کیف و کتاب مدرسه

هیجان بازگشت به مدرسه با فرا رسیدن شهریور نه تنها کودکان و جوانان، بلکه والدین را نیز فرا گرفت. برای خرید مدرسه چه بخریم؟ اگر اینطور فکر می کنید، نگران نباشید. 

لیست جامع خرید مدرسه ای که به نام فیکا تهیه کرده ایم ، آدرس مبلمان با طراحی راحت و مدرن ، کار شما را بسیار آسان می کند ، هم برای دانش آموزان در هر گروه سنی برای مطالعه راحت و متمرکز در خانه و هم برای جلوگیری از هزینه های غیر ضروری و ایجاد یک لیست نیازهای سازمان یافته !

1. لیست خرید لوازم التحریر بازگشت به مدرسه

لوازم التحرير

مهم ترین نیاز مدرسه البته لوازم التحریر است. برای خرید لوازم التحریر در مدرسه ، می توانید لیست ما را در زیر قرار دهید و بر اساس نیاز خود اضافه یا کم کنید.

2. مجموعه کامل بازگشت به مدرسه: آیتم های مدرسه پایه

شما می توانید از لیست زیر برای اقلام مدرسه که برای بازگشت به مدرسه کاملا ضروری هستند استفاده کنید.

3. اقدامات احتیاطی را فراموش نکنید: به بهداشت توجه کنید

ماده ضدعفونی کننده-دختر کوچولو

در این روزها که اهمیت بهداشت در خط رو به افزایش است، البته بازگشت به مدرسه باید با رعایت احتیاط های لازم انجام شود. بنابراین، اضافه کردن مواد بهداشتی در لیست خرید مدرسه مفید است.

4. لیست خرید لباس

مدرسه-یونیفرم-دختر کوچک

5. مواد کمکی بازگشت به مدرسه

تکلیف پسر

6. کامپیوتر برای آموزش و پژوهش از راه دور 

لپ تاپ-دست تکان دادن-دختر کوچولو

در این دوران که بازگشت به مدرسه هنوز حضوری انجام نمی شد، اهمیت داشتن یک کامپیوتر بیشتر آشکار شد. پس هنگام خرید کامپیوتر به چه نکاتی باید توجه کرد؟

هنگام انتخاب یک کامپیوتر بلند مدت فکر کنید

7. کار را لذت بخش کنید: میز

کودکان-میز-مطالعه

اگرچه فهرست خرید بازگشت به مدرسه کامل شده است، بازگشایی مدارس عجله دیگری را برای والدین به همراه دارد. “چگونه فرزند من می تواند با اشتیاق بیشتری در مطالعات خود مطالعه کند؟” برای کسانی که فکر می کنند یک پیشنهاد داریم. والدین می توانند میز مطالعه فرزندان خود را تجدید کنند و مطالعه و انجام تکالیف را لذت بخش کنند. 

نکاتی که در انتخاب میز باید در نظر بگیرید

مطالعه-میز-لپ تاپ

8. قفسه کتاب برای یک محیط کاری سازمان یافته

اتاق جوان

بازگشت به مدرسه انبوهی از کتاب ها را به همراه دارد. این واقعیت که این کتاب ها که هر کدام از دیگری ارزشمندتر هستند، در سمت راست و چپ پراکنده شده اند، هم یافتن آنچه را که به دنبال آن هستید دشوار می کند و هم باعث ایجاد ظاهری نامرتب در اتاق می شود. 

همچنین می‌توانید کتابخانه را به لیست خرید بازگشت به مدرسه اضافه کنید تا به کودکان و نوجوانان کمک کنید تا سازماندهی بیشتری داشته باشند و محیط‌های کاری کارآمدتر باشند. 

هنگام خرید کتابخانه چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

برای سازماندهی کتابخانه‌ها، که بخش مهمی از محیط‌های کاری هستند، می‌توانید محتوای ما را با عنوان « خانه خود را با ایده های تزیین مبل گوشه ای بازسازی کنید » مرور کنید.

امیدواریم لیست خرید بازگشت به مدرسه، مجموعه اتاق و پیشنهادات محیط کار ما برای کودکان و نوجوانان برای شما مفید بوده باشد. برای همه دانش آموزان در سال تحصیلی جدید آرزوی موفقیت داریم.

نویسنده: حامد دهنوی