بازی رنگ در دکوراسیون

بازی رنگ در دکوراسیون

در دنیای مدرن که ما فردیت را جشن می گیریم، هر جزئیات در فضای زندگی ما چیزی را از ما حمل می کند. هر چه ما اصیل تر باشیم، بیشتر سعی می کنیم نگرش شخصی خود را به منصه ظهور برسانیم. در حالی که ما خود را از “دیگران” جدا می کنیم، همچنان بیشتر دنبال هر چیزی هستیم که “مد روز” به نظر برسد.

در حالی که ما گزینه های زیادی برای نشان دادن تفاوت خود داریم، می خواهیم چند پیشنهاد برای دکوراسیون به شما ارائه دهیم. صحبت در مورد نسبت 60-30-10، که کلید چیدمان فضای زندگی است. ما می‌خواستیم نمونه‌هایی از دنیای پویا ارائه دهیم که می‌توانید در ردپای قوانین رنگ جدید ایجاد کنید.

صندلی دو نفره سبز

قانون 60-30-10 چگونه اعمال می شود؟

اگر ایجاد ترکیب رنگی برای شما یک موقعیت طاقت فرسا است، ما مطمئن هستیم که قانون 60-30-10 را دوست خواهید داشت. با توجه به درک زیبایی شناسی کلاسیک، نه تنها در دکوراسیون. این نسبت اساس هر اثری است که به خوبی حواس شما را جذب می کند. برای اعمال این قانون، برای هر فضای نشیمن 3 رنگ تعیین کنید. 60، 30 درصد و 10 درصد از هر یک از این سه رنگ را در هنگام تزئین اتاق در نظر بگیرید. برای متحرک سازی دکوراسیون می توانید از تن هایی به غیر از سه رنگ اصلی خود کمک بگیرید.

ست مبل سبز

قوانین جدید بازی رنگ

با توجه به قوانین جدید رنگ، امروزه استفاده از رنگ های میانی و تن های مختلف در کنار هم مد شده است. به ترکیبی از زنگ‌هایی که قبلاً نمی‌توانستید با آن‌ها مطابقت داشته باشید، فرصت بدهید. کنتراست نگرش شما را تقویت می کند. می توانید مطمئن باشید برای تزیین یک خانه جوان و مدرن از این رنگ های جدید طبق قانون 60-30-10 استفاده کنید. کاغذ دیواری، آستانه پنجره، مبلمان یا لوازم جانبی. می توانید این رنگ ها را در هر محصولی که بخشی از دکوراسیون است بگنجانید.

فهرست نیازهای لازم برای زوج هایی که برای ازدواج آماده می شوند

یکی از بهترین نمونه های قانون 60-30-10 و بازی رنگی جدید، ست مبل فیکا است. رنگ سبز کپک زده به کار رفته در کفپوش توسط پنتون به عنوان رنگ سال انتخاب شد. سبز تیره در پس زمینه هر دو جدید به نظر می رسند. همچنین باعث درخشندگی مبلمان می شود. صورتی هزاره در حال بازگشت چشمگیر به عنوان نرم ترین راه برای ایجاد کنتراست مورد نظر ما است. رنگ های قهوه ای 10 درصد به کنتراست کمک می کنند. گیاهان برگ سبز که بسیار مورد استفاده قرار می گیرند به این روند اشاره دارند.

اتاق نشیمن سبز

در مورد مد و دکوراسیون، ما بیش از هر زمان دیگری آزاد هستیم. در استفاده از تکه ها، بافت ها و رنگ هایی که قبلاً حتی جرأت نمی کردید کنار هم در نظر بگیرید، تردید نکنید. از این درک پذیرفته شده در نظم مد جدید استفاده کنید. از آزادی لذت ببر حداقل تا زمانی که روند دیگری وارد مد شود.

نویسنده: حامد دهنوی