گوشه قهوه یکی از زیباترین قسمت های خانه است. دم کردن قهوه در خانه لذتی متفاوت از گذراندن وقت بیرون از نوشیدن قهوه به همه می دهد. حتی اگر بوی قهوه ای که در خانه تهیه می کنید همه جا پخش شود، بسیار خوشحال خواهید شد.

می توانید یک گوشه قهوه در آشپزخانه خود ایجاد کنید و از همه مهمانان خود در اینجا با خوشحالی پذیرایی کنید. قطعا برای شما خوب خواهد بود که قهوه فیلتر، قهوه ترک، لاته، اسپرسو، موکا و بسیاری دیگر از انواع قهوه را در آسایش خانه خود با شادی فراوان تهیه کنید.

خوب، آیا دوست ندارید یک گوشه قهوه عالی ایجاد کنید که در آن بتوانید قهوه خود را با لذت بنوشید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، آیا می دانید وسایل مورد نیازتان چیست یا از چه وسایل تزئینی باید استفاده کنید؟

پاسخ دقیق هر یک از این سوالات را می توانید در مطالب ما بیابید که با دقت به عنوان فیکا ، آدرس سبک و هارمونی در خانه ها نوشتیم. بیایید شروع به ارائه نکات خود در مورد نحوه تهیه گوشه قهوه بدون اینکه شما را منتظر بسازید، می کنیم!

چگونه یک گوشه قهوه را در خانه تزئین کنیم؟

برای ایجاد یک گوشه قهوه در خانه نیازی به یک منطقه بزرگ ندارید. در صورت تمایل یک قفسه کوچک در قسمتی از آشپزخانه یا یک کابینت در قسمتی دیگر از خانه برای شما مفید خواهد بود. به این ترتیب بهترین محیط تهیه قهوه را برای خود آماده خواهید کرد.

البته، انواع مبلمانی که در گوشه قهوه خود قرار می دهید نیز ایجاد یک فضای فوق العاده راحت را برای شما آسان تر می کند. همه این مبلمان را می توان در گوشه قهوه قرار داد. به این ترتیب می توانید یک کافه کوچک در محیط خانه ایجاد کنید و به محیط خود شکل خاصی ببخشید.

برای زیبایی بیشتر گوشه قهوه می توانید از تزئینات، محصولات تزئینی و نقاشی استفاده کنید. نورپردازی نیز نقش مهمی در این زمینه ایفا می کند، یک گوشه قهوه با نور خوب دلپذیرتر از همیشه به نظر می رسد. با لوازم گوشه قهوه می توان محیطی دلپذیر ایجاد کرد.

بنابراین به نظر شما دقیقاً چه کاری باید انجام دهید تا با ایده های خلاقانه یک گوشه قهوه عالی در خانه خود ایجاد کنید؟ می‌توانیم به این صورت پاسخ دهیم: اول از همه، باید یک قهوه‌بار با کیفیت یا نوع قفسه گوشه‌ای قهوه انتخاب کنید. به این ترتیب پیشرفت آسان تر خواهد بود.

قفسه یا کابینت… اینکه کدام یک را انتخاب می کنید کاملاً به شما بستگی دارد. همچنین باید به دقت در نظر بگیرید که در کجا می توانید قهوه بار خود را راه اندازی کنید. اگر انتخابی متناسب با خود داشته باشید، فضای راحت تری ایجاد خواهید کرد.

سپس، به وضوح سایر مواد مورد نیاز خود را با تمام جزئیات شناسایی کنید. به عنوان مثال، اگر یک نوشیدنی معمولی قهوه فیلتر هستید، روی خرید تجهیزات مرتبط با قهوه فیلتر تمرکز کنید.

حتی اگر دوست دارید قهوه های دنیا را با طعم های مختلف مصرف کنید، ممکن است محصولاتی که خریداری می کنید تغییر کند. سپس تمام این موارد را در گوشه قهوه قرار دهید.

البته با مراقبت از طعم قهوه میهمانان خود، از افزودن وسایل مناسب به آشپزخانه خود غافل نشوید. هر چه تنوع قهوه بیشتر باشد، گوشه قهوه شما زیباتر می شود. شما مکانی را ایجاد خواهید کرد که در آن همه به خصوص شما می توانید اوقات خوشی را سپری کنید.

6 مورد ضروری برای تزئین گوشه قهوه

موارد مهمی وجود دارد که باید در دکوراسیون گوشه قهوه بگنجانید. هر کدام نقش مشخصی دارند. بنابراین، اگر حتی یکی از آنها گم شده باشد، ممکن است گوشه قهوه شما ناتمام بماند. با تهیه 6 موردی که باید در قسمت دکوراسیون گوشه قهوه در اسرع وقت وجود داشته باشد، می توانید گوشه ای باشکوه ایجاد کنید.

چنیل، یکی از انواع پارچه های محبوب سال های اخیر چیست؟

1-قهوه ساز

مهمترین دستگاهی که برای تهیه قهوه نیاز دارید دستگاه قهوه ساز است. ابزار مورد نظر بسته به نوع قهوه ای که دوست دارید کاملا تغییر می کند. اگر دوست دارید اسپرسو مصرف کنید، باید یک موکا پات تهیه کنید، اگر نمی توانید قهوه فیلتر را کنار بگذارید، باید یک دستگاه قهوه ساز فیلتری تهیه کنید.

به همین ترتیب، اگر قهوه ترک دوست دارید، بهتر است دستگاه مناسبی را انتخاب کنید. می توانید با یافتن و امتحان دستور العمل های قهوه خوشمزه گوشه قهوه خود را احیا کنید.

برای قهوه با شیر، منطقی است که دستگاهی با کف کننده شیر انتخاب کنید. قهوه هایی مانند موکا و لاته با چنین دستگاه هایی با عملکرد بیشتری تهیه می شوند. با تحقیق از طریق کانال های مختلف می توانید کیفیت دستگاه قهوه ساز را با وضوح بیشتری درک کنید. می توانید یکی از آنها را انتخاب کرده و به گوشه قهوه خود اضافه کنید.

2. هسته آسیاب

بسیار مهم است که انواع قهوه همیشه تازه باشند تا طعم خود را از دست ندهند. قهوه آسیاب شده را مستقیماً بخرید و برای مدت طولانی از آن استفاده نکنید. در عوض، قهوه خود را به شکل دانه گرفته و به اندازه نیاز با دستگاه آسیاب کنید.

به این ترتیب قهوه های تازه همیشه در گوشه قهوه شما طبخ می شوند و از تهیه قهوه لذت بیشتری خواهید برد. علاقه مندان به قهوه همیشه مصرف تازه را توصیه می کنند. شما باید حتما به این پیشنهاد توجه داشته باشید و آن را اعمال کنید.

3. انواع لیوان و لیوان

انتخاب از بین لیوان ها و لیوان ها بسیار سرگرم کننده است. یکی از عناصری که در لذت نوشیدن قهوه بعد از تهیه آن نقش دارد، لیوان است. وقتی قهوه در یک لیوان خوب نوشیده شود طعم متفاوتی دارد. می توانید دلپذیرترین فنجان های قهوه را در گوشه خود قرار دهید.

نباید فراموش کنید که فنجان هر نوع قهوه متفاوت است. برخی از قهوه ها در لیوان سرو می شوند، در حالی که برخی دیگر در یک فنجان شیشه ای سرو می شوند. این کاملاً به ماهیت قهوه و خامه ای بودن یا نبودن آن بستگی دارد.

چگونه یک حمام کوچک را تزئین کنیم؟ 6 ایده جذاب

4. صندلی راحتی و کنسول

از اجزای جدا نشدنی گوشه قهوه همیشه صندلی ها و کنسول ها هستند . برای ایجاد فضایی راحت می توانید چنین مبلمانی را در گوشه قهوه خود قرار دهید. گوشه قهوه شما با صندلی های رنگارنگ و ست های کنسول زیباتر از همیشه به نظر می رسد. می توانید این گوشه پر از قهوه را با انتخاب از میان رنگ های شیک مبلمان فصل با لذت تزئین کنید.

در صورت تمایل می توانید روی برجرها را با پتوهایی در رنگ های سازگار با محیط نیز بپوشانید. می توانید در روزهای سرد زمستان در حین نوشیدن قهوه داغ خود محیطی دلپذیر ایجاد کنید. مهمانان شما نیز از این سبک منحصر به فرد استقبال خواهند کرد.

طراحی یک گوشه قهوه که در آن تمام جزئیات در نظر گرفته شود بسیار لذت بخش است. تهیه یک گوشه کوچک تزئین شده با صندلی راحتی و کنسول باعث می شود تمام وسایل شما بیشتر به چشم بیاید. از تنظیم نور با توجه به مبلمان تختخوابشو خود غافل نشوید.

5. مجموعه های گوشه

ست های گوشه بخشی جدایی ناپذیر از گوشه قهوه هستند. هنگام نوشیدن قهوه و گپ زدن با عزیزانتان می توانید راحتی مجموعه گوشه را احساس کنید. به این ترتیب شما یک گوشه قهوه عالی دارید!

دلیل اینکه ست های گوشه اغلب در این زمینه مطرح می شوند این است که ظاهری مرتب ارائه می دهند. اگر می خواهید گوشه قهوه شما نظم خاصی داشته باشد، حتما باید به مجموعه های گوشه فرصت بدهید. در صورت تمایل می توانید ست گوشه را با بالش های تزیینی تزیین کنید.

6. صندلی

صندلی ها تهیه یک گوشه کوچک قهوه را در خانه های کوچک آسان می کنند. بنابراین به راحتی می توانید صندلی ها را در فضاهای باریک قرار دهید و یک گوشه قهوه کوچک و جالب ایجاد کنید. باید مطمئن شوید که صندلی ها از نظر راحتی راحت هستند. بنابراین، شما محیطی را ایجاد می کنید که بسیار لذت بخش تر از آنچه هست می شود.

نکاتی که باید هنگام تزئین دیوار اتاق خواب در نظر بگیرید

می توانید بلافاصله آماده سازی گوشه قهوه خود را شروع کنید. برای این کار می توانید سال ها تجربه فیکا را در تمام مبلمانی که می خواهید بخرید انتخاب کنید!

علاوه بر این ، در میان محتوای وبلاگ فیکا ما ، هماهنگی رنگ ها در دکوراسیون خانه چگونه باید باشد؟ شما همچنین می توانید مقاله ما را بررسی کنید

نویسنده: حامد دهنوی