مدهای دکوراسیون 2023 قبلاً شکل گرفته است. بنابراین، روند دکوراسیون 2023 شامل چه سبک هایی است؟ پارچه های مختلف، رنگ های زنده و مواد کاملاً جدید جای خود را در مد دکوراسیون امسال گرفتند.

گفته می شود در سال جدید از بسیاری از موادی که به محیط زیست آسیب نمی زند در محصولات دکوراسیون استفاده می شود. دیدن طرح‌های واکنش‌گرایانه‌تر باعث شده است که همه لبخند بزنند!

ما، فیکا به عنوان ، آدرس سبک و هارمونی در خانه ها ، در این مطلب ترندهای دکوراسیون سال 2023 را به شما منتقل می کنیم. به لطف روندهای جالب می توانید فضای زندگی خود را متحول کنید.

گرایش های دکوراسیون 2023 چیست؟

بالش ها را روی مبل بیندازید

همانطور که می دانید روند دکوراسیون هر سال تغییر می کند و توسعه می یابد. می بینیم که بسیاری از مفاهیم در روند دکوراسیون 2023 تغییر کرده است. اقلام پایدار در حال بازگشت هستند، به نظر می رسد روح مبلمان تیره دوباره در حال چرخش است. علاوه بر این، سبک های دکوراسیونی مانند آرت دکو در سال 2023 به منصه ظهور خواهد رسید.

1. موارد پایدار ترند خواهند بود

نقاشی زن و گربه

مبلمان ساخته شده از مواد قابل بازیافت امسال ضروری به نظر می رسد. گفته می شود در این راه گام های بزرگی برداشته خواهد شد، به خصوص در مبلمان مانند گروه های نشستن . برای جهانی زیست پذیرتر، همه ما باید از استفاده از کالاهای پایدار حمایت کنیم.

به طور کلی در ساخت مبلمان پایدار از نمد، انواع ضایعات چوب، کاغذهای باطله، شیشه های فرآوری شده مجدد، انواع مقوا و حصیری استفاده می شود.

چگونه یک حمام کوچک را تزئین کنیم؟ 6 ایده جذاب

2. بازگشت روح گوتیک

صندلی راحتی و پایه های چوبی

جلوه‌های گوتیک که به‌ویژه در اتاق‌های مطالعه و اتاق‌های غذاخوری خود را نشان خواهند داد، یکی از ترندهای ضروری سال 2023 خواهد بود. صندلی های چوبی، میزهای تولید شده در رنگ هایی مانند مشکی و آنتراسیت و پرده های تیره از پرطرفدارترین قطعات این فصل هستند.

می توانید با انتخاب یکی از ست های تیره رنگ از میان مدل های تختخوابشو فیکا ، ترندهای تاریک سال 2023 را به خانه خود بیاورید .

3. دکوراسیون دیوار برجسته است

دیوار سفید تزئین شده با نقاشی

دکوراسیون دیوار امسال توجه زیادی را به خود جلب خواهد کرد. وقت آن است که دیوارهای خود را با نقاشی های هنری رنگارنگ، کاغذ دیواری های طرح دار و قاب عکس تزئین کنید! می توانید با وسایل تزئینی زیبا به دیوارهای خود جان ببخشید.

4. مبلمان منحنی و قدیمی در دستور کار است

مبل سرمه ای خمیده

مد وینتیج اینطوری می چرخد! هر کدام از مبلمان منحنی به اتاق نشیمن شما می آیند تا مهمان شوند. البته، این مد “پرنعمت مدرن” شامل رنگ های پاستلی و تیره می شود. انتخاب باشماست؛ شما می توانید این مبلمان را پس از انتخاب بر اساس سبک خود قرار دهید.

مبل های تختخوابشو فیکا ، کمدهای منحنی، تخت های سر، صندلی های راحتی و کمد لباس را می توان نه تنها در اتاق نشیمن بلکه در اتاق خواب نیز استفاده کرد. به این ترتیب روح وینتیج را به بهترین شکل منعکس خواهید کرد.

5. جادوی هنر دکو در همه جا وجود خواهد داشت

اشیاء تزئینی

آماده شوید تا مد هنر دکو را که از فرانسه سرچشمه می گیرد در خانه خود بگنجانید! مد آرت دکو که در راس ترندهای دکوراسیون 2023 قرار دارد، هارمونی ایجاد شده توسط رنگ های متضاد را به بهترین شکل نشان می دهد. گلدان ها با اشکال، مبلمان و نقاشی های مختلف از قطعات پیشرو این سبک هستند.

6. سبک دکوراسیون جذاب با میکرو لوکس همراه است

دو صندلی صورتی

دکوراسیون میکرو لوکس که شامل قطعات فوق العاده ساده با نمایشی چشمگیر است، امسال جلوه خود را واضح تر نشان می دهد. در سال 2023، استفاده از وسایل کمتر در حین استفاده از سبک لوکس میکرو مد خواهد بود. این سبک را که ترکیبی از منطق کمتر و بیشتر نشان دادن است، حتما باید ملاقات کنید!

7. با قدرت اصلی طراحی ژاپنی آشنا شوید

وسایل چوبی

فکر می کنیم کسی نیست که در طلسم خانه هایی با طرح ژاپنی نیفتد. می توان جلوه های فرهنگ اسکاندیناوی را در دکوراسیون ژاپنی دید. در این نمونه دکوراسیون که سبکی بسیار مینیمال را اتخاذ می کند، اغلب رنگ هایی مانند قهوه ای، بژ و سفید را مشاهده می کنیم.

علاوه بر این، وسایل تزئینی ساخته شده از بامبو نیز جزء ضروری سبک ژاپنی هستند. اگر می خواهید به طور کلی دکوراسیونی طبیعی ایجاد کنید، از ظرافت های سبک ژاپنی شگفت زده خواهید شد. این سبک که با اشیاء زیبایی شناختی خود جلب توجه می کند، به خوبی به هر خانه ای می آید.

چگونه یک خانه دوبلکس را با 10 نکته تزئین کنیم؟

8. قدرت گیاهان را احساس کنید

یک اتاق نشیمن پر از گیاهان

نقش گیاهان در دکوراسیون را هرگز نباید دست کم گرفت. در میان ترندهای دکوراسیون 2023، ظاهرهایی نیز وجود دارد که با گیاهان ایجاد شده اند. می توانید دکوراسیون اتاق نشیمن خود را با گل های رنگارنگ ایجاد کنید. چه یک گل زنده باشد و چه مصنوعی، حتما باید این تصویر باشکوه را که قلب شما را در خانه شما باز می کند، قرار دهید.

محصولات تختخوابشو فیکا همیشه مدرن و نوآورانه هستند. می‌توانید همه مواردی را که با روندهای سال 2023 مطابقت دارند، در هر زمانی اینجا پیدا کنید

نویسنده: حامد دهنوی