر اکنون آماده هستید، بیایید شروع کنیم به مرور لیست ما از بسیاری از چیزهایی که در زندگی جدید خود پس از ازدواج به آنها نیاز خواهید داشت.

لیست ازدواج A تا Z برای کسانی که برای ورود به خانه جهانی آماده می شوند

زوج مینیاتوری در حال بغل کردن یکدیگر در نزدیکی یک خانه مینیاتوری

ما مطمئن هستیم که به لطف لیست ازدواجی که با تکمیل کمبودهای خانه ای که با همسرتان زندگی می کنید، زندگی شما را آسان می کند، در مدت کوتاهی آماده ورود به دنیای ازدواج خواهید بود . علاوه بر این، هنگامی که با در نظر گرفتن لیست نیازهایی که با در نظر گرفتن بسیاری از جزئیات مهم تهیه کرده ایم، خرید خانه خود را انجام دهید، شاهد خواهید بود که چیزی در زندگی شما باقی نمانده است که بر زندگی شما تأثیر منفی بگذارد.

زیرا اگرچه بودجه هر فرد متفاوت است، اما اقلام اولیه مورد نیاز یک خانه یکسان است. با این حال، وقتی محتوای ما را مرور می‌کنید، جایی که ما موارد ضروری را برای هر خانه فهرست می‌کنیم، ممکن است فکر کنید که برخی از موارد ممکن است آنقدرها هم ضروری نباشند. اما بی‌توجه نباشیم که بسیاری از چیزهایی که ممکن است هنگام زندگی با خانواده یا هم اتاقی‌تان به اهمیت آن‌ها پی نبرید، از این پس جایگاه بزرگی در زندگی شما خواهد داشت.

10 نکته برای کارآمدتر کردن کار در خانه

در اینجا لیست ازدواج هایی است که زوج ها باید قبل از مراجعه به فروشگاه بررسی کنند.

1. مبلمان

گروه نشسته برای لیست ازدواج مورد نیاز است

به‌عنوان برند فیکا که مبلمانی را تولید می‌کند که هم از نظر ظاهری و هم عملکردی بیش از انتظارات همه را ارائه می‌دهد، می‌توان گفت که مبلمان در میان اقلامی قرار دارد که زوج‌های تازه ازدواج کرده بیشتر به آن نیاز دارند. در محدوده پکیج عروسی که توسط فیکا به زوج های جدید ارائه می شود،  می توان اکثر اثاثیه های ذکر شده در زیر را با قیمت های بسیار مناسب تهیه کرد.

بنابراین مبلمان ضروری در یک خانه چیست؟

هنگام انتخاب محصولات مبلمان ذکر شده در بالا، توصیه می کنیم برای شروع زندگی جدید خود، ابعاد خانه ای را که اجاره یا خریداری می کنید در نظر بگیرید. حتی هنگام خرید مبلمان نیز برای شما مفید خواهد بود که ابعاد خانه خود را با کارکنان فروشگاه به اشتراک بگذارید. در غیر این صورت، اقلامی که خریداری می کنید ممکن است در خانه شما جا نشوند یا به فضاهای خالی منجر شوند.

برای جلوگیری از چنین شرایطی، می توانید خدمات معماری فیکا را رایگان دریافت کنید  و ببینید که محصولات فیکا انتخابی شما در پلان های سه بعدی تهیه شده توسط معماران ما چگونه در خانه شما ظاهر می شوند. بنابراین،  می‌توانید ست‌های گوشه‌ای یا ست مبل‌هایی را انتخاب کنید که به بهترین وجه برای خانه شما مناسب هستند و  به راحتی می‌توانید کابینت‌هایی را انتخاب کنید که به بهترین وجه لباس‌های شما را در اتاق خواب شما جای می‌دهند .

2. کالاهای سفید

یک فروشگاه کالاهای سفید که در آن محصولات یخچال در کنار هم لعاب داده می شود

گروه اقلام دیگری که به اندازه مبلمان حیاتی است، کالاهای سفید هستند. همانطور که در مقاله قبلی اشاره کردیم، در انتخاب وسایل سفید توجه به ابعاد خانه مفید است. به این ترتیب می توانید پس از ورود کالای خریداری شده به خانه، فرصت مواجهه با غافلگیری های بد را به صفر برسانید. می‌توان کالاهای سفیدی را که هنگام ازدواج باید خریداری کرد به شرح زیر فهرست کرد:

3. لوازم خانگی کوچک

لوازم کوچک روی پیشخوان آشپزخانه ردیف شده اند

قرار نگرفتن لوازم کوچک در لیست ازدواج امکان پذیر نخواهد بود . شما می توانید این لوازم خانگی برقی را پیدا کنید که حداقل به اندازه کالاهای سفید اهمیت دارند، اگرچه نام آنها کوچک است، اما بسیاری از آنها نجات دهنده هستند:

4. ظروف آشپزخانه

تصویر آشپزخانه با کابینت های سفید

یکی دیگر از مواردی که در لیست نیازهایی که برای زوج های تازه ازدواج کرده تهیه کرده ایم نباید نادیده گرفت ظروف آشپزخانه است. مطابق با تکنولوژی، نیازها و روندها، خرید محصولاتی که نیازهای اساسی شما را برای لیستی از ظروف آشپزخانه که هرگز پایانی ندارند، به نفع شما خواهد بود. با گذشت زمان، می توانید با توجه به سلیقه، بودجه و نیازهای متنوع خود، موارد جدید خریداری کنید.

5. محصولات نساجی

تخت دو نفره با سینی روی آن

یکی دیگر از مهم ترین جزئیاتی که خانه را تبدیل به خانه می کند، نساجی است. محصولات نساجی را می توان در هر گوشه ای از خانه، از اتاق خواب تا آشپزخانه، از حمام تا اتاق نشیمن استفاده کرد. حتی اگر اولین چیزی نباشد که به ذهنتان خطور می کند، پس از نگاهی به لیست زیر، به وضوح می توانید متوجه شوید که محصولات نساجی در واقع جایگاهی ضروری برای خانه های قابل سکونت دارند.

6. ابزار حمام

حمام با وسایلی مانند جای مسواک و ظرف صابون

البته باید وسایلی برای حمام خود بخرید که یکی از ضروریات بهداشت شخصی برای همسرتان و خودتان است. در انتخاب این اقلام توصیه می کنیم به ظاهر و همچنین عملکرد آنها توجه کنید. بنابراین، می توانید اطمینان حاصل کنید که حمام های شما به فضاهای نشیمن تزئینی تبدیل می شوند.

7. لوازم خانگی

آینه گرد آویزان از دیوار روی کنسول

تحت عنوان لوازم خانگی خواستیم نیازهای کلی یک خانه را فهرست کنیم. اگرچه این وسایلی که باید در یک خانه پیدا شوند، مانند سایر عناوین اولین چیزی نیستند که به ذهن می رسند، اما حضور آنها در خانه تقریباً جان انسان ها را نجات می دهد. پس از بررسی، می‌توانیم لوازم خانگی را که فکر می‌کنید باید در خانه خود داشته باشید به شرح زیر فهرست کنیم:

همانطور که می بینید، اقلام زیادی برای آماده سازی ازدواج  وجود دارد . علاوه بر این، وقتی میلیون ها نوع محصول مختلف در دسته بندی هایی مانند مبلمان، لوازم خانگی و کالاهای سفید وجود دارد و زمان برای شما بسیار محدود است، تصمیم گیری در مورد محصولاتی که انتظارات شما را برآورده می کند، آسان به نظر نمی رسد.

با این حال، ما مطمئن هستیم که در میان گزینه های نورپردازی فیکا با خطوط خوش سلیقه و جزئیات ظریف  ، محصولات اتاق ناهارخوری که سبک شما را منعکس می کند  و همه گزینه های دیگر، قطعاً جایگزین های مناسب برای انتظارات و نیازهای خود خواهید یافت. خانه خود را با کیفیت فیکا بازسازی کنید، از شادی خود لذت ببرید!

نویسنده: حامد دهنوی