پاپ آرت چیست؟  9 نمونه از دکوراسیون خانه پاپ آرتسوال پاپ آرت چیست از جمله موضوعاتی است که توجه همه علاقمندان به حرکات هنری را به خود جلب می کند. پاپ آرت، یکی از زیباترین نمونه های درک مدرن، به عنوان یک حرکت موثر در بسیاری از زمینه ها از هنر تا معماری پدیدار می شود.

با این حال، هنگامی که صحبت از دکوراسیون به میان می آید، پاپ آرت که با سرزندگی و همچنین ظرافت خود تحت تاثیر قرار می دهد، به لطف خطوط پررنگ خود از بسیاری از حرکات دیگر متمایز می شود. این ما را به پاسخ به این سوال سوق می دهد که هنر پاپ چیست.

پس بیایید با تمرکز بر این سوال که پاپ آرت چیست در این مطلب که برای شما آماده کرده ایم محصولاتی که می توانند نمونه ای از دکوراسیون منزل پاپ آرت باشند را بررسی کنیم.

همچنین توصیه می کنیم مطالب ما را با عنوان طراحی و دکوراسیون آرت دکو در خانه هایی با خطوط غیرمعمول که در مورد مبلمان آرت دکو و آرت دکو که یک جنبش هنری مانند پاپ آرت است تهیه  کرده ایم را مطالعه کنید.

پاپ آرت چیست؟

جداول رنگی

می توان این سوال را توضیح داد که هنر پاپ چیست به عنوان یک جنبش هنری که در دهه 1950 ظهور کرد. با این حال، هنر پاپ، که به عنوان واکنشی به اکسپرسیونیسم انتزاعی ظهور کرد، نوعی هنری است که در دهه 60 به یک روند تبدیل شد.

مهم ترین ویژگی این حرکت این است که جای خود را به رنگ های زنده و نئون می دهد و در عین حال از کمیک و هنر گرافیک الهام می گیرد. به خصوص  هنرمندان مهمی مانند اندی وارهول و روی لیچنشتاین از پیشگامان جنبش پاپ آرت محسوب می شوند.

به طور خلاصه می توان گفت پاپ آرت نقطه مقابل مینیمالیسم است. به عنوان یک سبک بسیار مناسب برای فضاهای زندگی دلپذیر و به دور از درک معمولی یا کلاسیک به نظر می رسد.

نمونه هایی برای دکوراسیون خانه پاپ آرت

صندلی راحتی آبی

اکنون می دانید پاپ آرت چیست. در این راستا اگر می خواهید فضای پاپ آرت را به فضاهای نشیمن خود اضافه کنید، می توانید از پیشنهادات دکوراسیون مناسب این سبک بهره مند شوید.

علاوه بر این می توانید قطعات مناسب برای حرکت پاپ آرت در منزل خود را انتخاب کرده و دکوراسیون منزل متفاوتی را خلق کنید. بنابراین، جزئیاتی که می تواند نمونه ای از جنبش پاپ آرت در دکوراسیون منزل باشد، چه می تواند باشد؟

در اینجا 9 نمونه از دکوراسیون خانه پاپ آرت آورده شده است!

1. صندلی های رنگارنگ

صندلی های رنگی

صندلی های راحتی که به طور کلی یکی از مهم ترین مبلمان یک خانه به حساب می آیند، زمانی که رنگارنگ و سرزنده باشند تصویری را به تصویر می کشند که با سبک پاپ آرت سازگار است. بنابراین هنگام انتخاب صندلی خود می توانید صندلی های رنگارنگ مناسب برای پاپ آرت را انتخاب کنید. در این مرحله می توانید نگاهی به مدل های مبل دوغتاش بیندازید و تکه هایی متناسب با استایل مورد نظر خود داشته باشید.

به عنوان مثال، ست مبل هاروی که حاوی دلپذیرترین رنگ های آبی است ، می تواند تصویری شیک برای دکوراسیون خانه پاپ آرت شما ارائه دهد. با این حال، اضافه کردن بالش های رنگارنگ و چاپ دیجیتال را به مبل خود فراموش نکنید.

2. کوسن های کنتراست

همانطور که در بالا اشاره کردیم،  باید علاوه بر صندلی، به انتخاب بالش نیز توجه کنید. در واقع باید توجه داشت که بالش های پرتابی که روی مبل ها و صندلی های راحتی استفاده می کنید از اهمیت بالایی برخوردار هستند. انتخاب رنگ های متضاد با مبل و صندلی راحتی در هنگام انتخاب بالش باعث ایجاد تضاد بین بالش و مبل می شود.

بنابراین از نظر بصری هارمونی مناسب برای جنبش پاپ آرت ایجاد خواهد کرد. برای این منظور قبل از انتخاب بالش، یافتن رنگ مبل و صندلی راحتی روی یک تصویر دایره رنگی و خرید بالش به رنگ مربوطه، این جلوه را تقویت می کند. همچنین می توانید در انتخاب بالش از بالش های چاپی با موضوعات کمیک و طراحی گرافیکی استفاده کنید.

3. دیوارهای خلاق

صندلی راحتی خاکستری

برای دکوراسیون پاپ آرت می توانید دیوارهای خود را در پیش زمینه قرار دهید. در این مرحله، می توانید از ده ها روش مختلف برای احیای دیوارهای خود استفاده کنید، از رنگ دیواری که انتخاب می کنید تا کاغذ دیواری.

با استفاده از اپلیکیشن چاپ دیجیتال که یکی از مرجح ترین روش ها در بین این روش هاست، می توانید انرژی پاپ آرت مورد نظر خود را در خانه خود ایجاد کنید. به طور خاص، می توانید طرح هایی با رنگ های زنده انتخاب کنید که دیوارهای شما را از این طرف به سمت دیگر می پوشانند، به زبان طراحی گرافیکی طراحی شده و فضای زندگی خود را رنگ آمیزی می کنند.

4. نقاشی های جالب

برای دکوراسیون پاپ آرت بسیار مهم است که علاوه بر کاغذ دیواری های رنگارنگی که روی دیوار استفاده می کنید،  تابلوهای نقاشی نیز قرار دهید. علاوه بر این باید اشاره کنیم که نقاشی های جالبی که دیوارهای شما را تزیین می کند، بلافاصله توجه مهمانان شما را به خود جلب می کند.

با این حال، توصیه می کنیم به جای یک جدول، جداول مکمل یکدیگر را قرار دهید. به خصوص نقاشی هایی که رنگ های زنده و اشکال هندسی بر آن ها غالب است، قطعاتی مناسب برای سبک پاپ آرت هستند. در این مرحله می توانید مدل  میز آبی تیره که یکی از زیباترین تابلوهای فیکا است  را انتخاب کنید و آن را با محصول میز آبی ناوی 1 تکمیل کنید .

5. صندلی های یکپارچهسازی با سیستمعامل

صندلی یکپارچهسازی با سیستمعامل

صندلی هایی که در خانه خود استفاده خواهید کرد نیز برای نتیجه ای که می خواهید به دست آورید، اثری مکمل خواهند داشت. برای مثال صندلی های باری رنگارنگ و بلند می توانند برای این فضا مناسب باشند. از طرف دیگر، اگر می خواهید از صندلی های کلاسیک استفاده کنید، شاید بتوانید یک صندلی یا یک صندلی بال دار با چاپ مناسب برای جنبش پاپ آرت انتخاب کنید.

در این جهت، نقوش نقطه می تواند جالب باشد. فرم صندلی هایی که انتخاب می کنید نیز می تواند مطابق با طرح های پاپ آرت غیر معمول باشد. طرح های رترو که حال و هوای دهه 60 و 70 را می دهند، مناسب ترین انتخاب برای این ترند هستند.

6. نورپردازی های ضروری

طرح های پاپ آرت را می توان تقریباً برای هر محصول دکوراسیونی اعمال کرد. یکی از آنها  محصولات روشنایی است . می‌توانید با جزئیات پاپ آرت فضایی خلاقانه ایجاد کنید که به‌ویژه در مدل‌های لامپ و لامپ‌های زمینی، موضعی فعال نشان می‌دهد.

نه تنها در رنگ و نقش، بلکه در طراحی لامپ نیز می توانید با نمونه های خارق العاده ای مواجه شوید. به عنوان مثال، می توانید از یک لامپ به شکل فلامینگو صورتی، سگ یا انسان برای روشن کردن بخشی از اتاق خود استفاده کنید.

7. فرش های طرح دار هندسی

اتاق نشیمن صورتی

مانند هر شیء تزئینی که می توان روی آن چاپ کرد، فرش نیز از وسایل تزئینی مناسب برای جنبش پاپ آرت است. فرش های تولید شده با طرح های گرافیکی متشکل از اشکال هندسی مختلف از جمله پرطرفدارترین جزئیات این گرایش هستند.

علاوه بر این، زنان در تصاویر لیچنشتاین و تصاویر رنگارنگ مرلین مونرو اندی وارهول مطابق با روح پاپ آرت به صورت فرش ظاهر می شوند.

8. پرده های دیوانه

پرده ها اکسسوری هایی هستند که جلوه تزئینی خانه شما را تکمیل می کنند. از نظر درک پاپ آرت مهم است که انتخاب هایی داشته باشید که در انتخاب پرده فراتر از سبک کلاسیک و مدرن باشد. به عنوان مثال، یک پرده نئون و رنگارنگ با طراحی پاپ آرت در فضای زندگی شما خودنمایی می کند.

در عین حال، می‌توانید با طرح‌هایی با نقوش که نقطه‌ها بارها و بارها تکرار می‌شوند و طرح‌های نقل‌شده از کمیک‌ها از درک معمول فراتر بروید.

9. لوازم تزئینی

هنر پاپ هیکل

وقتی صحبت از پاپ آرت به میان می آید، یکی از اجزای ضروری، لوازم تزئینی است که فضای زندگی شما را تزئین می کند. ریزه کاری هایی که به وضوح تمام رنگ های رنگین کمان را به نمایش می گذارند، فضایی را که می خواهید ایجاد کنید تکمیل می کند.

از سوی دیگر، گاهی اوقات می بینید که قسمت خاصی از مجسمه که به سبک بسیار کلاسیک طراحی شده است، مطابق با درک پاپ آرت رنگ آمیزی شده است. همه اینها روح جنبش پاپ آرت را برای یک موضع غیرمعمول منعکس می کند.

به عنوان مثال، می توانید یک منطقه خاص از هرمس Trinket ، یکی از زیباترین قطعات فیکا را با رنگ های زنده بازسازی کنید و یک سبک منحصر به فرد مناسب برای هنر پاپ ایجاد کنید.

 در این مقاله که با عنوان فیکا ، آدرس سبک و هارمونی در منازل آماده کردیم، به این سوال که پاپ آرت چیست پاسخ دادیم. در ادامه محصولاتی که می توانند نمونه ای از دکوراسیون منزل پاپ آرت باشند را بررسی کردیم.

دکوراسیون خانه پاپ آرت درک است که به تخیل شما رنگ می بخشد و به شما امکان می دهد طرح هایی را دریافت کنید که هیچ کس دیگری ندارد. همچنین می توانید فیکا را انتخاب کنید تا سبکی پر زرق و برق و مدرن در خانه خود داشته باشید و مبلمان رویاهای خود را داشته باشید!

نویسنده: حامد دهنوی