تزئین یک حمام کوچک همیشه فرآیندی بسیار دشوار به نظر می رسید. اما در واقع اصلاً اینطور نیست. با پیروی از مراحل صحیح، می توانید حمام کوچک خود را در مدت زمان کوتاهی بزرگتر نشان دهید.

گاهی استفاده از کاغذ دیواری و گاهی سبک استفاده از سقف… هر کدام از آنها عنصری است که تعیین می کند حمام چقدر بزرگ یا کوچک به نظر می رسد. هیچکدام را نباید نادیده گرفت، باید به هر کدام توجه کرد.

به عنوان فیکا آدرس استایل و هماهنگی در خانه ها، توضیح داده ایم که چگونه می توانید با 6 ایده مختلف، یک سرویس بهداشتی کوچک را بزرگتر نشان دهید، امیدواریم از هر یک از آنها بسیار راضی باشید. بنابراین، بدون اینکه شما منتظر بمانید، بیایید وارد جزئیات شویم، درست است؟

چگونه یک حمام کوچک را تزئین کنیم؟

حمامی با دیوارهای سیاه

برای تزیین یک سرویس بهداشتی کوچک ابتدا باید یک نقشه دقیق تهیه کنید. همه چیز مثل یک ساعت تیک تاک می کند. همیشه باید از جزئیاتی که حمام را کوچکتر از آنچه که هست جلوه می دهد. توصیه می کنیم از لوسترهای آویز، آینه های کوچک و هر چیزی که سقف را صاف جلوه می دهد دوری کنید. با این حال، انتخاب با شماست.

اگر شما هم می خواهید فضای حمام را تغییر دهید، عطرهای اتاق و شمع ها فقط برای سلیقه شما هستند. بسیار آسان است که با رایحه های خاص فضایی متفاوت به حمام خود اضافه کنید. از طریق صفحه اصلی فیکا ، می توانید در حال حاضر با یک کلیک به همه عطرهای اتاق و انواع شمع دسترسی پیدا کنید.

ایده های دکوراسیون حمام کوچک

آینه حمام و حوله

شما می توانید حمام خود را با ایده های دکوراسیون حمام کوچک بازسازی کنید. حمام شما اکنون به لطف تک تک جزئیات، از روش های استفاده از ارتفاع سقف گرفته تا استفاده از آینه، از استفاده از کاغذ دیواری های جالب تا استفاده از کابین دوش بدون قاب، بزرگتر و جادارتر خواهد شد. چطور؟ در اینجا جزئیات…

1. از استفاده از ارتفاع سقف غافل نشوید

یک حمام با سقف بلند

هنگام تزئین یک حمام کوچک، همیشه باید از سقف نهایت استفاده را ببرید. هرچه آینه تمام قد و شیشه دوش را بالاتر بگیرید، سقف بلندتر ظاهر می شود. یک آینه کوتاه یا شیشه دوش حمام کوچک را کمی کوچکتر می کند. نیازی به این نیست؛ ما می گوییم شما همیشه از سقف خود به طور موثر استفاده می کنید!

تزیینات تزئینی آویزان شده از سقف نیز باعث می شود که محیط جادارتر به نظر برسد. بنابراین، قطعا باید به این موارد فرصت دهید. امروزه بیشتر ستاره ها، گل ها و کشتی های کاغذی اساس چنین وسایل تزئینی را تشکیل می دهند. شما می توانید محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

2. از قدرت آینه ها استفاده کنید

حمام با آینه کامل

آیا دوست ندارید حمام کوچک خود را با انعکاس نور با آینه بزرگ کنید؟ برای اجرای این اپلیکیشن باید یک آینه تمام قد بزرگ به دیوار آویزان کنید. هر چه آینه بزرگتر باشد، قدرت بازتابش بیشتر است! شما از آن بسیار راضی خواهید بود. به لطف آینه های تزئینی ، فضای کاملا متفاوتی به حمام خود خواهید داد.

3. فضاهای ذخیره سازی مستقل ایجاد کنید

حمام و کمد دیواری

امروزه بسیاری از افراد با قرار دادن وسایل خود در انبارهای مستقل از صرفه جویی در فضا لذت می برند. می‌توانیم نمونه‌ای از آن را به شرح زیر بیان کنیم؛ کابینت حمام خود را به کمد دیواری تبدیل کنید. کابینت های توکار همیشه فضای کمتری را اشغال می کنند که به حمام شما کمک می کند بزرگتر به نظر برسد.

همچنین باید مراقب باشید که وسایل غیر ضروری را در حمام نگهداری نکنید. زیرا مساحت اشغال شده توسط هر مورد، احتمال کوچک به نظر رسیدن حمام شما را افزایش می دهد. برای جلوگیری از این امر، ایجاد یک طراحی ساده حمام و ست کردن این سبک همیشه منطقی است. علاوه بر این، زمان یافتن چیزی که به دنبال آن هستید به این ترتیب کاهش می یابد.

4. توجه را به کاغذ دیواری جلب کنید

کاغذ دیواری سبز حمام

با یک دکوراسیون حمام کوچک قاطعانه، می توانید توجه را به سبک حمام جلب کنید تا اندازه. چطور؟ البته انتخاب کاغذ دیواری ای که فکر می کنید ممکن است بسیار مورد توجه باشد! می توانید یک کاغذ دیواری سبز یا سبز پر از گیاهان انتخاب کنید. به این ترتیب، همه در هنگام مشاهده این کاغذ دیواری حتی متوجه کوچک بودن حمام نمی شوند!

5. یک طرح مینیمال ایجاد کنید

یک حمام ساده

همیشه منطقی ترین کار این است که هنگام تزئین یک حمام کوچک روی یک سبک مینیمال تمرکز کنید. زیرا ظاهر یک سرویس بهداشتی شلوغ همیشه محیط را کوچکتر نشان می دهد. با این حال، قرار دادن همه چیز در جای خود، ایجاد دکوراسیون با متریال کم، یعنی ایجاد لمس های مینیمالیستی، به شما کمک می کند تا یک فضای حمام جادار ایجاد کنید.

چند پیشنهاد دکوراسیون آشپزخانه آمریکایی برای خانه های کوچک

6. به کابین دوش بدون قاب بروید

آینه و دیوار آبی

قسمت فریم کابین دوش همیشه فضا را باریک می کند. بسیار منطقی تر است که از کابین دوش بدون قاب استفاده کنید تا منطقه کوچکتر به نظر نرسد. امروزه در بسیاری از خانه هایی که با طراحی مدرن ساخته شده اند، مدل های کابین دوش بدون قاب را می توان یافت. در حالی که حمام خود را بزرگتر نشان می‌دهید، یک دکوراسیون اصلی به دست می‌آورید.

به پایان مطالب خود نزدیک می شویم که به این سوال پاسخ می دهیم که چگونه یک حمام کوچک را تزئین کنیم.

در صورت تمایل می توانید تمام وسایل تزئینی را که باعث می شود حمام شما عریض تر به نظر برسد را با مقرون به صرفه ترین گزینه های قیمت و استانداردهای کیفیت بالا از فیکا خریداری کنید!

نویسنده: حامد دهنوی