این سوال که سبک کشوری به چه معناست بیش از یک پاسخ دارد. آیا وقتی هوا شروع به گرم شدن می کند احساس انرژی بیشتری می کنید؟ گل ها بوی متفاوتی دارند، پرندگان متفاوت آواز می خوانند؟ سپس فکر می کنیم ممکن است بخواهید درهای خود را به روی رنگ های طبیعت باز کنید. تمام رنگ های طبیعت به سبک کانتری با شما خواهد بود.

سبک کشوری به چه معناست؟

تخت سر تخت چوبی

برای یافتن پاسخ این سوال که سبک کشوری به چه معناست، باید به گذشته برگردیم. سبک کانتری اولین بار با مدل سازی خانه های روستایی واقع در کشورهای غربی در اوایل قرن بیستم ایجاد شد. همچنین می توان آن را اقتباسی از آن دوره با امروز دانست. قدرت طبیعت در سبک دکوراسیون روستایی مورد تاکید قرار گرفته است.

رنگ های پاستلی در سبک دکوراسیون کانتری رایج است که همیشه چهره خود را به سمت طبیعت می چرخاند. رنگ های ملایم اغلب در این سبک به چشم می خورد. همه از فضای دکوراسیون داخلی بخاری داخلی که با قدرت رنگ ها ایجاد شده است، استفاده می کنند. یک جزئیات مهم وجود دارد که باید در مورد سبک کانتری بدانید!

اگر واقعاً می خواهید این سبک را به خانه خود بیاورید، پرده ها، نورپردازی، رنگ دیوار و مبلمان همگی باید به سبک روستایی باشند. به طور خلاصه، شما باید با تمام وسایل خود در را به این سبک باز کنید. هر مورد باید با خودش هماهنگ باشد. خواهید دید، شما نیز عاشق این هماهنگی خواهید شد. این مطلب توسط تیم فیکا تهیه شده است.

چگونه یک خانه دوبلکس را با 10 نکته تزئین کنیم؟

سبک کشوری چگونه اعمال می شود؟

دو صندلی راحتی و مجسمه

منطقه ای از خانه خود را که می خواهید سبک کانتری را در آن اعمال کنید، انتخاب کنید. اتاق نشیمن، اتاق خواب، آشپزخانه یا همه… انتخاب با شماست! جزئیات طراحی در هر منطقه متفاوت خواهد بود. بنابراین دقت در انتخاب اقلام بسیار مهم است.

سبک کشور برای اتاق نشیمن

مبل بژ رنگ

لوسترهای آویز، بسیاری از گیاهان و مبلمان ساده؛ این دقیقاً تعریف سبک کانتری برای اتاق نشیمن است. در این سبک جایی برای پرده وجود ندارد، اما اگر می خواهید از پرده استفاده کنید، حتما باید پرده های توری کوتاه را انتخاب کنید. این به شما امکان می دهد دکوراسیونی ساده و شیک ایجاد کنید.

ست مبل توسکانی

ست مبل تختخوابشو چستر آوا فیکا نیز سبک کانتری را در خاص ترین شکل خود منعکس می کند. در صورت تمایل می توانید در بین محصولات فیکا به این ست مبل راحتی برسید و راحتی را به بهترین شکل تجربه کنید.

سبک کشور برای اتاق خواب

اتاق خواب با پنجره های باز

دیوارهای تزئین شده با الگوهای نامشخص، مبلمانی که رنگ بژ بر آن غالب است و تا حد امکان از فرش و قالیچه کمتری استفاده شده است. سبک کانتری برای اتاق خواب باید دقیقاً اینگونه باشد! به این ترتیب متوجه می شوید که ظرافت های سبک کانتری بیشتر به چشم می آید.

همچنین می توانید رنگ هایی مانند صورتی پودری، آبی روشن و سبز آبی را در اتاق خواب خود قرار دهید. فراموش نکنید که از بین ست های اتاق خواب مناسب ترین را برای سبک روستایی انتخاب کنید!

سبک کشور برای آشپزخانه

آشپزخانه با دیوارهای خاکستری

آشپزخانه ها همیشه فضاهایی هستند که جایگاه بزرگی در زندگی ما به خود اختصاص می دهند. بهترین گفتگوها در آشپزخانه انجام می شود، خوشمزه ترین غذاها در آشپزخانه طبخ می شوند. اگر می خواهید آن را به آشپزخانه سبک کشور خود بیاورید، راه حل بسیار ساده است.

قفسه های ساخته شده از چوب، میز و صندلی های چوبی، فضایی که قهوه ای بر آن حاکم است… آشپزخانه شما از قبل آماده است! شما باید آشپزخانه خود را با گیاهان تزئین کنید و از پرده ها به عنوان پرده استفاده کنید. کابینت های چوبی را فراموش نکنید، می توانید هر زمان که بخواهید آنها را رنگ کنید!

سبک کشوری به چه انواعی تقسیم می شود؟

میز و صندلی ناهارخوری

پاسخ به این سوال که سبک کانتری به چه معناست در واقع سبک های مختلفی را که شامل می شود را پوشش می دهد. بسیاری از جزئیات سبک کانتری فرانسوی و سبک کانتری آمریکایی و انگلیسی با یکدیگر تفاوت دارند. بیایید همه این سبک ها را یکی یکی بررسی کنیم. به این ترتیب می توانید با وضوح بیشتری ببینید که چه سبکی را می خواهید به خانه خود بیاورید.

1. سبک کانتری فرانسوی

دکوراسیون کشور فرانسوی

فرانسوی ها یک خط کاملا منحصر به فرد در سبک کانتری تعیین کرده اند. در این سبک می توان جزئیات زیبای روستیک را در خیابان های فرانسه مشاهده کرد. شما باید به پیچیدگی های سبک کانتری فرانسوی با ظاهر راحت و غیررسمی آن نگاه دقیق تری داشته باشید.

در طراحی کشور فرانسه جایی برای زیور آلات وجود ندارد. همه چیز بسیار ساده از بالا به پایین طراحی شده است. راحتی همیشه در خط مقدم است. رنگ هایی مانند زرد، قرمز و بژ اغلب در این سبک ظاهر می شوند.

شما می توانید با انتخاب از میان گزینه های تختخوابشو فیکا ، اولین قدم را برای ایجاد سبک کانتری فرانسوی در هر زمان بردارید . فراموش نکنید که به لطف تختخوابشو های راحتی ، فضای خانه شما تغییر می کند و شما به بهترین شکل با سبک روستایی روبرو خواهید شد.

2. سبک کانتری آمریکایی

دکوراسیون کشور آمریکایی

مقاله ما که در آن به این سوال پاسخ دادیم که سبک کانتری یعنی چه، در ادامه با سبک کانتری آمریکایی! اگر قصد دارید به سبک کانتری آمریکایی تزئین کنید، به یاد داشته باشید که به طور کلی ظاهر اتاق نشیمن ساده ای خواهید داشت. در این سبک، سبک سنتی در پیش‌زمینه است. شومینه های آجری، کف های چوبی به طور مستقیم فرهنگ آمریکایی را نشان می دهد.

گاهی ست های گوشه ای و گاهی یک مبل ساده به اندازه ای قوی هستند که ردپای سبک کانتری آمریکایی را منعکس کنند. بخش مهم، سازگاری اقلام با یکدیگر است. در عین حال سبدهای فلزی و لوازم آنتیک نیز در این دکوراسیون گنجانده شده است.

اگر مصمم هستید که این سبک را در اتاق نشیمن یا جای دیگری از خانه اعمال کنید، مبلمان شما باید راحت باشد. همچنین باید در را به روی مبلمان چرمی باز نگه دارید. شما باید رنگ های دیوار را در رنگ های پاستلی انتخاب کنید. تمام است، شما اکنون سبک کانتری آمریکایی را می پذیرید!

3. سبک کشور بریتانیا

دکوراسیون کشور بریتانیا

ما به جایی رسیده ایم که سبک کانتری نمایان می شود. بارزترین جنبه خانه های سبک روستایی انگلیسی این است که زیبایی شناسی بیش از حد، یعنی لمس حداکثری را منعکس می کنند. دیواری پوشیده از مواد تزئینی، صندلی راحتی و مبلمان آنتیک…

شما باید همه اینها را بپذیرید تا سبک دکوراسیون کانتری انگلیسی را در فضای زندگی خود بگنجانید. می توانید دیوارهای اتاق نشیمن را با رنگ های ملایم رنگ آمیزی کنید. آبی آسمانی یکی از بهترین انتخاب ها خواهد بود!

همچنین دیدن نسیم های سبک کانتری انگلیسی در اتاق غذاخوری برای شما خوب خواهد بود. در میان ست های اتاق ناهارخوری همیشه می گوییم روی گزینه هایی تمرکز کنید که از مواد چوبی ساخته شده اند و رنگ های ملایمی دارند.

ما به انتهای مطالب خود رسیدیم که به این سوال پاسخ دادیم که سبک کشوری به چه معناست. با کیفیت و تفاوت تختخوابشو  فیکا می توانید محصول مورد نظر خود را بخرید و جزئیات سبک کانتری را همین حالا به هر گوشه از خانه خود حمل کنید

نویسنده: حامد دهنوی