یک لمس شیک به سالن ها: صندلی های راحتی

در حالی که مد و سبک در مبلمان و دکوراسیون خانه دنبال یکدیگر می روند، قطعاتی هستند که بدون تغییر باقی می مانند و تفسیر خاص خود را شکل می دهند که مدرن ترین هستند. این اقلام دکوراسیون کلاسیک بدون از دست دادن روح کلاسیک شیک می شوند و با همگام شدن با زمان به نسل خود ادامه می دهند. یکی از این چهره های تثبیت شده، صندلی های راحتی است.

صندلی‌های برگر که از برگر فرانسوی به زبان ما اقتباس شده است و به محض تلفظ، راحتی، آسایش، اعتماد، اشراف و یک سنت تزئینی اصیل را تداعی می‌کند، صندلی‌هایی هستند که بهترین ساعات مطالعه در آن برگزار می‌شود، «آژانس استراحت می‌کند» و لذت می‌نوشد. قهوه ها صندلی کلاسیک برجر دارای پشت و گوش های بلند است. برگرها به عنوان صندلی‌های خنک ضروری رستوران‌های کوچک و کافه‌های نخبه، به فضاهای زندگی در دکوراسیون خانه غنا و ارزش می‌بخشند.

صندلی راحتی سبز

پشت بلند و ساختار گوش، که از ویژگی های برگر هستند، می توانند دوباره تفسیر شوند، تقریباً به گویش متفاوتی از همان زبان صحبت می کنند. امروزه مدل‌های استایلیزه شده با خطوط نرم، پایه‌های فلزی و تکیه‌گاه کوتاه‌تر نیز محبوب هستند. به نظر می رسد که موضع موقر، مرموز و مطمئن صندلی راحتی همچنان ما را به خود جذب خواهد کرد. چرا که آیا هنگام انتخاب ست مبل، چشم ما همیشه به این صندلی های کاریزماتیک نیست؟ برجرها که با موفقیت صندلی های سه گانه و دو نفره را تکمیل می کنند، به اتاق نشیمن پویایی می بخشند و به تنهایی یک تیم هستند، عادات قدیمی را به عنوان نوه های یک سنت اصیل و ریشه دار به زمان حال منتقل می کنند. فیکا نیز در این زمینه نگرش آوانگاردی دارد. فیکا که می خواهد انرژی رنگارنگ، روح شهری، لمس نوآورانه و ظرافت را با انواع صندلی های راحتی به اتاق های نشیمن اضافه کند. همچنین ویژگی های منحصر به فرد خود را با مدل های صندلی بال خود نشان می دهد. مدل های مختلف صندلی راحتی به چهره های معاصر تبدیل می شوند که مکمل گروه های نشسته هستند. مجموعه صندلی بال فیکا برای همه سلیقه ها جذاب است، با بسیاری از تعابیر کلاسیک و معاصر مانند یکپارچهسازی با سیستمعامل، کلاسیک، کشور. با الگوها و رنگ های مختلف طبیعت جذاب تر می شود. پس چگونه برگر خود را می خرید؟

صندلی برجر

صندلی راحتی لونا

اگر می‌خواهید صندلی راحتی داشته باشید که علاوه بر حالت مدرن، با خطوط ساده و صمیمانه‌اش متمایز شود و مکمل مبل سه‌تایی من باشد و سبکی مستقل را منعکس کند، «لونا» را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این کودک معاصر و روشن چهره دوغتاش یکی از دلسوزترین برجرهایی است که می توانید در حالی که در حال استراحت هستید، غوطه ور در کتاب خود هستید و قهوه خود را با لذت می نوشید، خود را روی دامان او بگذارید.

صندلی راحتی

صندلی راحتی

اگر می‌خواهید چنین صندلی راحتی بخرید که روحیه آزاد، فرار، نوآور و پیر من را منعکس کند و به انرژی من بیافزاید، صندلی راحتی یونایتد که با موضع آوانگارد خود برجسته است، فقط برای شماست. یک صندلی بالدار شیک که ویژگی های صندلی بال را به شکلی استایل نشان می دهد، با رنگ آبی کودک خود آرامش را القا می کند و باعث می شود هر بار که به آن نگاه می کنید بگویید “خوب است که مال منی”. و فیکا با هیجان منتظر لحظاتی است که در سالن خانه جدید خود در فروشگاه های خود شناور شود. خانواده یونایتد یک کاباره برگر نیز دارد که به نجابت و شکوه خود نیز معروف است. به محض اینکه به آن نگاه کردید، می توانید بگویید “حتما مال من است” و آن را در ست اتاق نشیمن خود قرار دهید. یونایتد برگر کابارالی، که چشم اندازی دارد که سبک منحصر به فرد خود را به طرز ماهرانه ای در انواع مبلمان ادغام کند. پارچه نقوش سنتی مزین به رنگ های کاشی و خاکی،

صندلی راحتی

صندلی راحتی اولیویا

وقتی به اولیویا فکر می کنید چه چیزی به ذهنتان می رسد؟ به نظر اسم زن شیرینی می آید؟ بادی از گذشته، ترکیب خطوط کلاسیک با ترندهای جدید، خطوط زنانه، خطوط آرام و ملایم و سبکی ملایم. این ویژگی های زنانه روی صندلی بال اولیویا دیده می شود و سبک خاص خود را ایجاد می کند. آنها هم خوب عمل نکردند. اولیویا که به دنبال سبکی مدرن و ساده است، تحت تاثیر قرار دادن آنهایی که به دنبال سبکی مدرن و ساده هستند، زیبایی اتاق شما را با حالتی که لبخند را برمی انگیزد، می بخشد.

برگر چیست؟ چگونه صندلی راحتی برگر انتخاب کنیم؟

برگر

صندلی راحتی مادرید

بیایید کسانی را که می گویند: “خوشبختی کوچک، ساده اما عمیق برای من کافی است، اول ظرافت را می فهمم و بعد سادگی است” را به بخش صندلی راحتی مادرید ببریم و فرض کنیم اینجا صندلی راحتی شماست… ظرافت متواضع اما نافذ از ویژگی های بارز آن است. صندلی راحتی مادرید. صرف نظر از نام، ظرافت ساده و بی دردسری که در بسیاری از مدل ها با نام خانوادگی فیکا مشاهده می کنید، در یکی از اعضای خانواده به نام مادرید نیز احساس می شود. این طراحی مدرن که بی صدا در گوشه ای از سالن ایستاده و نظر همه را به خود جلب می کند. با خطوط نرم، بافت پارچه با کیفیت و اسکلت جامد خود را تحت تاثیر قرار می دهد. زیرا او یک فیکا است و ظرافت در ژن او وجود دارد.

صندلی برجر

آلیس برگر

صندلی بال آلیس هوای مدرن شده جنبش کلاسیک را حمل می کند و نام آن همیشه در بالای مسابقه ظرافت ذکر می شود.

صندلی راحتی الماس برجر

صندلی راحتی الماس

اگر می خواهید صندلی راحتی شما هم راحت باشد و هم پر زرق و برق باشد، می توانیم فرزند نجیب الماس را به شما معرفی کنیم. ساخت لحاف و چرم با انتقال طلایی پشتیبانی می شود که برای سلیقه زیبایی شناسی جذاب است. صندلی بال الماس با هاله بلند خود پاهای شما را از زمین بلند می کند.

صندلی راحتی

میراندا برگر

اگر می خواهید یک ظرافت ساده، بی دردسر، و یک روند شهری در صندلی بال داشته باشید، صندلی بال میراندا برای سلیقه شماست. راحت، پیچیده و نوآورانه.

بر روی صندلی های راحتی برگر نیز می توان شبح و روح گل ها، سنگ ها، خاک ها و گیاهان را دید. آنها به قدری پر زرق و برق طراحی شده اند که تقریباً همه برای رزرو آن برای خود و ساختن یک صندلی ویژه رقابت می کنند. وقتی نگاهی به مدل های مجموعه فیکا می اندازید، جایی که یک صندلی راحتی برای هر سلیقه ای وجود دارد، میل شدید به نزدیک ترین فروشگاه فیکا خواهید داشت. حتما صندلی راحتی را که می خواهید پیدا کنید.

نویسنده: حامد دهنوی