کمد چیست

کمدها، یکی از اجزای ضروری اتاق خواب بزرگسالان، مبلمانی هستند که حداکثر سود را به همراه دارند. اگرچه همه در مورد کمدهایی که به دلیل ویژگی‌های کاربردی در اتاق‌های جوان ترجیح داده می‌شوند، نظر دارند ، اما در واقع نمی‌توان به این سؤالات پاسخ داد که دقیقاً یک کمد چیست و چگونه آن را به راحت‌ترین و طبیعی‌ترین شکل چیدمان کنیم.

ما به عنوان یک متخصص مبلمان فیکا ،  می خواستیم تمام نکاتی را که باید در مورد کمدها بدانید در مطالب امروز با شما در میان بگذاریم. بنابراین، شما این شانس را خواهید داشت که ویژگی های کمد را بهتر بسنجید و در هنگام خرید مبلمان انتخاب های بسیار کارآمدتری داشته باشید.

بنابراین، کمد چیست که هم از نظر عملکردی خودنمایی می کند و هم با جنبه تزئینی خود قلب ها را تسخیر می کند؟

کمد چیست؟

مدل کمد سفید با جزئیات قرمز

اگرچه اغلب آنها را با میزهای خواب اشتباه می گیرند، اما تشخیص بین میز و کمد کار دشواری نیست. میزهای پاتختی را می توان مبلمانی با کشو یا بدون کشو تعریف کرد که بیشتر در دو طرف تخت نزدیک به سر و به صورت متقارن قرار دارند.

از این منظر  می توان به این سوال که کمد چیست پاسخ داد چرا که قطعاً میز خواب نیست. اگر بخواهیم کمی بیشتر توضیح دهیم، می‌توان گفت که کمد، برخلاف میز، طراحی عمودی، بلندتر و پهن‌تر، دارای کشوهای متعدد و حجم داخلی زیادی برای نگهداری لباس‌ها و لوازم جانبی است.

با تمام این ویژگی ها،  کمدها به عنوان یکی از مهم ترین مبلمان اتاق خواب بزرگسالان و جوانان به شمار می روند. می توان آن را از مواد مختلفی مانند چوب، نئوپان و ام دی اف تولید کرد. علاوه بر این، می توان با کمدهایی که در سبک ها و مدل های مختلف مانند کلاسیک، سفید، مشکی، آبی طراحی شده اند، دکوراسیون اتاق خواب را کاملا تکمیل کرد.

همچنین می توان کمدهایی را که هم از نظر کاربردی و هم از نظر تزئینی عناصر قدرتمندی هستند با انتخاب آینه ترکیب کرد. بنابراین توجه به چند نکته اساسی برای نظم بخشیدن به کمدها مفید است که می تواند ویژگی دیگری به عملکرد آنها بیافزاید.

آرایشگاه چگونه چیده شده است؟

مردی که فضای داخلی کمد را مرتب می کند

حالا می دانید کمد چیست. با این حال، بیش از یک تعریف برای توجیه استفاده از کمد نیاز است. برای استفاده بهینه از کمد باید این موضوع را بررسی کرد که چگونه باید چیدمان شود.

ما فکر می کنیم مهم ترین ویژگی کمدها این است که امکان دسته بندی اقلامی که باید نگهداری شوند را به دلیل داشتن بیش از یک کشو امکان پذیر می کنند. این به طور طبیعی به شما امکان می دهد هم از اتلاف وقت در هنگام جستجوی اقلام جلوگیری کنید و هم از یک کمد معمولی استفاده کنید. از این نظر می‌توانیم نکاتی را که در چیدمان کمد باید به آن‌ها توجه کنید، به شرح زیر فهرست کنیم:

دکوراسیون کمد

مدل های کمد برای تکمیل دکوراسیون منزل شما

 شما می توانید با مدل های کمد فیکا ابعاد دلخواه را به دکوراسیون منزل خود اضافه کنید که با فضای خانه شما یکپارچه شده و کاملا با مبلمان اتاق خواب شما ترکیب می شود . اگر فکر می‌کنید در انتخاب مدل‌های کمد شیک و زیبا برایتان مشکل خواهد بود ، می‌توانید به پیشنهادات کمد ما که در زیر برای شما فهرست شده است نگاهی بیندازید.

شیک و لوکس: کمد الماس

سرویس خواب الماس

مدل کمد الماس که می‌توانیم آن را در میان مدل‌های کمد مشکی قرار دهیم ، با الهام از فرم الماس طراحی شده است. با این جنبه، Diamond Dresser که در ایجاد فضایی مجلل در محیط موفق است، با سه کشو خود کاربری کاربردی ارائه می دهد.

محیط مطالعه ایده آل چگونه باید باشد؟

کمد الماس که با ظرافت زیبایی در اتاق خواب بادهای ظرافت را خواهد وزید، می تواند در ترکیب با آینه الماس شکل خود نیز استفاده شود. حتی کسانی که می خواهند ظرافت الماس را در هر گوشه اتاق خواب احساس کنند. شما همچنین می توانید ست اتاق خواب الماس را انتخاب کنید که شامل تمام مبلمان اتاق خواب مانند کمد لباس، پاتختی، پوف، درسوار، تخت خواب می شود .

ارگونومیک و شیک: لوئیزا کمد

کمد چوبی لویزا

مدل Louisa Dresser با 3 کشو و 1 طرح کمد ، که در آن عملکرد در خط مقدم است ، مطمئناً لذت زیبایی شناختی را به خطر نمی اندازد. کمد لوئیزا که با خطوط مدرن و بافت چوبی خود فضایی منحصر به فرد را در اتاق خواب ها ایجاد می کند ، یکی از خاص ترین اجزای ست اتاق خواب لوئیزا است که با ظاهری امروزی مورد توجه قرار گرفته است .

مینیمال و پویا: پالرمو پرا درسر

اتاق خواب پالرمو پرا

کمد پالرمو پرا که از چوب گردو واقعی ساخته شده و با گرمای چوب مزین شده و با بافت مینیمالیستی خود متمایز شده است، می تواند گزینه ایده آلی برای کسانی باشد که می خواهند در اتاق خواب خود از لمس های طبیعی استفاده کنند.

شما می توانید با ترکیب Palermo Pera Dresser که برای میزبانی هر چه بیشتر وسایل با 4 کشو خود طراحی شده است، با سایر اجزای ست اتاق خواب Palermo Pera یکپارچگی تزئینی در اتاق خواب خود ایجاد کنید.

سادگی پر زرق و برق: آلیس کمدسر

سرویس خواب آلیکا

اگر مدل‌های کمد سفید در دل شماست ، می‌توان ادعا کرد که مدل کمد آلیس که با خلوص و ظرافت خود را تحت تاثیر قرار می‌دهد، مناسب‌ترین طرح برای شماست.  می‌توانید آلیس کمد را انتخاب کنید که با 3 کشو با حجم داخلی بزرگ، دسته‌های کشو طلایی رنگ و پایه‌هایی که با جزئیات روستایی تزئین شده است، خودنمایی می‌کند تا دکوراسیون اتاق خواب خود را با عملکردی عالی ترکیب کنید.

نویسنده: حامد دهنوی