چگونه میز ولنتاین را با 10 پیشنهاد آماده کنیم؟

چطور با سفره ولنتاینی که تهیه می کنید قلب عزیزتان را یک بار دیگر تسخیر کنید ؟ اگر پاسخ شما به این سوال از صمیم قلب “بله” است، از شما دعوت می کنیم مقاله ما در مورد پیشنهادات سفره روز ولنتاین را بخوانید.

سوال طرز تهیه میز ولنتاین یکی از سوالاتی است که به خصوص با نزدیک شدن به روز ولنتاین در ذهن کسانی می ماند که می خواهند سورپرایز شیرینی را برای عزیزشان رقم بزنند.

در همین راستا در این روز خاص که با دکوراسیون شیک خود برای تمامی زوج های دنیا معنای خاصی دارد؛ می توانید آماده سازی خود را برای یک میز روز ولنتاین که با غذاهای لذیذش برای معده جذاب است آغاز کنید.

پاکت در بشقاب و گل رز در کنار آن

در محتوای خود که به عنوان خانواده فیکا آماده کرده ایم  ، آدرس مبلمانی که به خانه شما سبک می بخشد، ایده های خود را فهرست می کنیم که به شما کمک می کند تا یک چیدمان میز ناهارخوری که با جزئیات خاص خود برای روز ولنتاین جلب توجه کند، فهرست می کنیم.

با الهام از پیشنهادات ما، می توانید ولنتاین امسال را در خانه دوست داشتنی خود همراه با یک وعده غذایی عاشقانه جشن بگیرید.

از سوی دیگر، با نزدیک شدن به روز ولنتاین، در روز ولنتاین در خانه چه کارهایی را باید انجام دهید برای پیشنهادات مختلف فعالیت هایی که به شما کمک می کند اوقات خوشی را  در خانه سپری کنید. همچنین توصیه می کنیم مقاله ما با عنوان 9 پیشنهاد را مرور کنید.

یک جشن عاشقانه: تزیین میز روز ولنتاین

بشقاب شام تزئین شده

اگر می خواهید در عصر روز ولنتاین یک سورپرایز دلپذیر به عزیزتان بدهید، می توانید با چند نکته یک میز شام عالی تهیه کنید و او را خوشحال کنید.

بدون شک سورپرایز دلپذیر شما باعث می شود که فرد مقابل شما بسیار خاص و مهمتر شود و همچنین غروب 14 فوریه را برای هر دوی شما فراموش نشدنی کند.

قبل از بالا زدن آستین‌ها برای یک میز شام رمانتیک ، برنامه‌ریزی دقیق و دقیق همه جزئیات، از تزئین میز گرفته تا غذایی که تهیه می‌کنید، از بی‌نقص بودن نتیجه اطمینان حاصل می‌کند.

سپس بدون اتلاف وقت، نگاهی به نکات شیک و چشم نواز خود بیاندازیم که می توانید برای تزیین میز شام رمانتیک ویژه 23 بهمن الهام بگیرید.

1. رنگ میز روز ولنتاین

بشقاب تهیه شده با موضوع روز ولنتاین

وقتی از روز ولنتاین یاد می شود، بدون شک اولین رنگی که به ذهن می رسد، رنگ های صورتی و قرمز است که نشان دهنده حس شهوانی و عاشقانه است.

به همین دلیل توصیه می کنیم در تزیین میز ولنتاین روی این رنگ ها تمرکز کنید.

علاوه بر این، می توان در مورد بسیاری از گزینه های مختلف که می توانید روی میز استفاده کنید، قرمز و تن های قرمز که نماد عشق و شادی است صحبت کنید. بشقاب های قرمز رنگ، روفرشی های قرمز، حلقه های دستمال قرمز، سفره ها، شمع ها و …

می توانید این تناژهای رنگی را کاملاً مطابق با سلیقه و سلیقه شخصی خود روی میز قرار دهید. می توانید یک میز شام عالی برای معشوق خود تهیه کنید.

بشقاب با قلب و گل رز

در این مرحله استفاده از رنگ قرمز همراه با تناژهای روشن و به اغراق آمیزترین شکل هنگام توزیع رنگ مفید است.

به این ترتیب، می توانید فضایی قاطعانه و شجاعانه و در عین حال ساده را همانطور که می خواهید ایجاد کنید.

از سوی دیگر، اگر می‌خواهید از رنگ‌های قاطع دوری کنید و هنگام تهیه میز ولنتاین، رنگ‌های روشن‌تر را ترجیح دهید، می‌توانید از رنگ‌های رنگی مانند صورتی پودری، پودری، کرم نیز استفاده کنید.

برای نکاتی در مورد استفاده صحیح از رنگ ها،  هماهنگی رنگ ها در دکوراسیون منزل چگونه باید باشد؟ همچنین توصیه می کنیم مقاله ما را با عنوان بررسی کنید.

2. یک پارچه رومیزی شیک برای روز ولنتاین

سفره رومیزی

هنگام شروع به چیدمان میز ولنتاین، ابتدا می توانید یک سفره شیک روی میز خود بچینید.

به این ترتیب، هم قسمت بالای میز مرتب تر به نظر می رسد و هم ظرافتی که می خواهید به رخ بکشید، خود را بسیار موثرتر نشان می دهد.

هنگام انتخاب رومیزی، توصیه می کنیم به جای جایگزین های رومیزی با سبک پیچیده، به سراغ انواع رومیزی مینیمال و مدرن بروید. بنابراین، ایجاد یک سبک ساده و ظریف که در آن در جزئیات گم نشوید، آسان تر از آنچه فکر می کنید خواهد بود!

مینیمالیسم چیست که فکر می کنیم کسانی که مینیمالیسم را دوست دارند آن را دوست خواهند داشت  ؟ خواندن مقاله ما با عنوان دکوراسیون مینیمالیست در 6 مورد را به شما توصیه می کنیم.

3. سرویس های ویژه روز ولنتاین

تیم خدمات

در این روز معنادار، در صورت امکان، بشقاب ها و لیوان های خود را به گونه ای انتخاب کنید که نشان دهنده روحیه روز ولنتاین باشد.

می توانید از بشقاب هایی با رنگ ها و طرح هایی که با تزیین سفره ولنتاین شما سازگاری داشته باشد همراه با لیوان های درخشان استفاده کنید.

4. زیر بشقاب های رنگارنگ و طرح دار

قلب و پاکت ساخته شده از روبان

میزهای رنگارنگ و طرح‌دار که زیر بشقاب‌های سرو می‌گذارید، بدون شک زیباترین مکمل‌ها برای تزیین میز خواهند بود.

برای نشان دادن تم روز ولنتاین، می‌توانید سوپلاس‌هایی را با رنگ‌های قرمز و شرابی در پیش‌زمینه انتخاب کنید.

از طرفی می توانید از توری های کاغذی برای ایجاد استایل رمانتیک تری استفاده کنید.

البته، در این مرحله، باید مطمئن شوید که رنگ ها و طرح های سوپلاسی که انتخاب کرده اید، یکپارچگی هماهنگ با ست سرو شما ایجاد کند. در غیر این صورت ممکن است ظاهری درهم و برهم داشته باشید.

5. دستمال سفره

کارد و چنگال و بشقاب با روبان بسته شده است

دستمال های سرویس یکی از ریزه کاری هایی است که در تهیه میز ولنتاین نباید فراموش شود و ظرافت را به نقطه ای کاملا متفاوت خواهد برد. چرا که با کمی خلاقیت می توانید با استفاده از دستمال سفره، استایل های مختلفی ایجاد کنید.

با توجه به پیشنهادات ما، می توانید تغییرات بزرگی را با لمس های کوچک روی میز خود ایجاد کنید.

6. شمع های عاشقانه

شمع ها

اگر عاشقانه اولین چیزی است که هنگام روز ولنتاین به ذهن خطور می کند، بدون شک شمع ها در مورد عاشقانه ضروری خواهند بود. می توانید تاج شام عاشقانه خود را با شمع بپوشانید.

شما می توانید شمع ها را به شکل های مختلف مطابق با سلیقه شخصی خود انتخاب کنید که هم محیط را روشن می کند و هم دریچه ای زیبا را به شما باز می کند.

در حالی که شمع های قلبی کوچک شناور روی آب حالت فوق العاده ای از خود نشان می دهند، می توانید با شمع هایی که در داخل شمعدان ها قرار می دهید، استایلی زیبا و قاطعانه ایجاد کنید.

در صورت تمایل می توانید با شمع گیر دایره فلزی ونرا هوم که در دسته اکسسوری های مکمل قرار می گیرد استایل میز خود را تقویت کنید .

7. لوازم جانبی روز ولنتاین

لیوان و بشقاب دستمال سفره مناسب برای روز ولنتاین

شاید مهم ترین نکته ای که هنگام آماده شدن برای میز روز ولنتاین باید به خاطر بسپارید، لوازم جانبی آن باشد. می توانید با پاشیدن گلبرگ های رز خشک شده روی میز، محیطی دلپذیر برای تم روز ولنتاین ایجاد کنید.

علاوه بر این، می توانید جملات معنی دار و خاصی را که باعث خوشحالی عزیزتان می شود، روی کاغذهای یادداشت ریز بنویسید و روی میز بگذارید.

8. عکس هایی برای یادآوری خاطرات شما

کارت روز ولنتاین

ممکن است بخواهید هنگام گپ زدن در شام روز ولنتاین خاطرات خود را یادآوری کنید، که هم برای شما و هم برای عزیزتان معنای خاصی دارد.

می‌توانید از عکس‌هایی که خاطرات زیبایی را جمع‌آوری کرده‌اید و با نگاه کردن به آن‌ها لبخند به لبتان می‌آورد، به عنوان دکوری روی میز شام خود استفاده کنید.

اگر نگران ظاهر شلوغ روی میز هستید، می توانید عکس مورد علاقه خود را در یک قاب زیبا قرار دهید و آن را در قسمتی از خانه قرار دهید که از روی میز قابل مشاهده باشد.

9. منوی میز روز ولنتاین

منو

می توانید کمی جلوتر بروید تا به عزیزتان نشان دهید که چقدر برای یک شب خاص مانند روز ولنتاین تلاش کرده اید و همه چیز را با کوچکترین جزئیات طراحی کرده اید.

می توانید یک منو با لیستی از غذاهایی که برای عصر آماده کرده اید در داخل بشقاب های شام قرار دهید.

10. گلهای تازه

عاشقان نان تست

شاید خاص ترین جزئیاتی که مفهوم میز روز ولنتاین شما را کامل می کند، گل هایی است که عطر آن را در سراسر خانه پخش می کنند. هنگام انتخاب گل، می توانید از ترجیح خود برای گل هایی استفاده کنید که می دانید عزیزتان هم دوست دارد.

می توانید گل ها را در گوشه میز قرار دهید یا در گلدانی زیبا قرار دهید و در وسط میز بگذارید.

گلدان والنتین، یکی از اکسسوری های مورد علاقه فیکا ، می تواند یک گلدان فوق العاده برای گل های شما باشد.

هدایا و سرویس روی میز روز ولنتاین

در مطلب خود پیشنهادات تزیینی خود را برای شما برای تهیه میز ولنتاین چشم نواز در عصر روز 14 فوریه روز ولنتاین برای عزیزانتان فهرست کرده ایم.

شما می توانید با به کارگیری پیشنهادات ما که بیشتر از همه دوست دارید، رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنید و یک میز شام عالی آماده کنید.

در ضمن اگر به فکر خرید یک میز ناهارخوری شیک و کاربردی قبل از ولنتاین هستید، توصیه می کنیم بدون نگاهی به مدل های تختخوابشو فیکا تصمیم نگیرید.

برای مشاهده سایر مطالبی که برای شما آماده کرده ایم می توانید از صفحه وبلاگ ما دیدن کنید .

نویسنده: حامد دهنوی