کنسول چوبی مشکی مونتانا

یکی از مبلمان مورد علاقه اخیر، کنسول قطعه ای است که اغلب در اتاق های غذاخوری، اتاق نشیمن، سالن ها و حتی ورودی ها می توانید با آن برخورد کنید.

مدل های کنسولی که در هر چهار گوشه خانه قابل استفاده هستند، فضاهای نشیمن را با ظاهر دکوراتیو و شیک خود غنی می کنند و در عین حال با کارایی خود راه حل هایی از نظر ذخیره سازی و نمایش ارائه می دهند.

اما قبل از اینکه به سراغ مدل های مختلف کنسول و پیشنهادات دکوراسیون کنسول برویم،

کنسول چیست؟ پاسخ به این سوال و تشریح اینکه این مبلمان تکمیلی دقیقا چیست مفید خواهد بود.

آدرس مبلمان با کیفیت و مد روز ، در این مطلب، ” کنسول چیست؟ چگونه می توانید فضای خانه خود را با مدل های مختلف کنسول تغییر دهید؟ ما در حال بحث هستیم. بیایید ابتدا با مفهوم کنسول شروع کنیم.

کنسول چیست؟ بیایید از نزدیک با هم آشنا شویم

کنسول چوبی طلایی

البته به این سوال که کنسول چیست را می توان به معنای واقعی کلمه پاسخ داد، اما برای اینکه این مبلمان را از نزدیک بشناسیم، ابتدا باید تاریخچه آن را مرور کنیم.

این کنسول برای اولین بار در قرن هفدهم در فرانسه به عنوان یک صفحه مستطیل شکل بر روی تکیه گاه های نصب شده روی دیوار وارد دنیای مبلمان شد. از آن زمان، مدل‌های کنسول بسیار تغییر کرده‌اند و با همگام شدن با زمان، برای سبک‌های مختلف جذاب شده‌اند.

بنابراین، امروزه کنسول چیست؟ کنسول نوعی مبلمان با پایه است که معمولاً مستطیل شکل، با سطح بزرگ در کنار دیوار قرار می گیرد و می تواند با کشو و کابینت نیز باشد. مدل های کنسول را می توان به صورت دیواری استفاده کرد و همچنین می توان از مدل های چهارپایه این مبلمان بدون نصب استفاده کرد.

به لطف طراحی‌های بی‌نظیر و هماهنگ خود، این ویژگی را دارد که ظاهری دلپذیر و کاربردی در بسیاری از قسمت‌های خانه مانند کنسول‌ها، درها، راهروها و سالن‌ها ارائه دهد.

راه حل های خلاقانه در خانه با مدل های کنسول

کنسول با کابینت

کنسول چیست؟ اکنون که به این سوال پاسخ دادیم که “کنسول چه کار می کند؟” ما می توانیم علامت سوال را در ذهن کسانی که چنین فکر می کنند حذف کنیم. علاوه بر ظاهر شیکی که به فضاهای نشیمن اضافه می کنند، می توانیم موارد زیر را در چارچوب راه حل های خلاقانه ای که کنسول ها در خانه ارائه می دهند، فهرست کنیم:

صرفه جویی در فضا

کارد و چنگال در کشوی کنسول

مدل های کنسول با کابینت و/یا کشو راه حل های عملی برای نیازهای فضای ذخیره سازی ارائه می دهند. کنسول‌های مورد استفاده در اتاق‌های غذاخوری روشی عالی برای نگهداری وسایل کوچک مانند بشقاب‌ها و لیوان‌هایی هستند که اغلب استفاده نمی‌شوند.

می توانید با ذخیره کردن ظروف غذاخوری که فضای اضافی کابینت آشپزخانه را در کنسول اتاق غذاخوری اشغال می کند، در فضا صرفه جویی کنید.

امکان استفاده به عنوان محوطه نمایشگاهی وجود دارد کنسول مدرن

کنسول ها همچنین راه حلی برای نمایش وسایل تزئینی با سطوح بزرگ خود ارائه می دهند. وسایل تزئینی مانند مبلمان اتاق نشیمن و لوازم جانبی مبلمان اتاق غذاخوری هستند. اما اشیای تزیینی قابل استفاده برای تزیین میز قهوه خوری و تزیین میز ناهارخوری محدود است.

اگر اشیای تزئینی مانند زیورآلات، نقاشی، گلدان دارید که شما را منعکس می کند، اما نمی دانید آنها را کجا قرار دهید، کنسول می تواند مکان مناسبی باشد که به دنبال آن هستید.

مدل های کنسول و ایده های الهام بخش دکوراسیون کنسول

کنسول چیست، چه کاری انجام می دهد ؟ حالا نوبت به مدل‌های کنسولی رسیده است که جان تازه‌ای به فضای خانه شما می‌بخشند.

1. مایر کنسول با رنگ های ملایم

کنسول در رنگ های کرم و چوب

کنسول Mayer که با استحکام و کیفیت متریال خود نوید استفاده چندین ساله را می دهد، با کابینت های بزرگ خود راه حلی برای ذخیره سازی نیز ارائه می دهد. در عین حال، با هماهنگی کامل رنگ های چوب و کرم، گزینه ای کاربردی و شیک برای نیازهای کنسول اتاق ناهارخوری ایجاد می کند.

به لطف رنگ های خنثی و ملایمی که دارد، می توان به راحتی از کنسول مایر در اتاق های غذاخوری یا به عنوان کنسول اتاق نشیمن استفاده کرد و به هماهنگی آن با سایر مبلمان دست یافت.

کنسول چیست؟ حالا تو می دانی. خوب، آیا تا به حال در مورد یک dresuar شنیده اید که حداقل به اندازه کنسول شیک است؟ اگر می‌پرسید Dresuar چیست و چه کاربردی دارد؟ می توانید نگاهی به محتوای عنوان ما بیندازید.

2. کنسول لوئیزا با الهام یکپارچهسازی با سیستمعامل

کنسول یکپارچهسازی با سیستمعامل

با کنسول رترو لوئیزا که با طراحی خارق‌العاده‌اش جلب توجه می‌کند، می‌توانید روند نامطلوب رترو را در خانه خود منعکس کنید.

شما می توانید با الگوهای هندسی کنسول لوئیزا که ترکیبی از رنگ های مشکی، طلایی، گردویی و چوب است، در اتاق نشیمن، اتاق نشیمن یا اتاق غذاخوری، تصویری زیبا و نجیب ایجاد کنید.

برای تزیین این کنسول   می توانید آینه های قاب مشکی مخصوص لوئیزا را روی دیوار روی کنسول نصب کنید. علاوه بر این، به شما می گوییم اشیاء تزئینی و مجسمه های نیم تنه با جزئیات طلایی در این کنسول مشکی خیره کننده به نظر می رسند.

3. کنسول Vintage: Clarissa

کنسول قدیمی

کنسول Clarissa با سطح هندسی قدیمی و مواد چوبی خود دقیقاً همان چیزی است که می‌خواهند ظاهر مدرن آن را در ترکیب با طراحی قدیمی ببینند. این مدل کنسول به لطف فضای ذخیره سازی چندگانه خود، برای نگهداری وسایل کوچکی که در خانه شما زیاد استفاده نمی شوند، مناسب است.

کسانی که می خواهند از کنسول وینتیج کلاریسا به عنوان کنسول اتاق غذاخوری استفاده کنند، می توانند با ست ناهارخوری وینتیج که مکمل این قطعه است، به هارمونی بی نظیری در دکوراسیون اتاق غذاخوری دست پیدا کنند.

کنسول چوبی کلاریسا با استفاده از اشیاء تزیینی در رنگ های برنزی می تواند هماهنگی قدیم و جدید را در دکوراسیون منزل به طور منحصر به فردی منعکس کند.

4. Nobility of Black: Diamond Console

تصویر با موضوع کنسول

کنسول مشکی الماس با اشکال الماسی و جزئیات طلایی خود ظرافت را به اتاق های نشیمن و ناهارخوری می آورد. برای تزیین این مدل کنسول می توانید از وسایل تزیینی با جزئیات مشکی، طلایی، برنزی و نقره ای استفاده کنید. آینه ها و نقاشی های قاب مشکی نیز با کنسول Diamond فضایی بی نظیر ایجاد می کنند.

  • برای ایده های بیشتر دکوراسیون دیوار روی کنسول، خانه خود را با ایده های دکوراسیون دیوار بازسازی کنید! می توانید نگاهی به محتوای عنوان ما بیندازید.

5. کنسول لوگان با طراحی جاه طلبانه اش

کنسول مدرن Logan که با خطوط گوتیک، رنگ طلایی و جزئیات هندسی خود، موضعی منحصر به فرد به دکوراسیون خانه می بخشد، رویکرد طراحی منحصر به فرد فیکا را نشان می دهد. کنسول لوگان با درب های کابینت شیشه ای خود به کسانی که می خواهند با نورپردازی داخلی ظاهری زیبا خلق کنند نیز اجازه می دهد.

می توانید دکوراسیون کنسول را مطابق سلیقه خود با اشیاء تزئینی با جزئیات چوبی تیره، طلایی، برنزی، نقره ای، آینه های هندسی یا نقاشی های سیاه و سفید که می توانید به دیوار آویزان کنید، تکمیل کنید.

6. Reflect Simplicity: Olivia White Console کنسول سفید

کنسول سفید اولیویا برای کسانی که نمی توانند از سادگی دلگرم کننده رنگ سفید چشم پوشی کنند، بهترین گزینه است. با این کنسول که گوشه های مستطیلی تیز با خطوط دایره ای تری جایگزین شده اند، می توان اتاق های غذاخوری و نشیمن را به پرطرفدارترین اتاق های خانه تبدیل کرد.

می توانید این کنسول سفید را با جزئیات و دستگیره های طلایی با لوازم جانبی مختلف مانند گلدان های رنگارنگ، گل و شمعدان تکمیل کنید.

  • اگر در انتخاب لوازم جانبی مشکل دارید ، ایده های تزئین شمع که درخشش را به خانه های شما منتقل می کند! می توانید از محتوای عنوان شده ما ایده بگیرید.

نویسنده: حامد دهنوی