ایده های جسورانه و جاه طلبانه برای دکوراسیون خانه مشکیمشکی یکی از اولین رنگ هایی است که در دکوراسیون منزل به ذهن می رسد. مبلمانی که میزبان سبکی جسورانه است که با رنگ مشکی جان بخشیده است، اشیاء مشکی که با ظاهر باشکوه خود مورد قدردانی قرار می گیرند و دیوارهای مشکی که درهای سبک قاطعانه را باز می کنند…

تمام این جزئیاتی که به آن اشاره کردیم، به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از دکوراسیون مشکی، درهای فضایی کاملا جدید و باشکوه را در فضای داخلی باز می کند.

امروزه دکوراسیون خانه مشکی که به یک ترند تبدیل شده است، به عنوان یک شکل از دکوراسیون در کل یا قسمت های مختلف خانه پذیرفته شده است.

صندلی های دودی رنگ

اگر می‌خواهید با ادغام حالت قوی رنگ مشکی با ایده‌های تزئینی، سبکی کاملاً جدید در خانه خود ایجاد کنید، توصیه می‌کنیم مطالب ما را که شامل پیشنهاداتی در مورد دکوراسیون خانه مشکی است که می‌توانید از آنها الهام بگیرید تا انتها مرور کنید.

علاوه بر این، اگر نمی‌دانید که چه گیاهانی را می‌توانید در دکوراسیون منزل به‌ویژه اتاق نشیمن بگنجانید،  به شما توصیه می‌کنیم مقاله ما با عنوان نام‌های گل‌های گلدانی برای جان بخشیدن به دکوراسیون را مرور کنید.

روند جدید در خانه ها: دکوراسیون خانه مشکی

مبلمان اتاق ناهارخوری مناسب برای دکوراسیون خانه مشکی

دکوراسیون خانه مشکی، علاقه مندان به دکوراسیون را که می خواهند در خانه هایی با سبکی قاطع و جسورانه زندگی کنند، احاطه کرده است. این یک واقعیت است که خانه های مشکی غنی شده با رنگ ها و بافت های مختلف در صورتی که برنامه ریزی به درستی انجام شود، یک سبک عالی ایجاد می کند.

از سوی دیگر، مانند تمام سبک های دکوراسیون، می تواند جزئیاتی باشد که در نگاه اول کوچک به نظر می رسند اما در خانه های مشکی تاثیر زیادی دارند. به همین دلیل در دکوراسیون خانه هایی که رنگ مشکی در آنها تاکید شده است، نباید از کوچکترین جزئیات نیز غافل شد. خوب است، اما چگونه یک دکوراسیون خانه مشکی بسازیم که کسانی را که آن را می بینند تحت تاثیر قرار دهد؟

در اینجا 6 پیشنهاد تزئینی وجود دارد که می تواند به این سوال پاسخ دهد!

1. دکور خانه مشکی مات

گلدان مشکی مات به شکل شیر

دکوراسیون خانه مشکی مات را می توان در بین نمونه های دکوراسیونی که به خصوص در خانه های مدرن امروزی با آن مواجه می شویم نشان داد. در این سبک‌های دکوراسیون، که بافت‌های مات با مشکی ادغام می‌شوند، ایجاد کنتراست موضوعی حیاتی است. زیرا اگر از مات بیش از حد لازم در دکوراسیون استفاده شود می تواند جلوه ای سرد ایجاد کند.

بنابراین، اگر تصمیم به استفاده از مشکی مات در هر قسمت از خانه خود گرفته اید، باید تا حد امکان در پرتو لذت های زیبایی شناختی این کار را انجام دهید.

  • اگر می خواهید رنگ مشکی مات را در خانه خود بگنجانید، استفاده از این رنگ برای دیوارهای خود ایده آل خواهد بود. اگرچه استفاده از رنگ مشکی برای دیوارها توصیه نمی شود، اما با توجه به اینکه باعث کاهش کارایی در دکوراسیون اتاق کار و دفتر می شود ، می توانید از مشکی مات در برخی از دیوارهای اتاق نشیمن و یا در ورودی استفاده کنید.
  • علاوه بر این، اگر در حال تزئین حمام هستید، کاشی های مشکی مات درهای یک ظاهر شیک را باز می کند.

کتاب کارد و چنگال و دستور پخت روی پیشخوان آشپزخانه

  • کابینت آشپزخانه مشکی مات را می توان از جمله نمونه هایی نشان داد که سبکی متفاوت به دکوراسیون آشپزخانه می بخشد.
  • علاوه بر این، اگر می خواهید روی دکوراسیون مشکی تمرکز کنید، می توانید نسخه مات مشکی را در کف خانه خود انتخاب کنید.
  • اگر می خواهید از مشکی مات به جای حداکثر استفاده کنید، سینی های مشکی مات. شمع ها یا میزهای قهوه تکه های ایده آلی برای تکمیل دکوراسیون خواهند بود.

2. یک سبک غنی شده با لوازم جانبی مشکی

لوازم و وسایل شیک مورد استفاده در دکوراسیون منزل مدرن

اکسسوری ها یکی از مهم ترین قسمت هایی هستند که ظرافت یک خانه را کامل می کنند. الگوهای نقاشی یا فرش می توانند فوراً فضای خانه را تغییر دهند.

در این راستا، اگر می خواهید در منطقه ای زندگی کنید که مطابق با دکوراسیون داخلی مشکی طراحی شده است، نباید فراموش کنید که چنین قطعاتی چقدر ارزشمند هستند.

  • برای مثال  می‌توانید نقاشی‌های انتزاعی  ، یکی از ترندهای دوره گذشته را در دکوراسیون بگنجانید تا فضای نشیمن در تضاد سیاه و سفید باشد.
  • اشیاء مشکی و اکسسوری های مختلف قرار داده شده روی میزهای قهوه خانه، گلدان های بزرگ با طرح های مرمری و بسیاری از وسایل تزئینی دیگر به شما این امکان را می دهند که از رنگ مشکی در خانه خود به شکلی چشمگیر استفاده کنید.

اگر به دنبال تابلوهای نقاشی باکیفیت و شیک  هستید به شما پیشنهاد می کنیم مدل های نقاشی خانه فیکا را بررسی کنید.

3. دکور خانه مشکی براق

کنسول مشکی براق مورد استفاده در دکوراسیون اتاق غذاخوری

این یک واقعیت است که خانه های غنی شده با بافت های براق و همچنین بافت های مات کسانی را که آن را می بینند تحت تأثیر قرار می دهند.

در چنین نمونه‌هایی که مبلمان با بافت روشن و رنگ‌های مشکی ترجیح داده می‌شوند، می‌توان با قرار دادن رنگ‌های روشن‌تر روی فرش‌ها و دیوارها تضاد قوی ایجاد کرد تا از سردرگمی جلوگیری شود.

  • به عنوان مثال، روی کنسول های مشکی براق را می توان با لوازم جانبی رنگ روشن تر غنی کرد.
  • در دکوراسیون اتاق غذاخوری می توان فرش هایی در سایه هایی مانند سفید و بژ را روی زمین گذاشت.

فرش کرم

  • اگر جزئیات مشکی برجسته و براق روی تکیه‌گاه صندلی‌هایتان وجود دارد، می‌توانید ترکیب‌های بالش پرتابی را در سایه‌هایی مانند قهوه‌ای، کرم یا بژ ایجاد کنید تا از زیاده‌روی آن‌ها جلوگیری کنید.

4. کنتراست ایجاد شده با رنگ های مختلف

ساق چرم و جزئیات طلایی کنسول

رنگ مشکی که کلید یک استایل مجلل و خودنمایی است، تنها زمانی به شما کمک می کند که در کنار رنگ های مناسب به نتیجه ای موثر برسید. استفاده از رنگ مشکی در تمام فضای داخلی متأسفانه باعث ایجاد فضای تیره و تار در محیط می شود و چشم ها را خسته می کند.

بنابراین، به جای استفاده از رنگ مشکی به تنهایی در دکوراسیون، می توانید با ایجاد تعامل با رنگ های مختلف، استایلی قوی ایجاد کنید.

  • برعکس سیاه، سفید یکی از پرکاربردترین رنگ ها در کنار مشکی است. هارمونی ایجاد شده در هنگام کنار هم قرار گرفتن این دو رنگ به سبکی بسیار جسورانه و جاودانه جان می بخشد.

یک صندلی با جزئیات چرمی در طراحی آن

  • رنگ های  چوبی و بافت چوب، اصالت رنگ مشکی را با سادگی تکمیل می کند و زمینه را برای یک سبک منحصر به فرد فراهم می کند.
  • در کنار رنگ مشکی، یکی از پرطرفدارترین رنگ‌ها در دکوراسیون، رنگ‌های خاکی مانند قهوه‌ای و بینایی است. این رنگ‌ها که بخشی از خانه‌هایی هستند که به دو سبک مدرن و کلاسیک طراحی شده‌اند، نمایانگر ظاهری طبیعی نیز هستند.

یک میز ناهار خوری با سطح چوبی و پایه های مشکی یا یک کاناپه با بازوهای مشکی و اثاثه یا لوازم داخلی قهوه ای؛ نمونه هایی از مبلمان اولیه که به شما در ایجاد دکوراسیون منزل کمک می کند.

اگر می خواهید چنین سبکی را در خانه خود ایجاد کنید، اکیداً به شما توصیه می کنیم که مدل چستر فیلد ، یکی از مجموعه های خیره کننده فیکا را  بررسی کنید.

5. طلا – دکوراسیون خانه مشکی

اکسسوری با جزئیات طلایی روی میز خواب

جزئیات طلایی یکی از پرکاربردترین جزئیات برای تکمیل یکپارچگی در فضاهایی است که مشکی غالب است. طلایی که در بسیاری از وسایل تزیینی با آن روبرو هستیم، یکی از رنگ های پر زرق و برق مرتبط با تجمل است.

فکر می کنیم اشتباه نباشد اگر بگوییم هارمونی طلایی-مشکی به ویژه اتاق های غذاخوری و لوازم جانبی مناسب است. با ترکیب اصالت رنگ مشکی با غنای طلایی در خانه های خود، می توانید فضایی را ایجاد کنید که با هر جزئیات قدردانی می شود!

امتیاز: غنای آشکار شده با بافت های مرمر

میز ناهار خوری با بافت مرمری

طرح‌های مرمر شاید مناسب‌ترین جزئیات برای خانه‌هایی باشد که رنگ مشکی پایه آن است. سنگ مرمر با نشان دادن سبکی قوی و مشخص، با بافت ها و رنگ های مختلف غنی شده و جلوه ای منحصر به فرد در دکوراسیون ایجاد می کند.

با قطعات مرمر که یکی از ترندهای دوره گذشته است، به راحتی می توانید استایل مورد نظر خود را ایجاد کنید. می توانید میزهای ناهارخوری با بافت مرمری را با صندلی های مشکی ترکیب کنید و دکوراسیون میز را با گلدان های سرامیکی غنی کنید.

کتاب ها و سایر لوازم جانبی که روی میز قهوه ایستاده اند

در محتوای خود، چند پیشنهاد الهام بخش برای ایجاد دکوراسیون خانه مشکی جسورانه و قاطعانه قرار داده ایم. امیدواریم توانسته باشیم ایده های خود را به شما القا کرده باشیم و توانسته باشیم از ایجاد سبکی در خانه شما آنطور که تصور می کنید بهره مند شده باشیم.

در نهایت، اگر می‌خواهید فضای داخلی خود را در پرتو دکوراسیون مشکی بچینید،  به این نکته اشاره کنیم که می‌توانید فیکا ، آدرس سبک و هارمونی در خانه‌ها را برای تمامی مبلمان و محصولات جانبی مورد نیاز خود انتخاب کنید.

فراموش نکنید که به طور مکرر وبلاگ فیکا برای محتوای وبلاگ خود بازدید کنید، جایی که ما به سوالات متداول در مورد دکوراسیون، مبلمان و لوازم جانبی پاسخ می دهیم !

نویسنده: حامد دهنوی