دکوراسیون سقف یکی از مراحلی است که گاهی اوقات مورد غفلت قرار می گیرد. گچ تخته، لوسترهای زیبایی، رنگ سقف و طرح های بافت از ملزومات دکوراسیون سقف هستند. علاوه بر این، برای انتخاب های تزئینی لازم نیست با افراد حرفه ای کار کنید. اعتماد به بینایی خود و انتخاب محصولاتی که با طرح های خود جلب توجه می کنند بزرگترین کمک شما در این زمینه خواهد بود.

با تشکر از مقاله ای که به عنوان فیکا ، آدرس سبک و هارمونی در منازل آماده کرده ایم  ، می توانید با دکوراسیون سقف شیک فضای خانه یا محل کار خود را تغییر دهید. علاوه بر نکات معماری، می توانید با استفاده از لوازم جانبی مانند لوستر، محیط های چشم نوازی خلق کنید. می توانید ظاهری قاطعانه را در دکوراسیون سقف اتاق نشیمن بگنجانید و با انتخاب های ساده طرح های خاصی را برای اتاق نشیمن و آشپزخانه ایجاد کنید.

قطعات مختلفی که می توان برای دکوراسیون سقف ترجیح داد

دکوراسیون سقف با جزئیات سفید طراحی شده است
وقتی صحبت از دکوراسیون سقف در منازل و ادارات می شود، اولین چیزی که به ذهن می رسد نورپردازی است، یعنی لوسترهای آویز. با این حال، قطعات تزئینی دیگری نیز وجود دارد که می توان از آنها برای سفارشی کردن دکوراسیون سقف اتاق استفاده کرد. لوازم جانبی مانند زنگ های بادی که می توان روی سقف نصب کرد، برچسب های فسفری، کاغذ دیواری هایی که در دکوراسیون سقف تفاوت ایجاد می کنند و بسیاری موارد دیگر بهترین انتخاب ها برای کنار هم قرار دادن محیط های شما با زیبایی منحصر به فرد هستند. در این مرحله، این تنها به شما بستگی دارد که از کدام قطعات استفاده کنید.

در صورت تمایل از چند لوستر ساده و شیک برای دکوراسیون سقف منزل استفاده کنید. اگر می خواهید، کاغذ دیواری و برچسب هایی قرار دهید که آسمان را در اتاق خواب شما حمل می کند. در اتاق کودک و نوجوان و همچنین در فضاهای خود را به روی لمس خلاقانه باز کنید. بنابراین، می‌توانید از نشان دادن ظرافت ظریفی که در هیچ جای دیگر خانه‌تان نمی‌بینید لذت ببرید.

به طور کلی برای دکوراسیون سقف چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

دکوراسیون سقف با کار دقیق
با توجه به چند ترفند برای دکوراسیون سقف اداری یا منزل می توانید بدون دردسر محیط خود را زیبا کنید. بیایید نگاهی دقیق تر به این ترفندها بیندازیم:

ایده های جایگزین برای دکوراسیون سقف در اتاق نشیمن

دکوراسیون سقف ساده
دکوراسیون سقف یکی از موارد بسیار مهم در سالن ها است که یکی از پرکاربردترین قسمت های خانه ها هستند. این منطقه که در آن از مهمانان خود میزبانی می کنید و زمانی را با خانواده خود می گذرانید، باید نور کافی داشته باشد و فضای زیبایی داشته باشد. برای این کار باید انتخاب های ظریف و سلیقه ای در دکوراسیون سقف اتاق نشیمن انجام داد.

در نمای سقفی که در اتاق نشیمن استفاده خواهید کرد، ابتدا می توانید ویژگی های طراحی مبلمان خود را در نظر بگیرید. برای مثال می توانید ست مبل، بوفه و ویترین را با لوسترهای کریستالی چشم نواز ترکیب کنید. حتی فقط لوسترهای کریستالی دکوراسیون سقف شما را منحصر به فرد می کند.

برای ایجاد یک محیط مدرن می توانید انتخاب های مبتکرانه و مطابق با روند در دکوراسیون سقف داشته باشید. در این مرحله می توانید از مفهوم دکوراسیون صنعتی مدرن بهره مند شوید. لوله های فلزی که از سقف شما عبور می کنند، یک لوستر با خطوط هندسی آینده نگر یا نورافکن های تعبیه شده در سقف بهترین انتخاب ها در این مرحله هستند.

یکی دیگر از گزینه های دکوراسیون سقف اتاق نشیمن، ترکیب عناصر طبیعی با دکوراسیون حرفه ای است. گیاهان سبز زنده در گلدان های آویزان از سقف، نورپردازی تزئین شده با طناب های نی و سقف رنگ شده با رنگ های ملایم می تواند کلید ایجاد سبک متفاوت شما باشد.

انتخاب های شیک و خلاقانه برای دکوراسیون سقف آشپزخانه

دکوراسیون سقف آشپزخانه
یکی دیگر از زمینه هایی که جایگزین های خلاقانه در دکوراسیون سقف ارائه می دهد، آشپزخانه است. در دکوراسیون سقف آشپزخانه، گزینه های هود در آشپزخانه جزیره در درجه اول به چشم می خورد. برخلاف هود، می توان با مکانیزم خاصی که روی سقف قرار می گیرد، یک طرح خاص و کاربردی ساخت که در آن وسایل آشپزخانه را آویزان کرد.

گزینه های لوستر و نورپردازی جایگاه مهمی در دکوراسیون سقف آشپزخانه دارند. اما انتخاب لوستر آشپزخانه باید ویژگی های متفاوتی نسبت به سایر قسمت های خانه داشته باشد. مهم این است که لوسترهای مورد استفاده در آشپزخانه که محیطی است که در آن غذا پخته و خورده می شود، به راحتی تمیز شوند. در این مرحله انتخاب لوسترهای فلزی، شیشه ای یا چینی به جای چوب کار شما را بسیار آسان می کند.

یکی دیگر از گزینه های دکوراسیون سقف آشپزخانه، واحدهای شیک است که برای حمل گلدان یا لوازمی که با زنجیر و طناب به سقف ثابت شده اند، مناسب هستند. با استفاده از این واحدها می توانید فضایی متفاوت به معمولی ترین محیط ها اضافه کنید. شما همچنین می توانید یک سقف آشپزخانه بافت دار با جزئیات طاقچه و دیوار خشک ایجاد کنید. شما می توانید الگوها و رنگ های مورد استفاده خود را متناسب با دکوراسیون کلی آشپزخانه خود انتخاب کنید.

جایگزین های شیک برای دکوراسیون سقف اتاق نشیمن

تالار با دکوراسیون سقف گنبدی شکل
می‌توانید از میان گزینه‌هایی که در زندگی روزمره چشمان شما را خوشایند می‌کند، تزئینات سقف مورد استفاده در اتاق نشیمن را انتخاب کنید. در این مرحله، مدل های لوستر چند تکه هم از نظر ظاهری و هم از نظر عملکرد خودنمایی می کنند. گنجاندن لوسترهای بزرگ در اتاق های نشیمن بزرگ، محیط را غنی تر نشان می دهد. برای یک محیط باریک، انتخاب های ساده اما شیک در خطوط مینیمال بهترین راه حل است.

یکی دیگر از مواردی که می توان برای دکوراسیون سقف اتاق نشیمن ترجیح داد، مدل های قفسه کتاب پهن است که از بالا به پایین امتداد دارند. در مناطقی که مفهوم دکوراسیون قدیمی و یکپارچه سازی با سیستم عامل غالب است، این جایگزین نتایج بسیار چشمگیری ایجاد می کند.

همچنین می توان از زنگ های بادی و رویاگیرهای طراحی شده با استفاده از صدف های دریایی یا قطعات شیشه ای در محیط هایی با فضای قومی استفاده کرد. برای دکوراسیون سقف اتاق خواب نیز می توانید ظاهرهای مشابهی را انتخاب کنید. بنابراین، شما می توانید یک محیط متمایز و گرم در هر گوشه ای از خانه خود ایجاد کنید.

مبل تختخواب شو چیست؟ مزایای استفاده از مبل تختخواب شو

جایگزین های منحصر به فرد برای دکوراسیون سقف را در فیکا کشف کنید!

در فیکا می توانید بهترین گزینه ها را برای دکوراسیون سقف اتاق نشیمن، نشیمن یا اتاق خواب بیابید. با فیکا که با تجربه چندین ساله خود جایگزین های بسیار خوبی در زمینه مبلمان تختخوابشو  به شما ارائه می دهد، می توانید فضاهای خاصی را ایجاد کنید که تماشاگران آن را مجذوب خود کند. شما می توانید با محصولات غنی و خوش ذوق فیکا ، لمسی ظریف و زیبا به زندگی خود ببخشید ، جایی که می توانید بهترین انتخاب ها را برای تمام فضاهای زندگی خود بیابید  .

دنیای زیبا و راحت فیکا ، بهترین برند مبلمان ترکیه را کشف کنید. چگونه لوستر اتاق نشیمن را انتخاب کنیم که در آن ترفندهای انتخاب لوستر در دکوراسیون سقف را به اشتراک می گذاریم  ؟ فراموش نکنید که نگاهی به مقاله ما با عنوان مدل های لوستر اتاق نشیمن مدرن بیندازید. محصولات شیک فیکا که زندگی شما را به دقت زیبا می کند را بررسی کنید و با انتخاب مناسب ترین محصول برای خود از خرید آسان لذت ببرید

نویسنده: حامد دهنوی