وقتی صحبت از رنگ‌هایی می‌شود که با خاکستری سازگار هستند ، طبیعی است که رنگ‌های مختلف زیادی به ذهن متبادر می‌شود. زیرا خاکستری یک رنگ گسترده است. با همه چیز سازگار است. رنگ های خاکستری به طور فعال به ویژه در دکوراسیون خانه استفاده می شود. در این مقاله می توانید تمام رنگ هایی را که می توانید در قسمت های مختلف خانه مانند اتاق خواب، اتاق نشیمن و اتاق مطالعه استفاده کنید، بیابید.

به عنوان فیکا ، آدرس استایل و هماهنگی در خانه ها  ، در این مطلب که برای شما آماده کرده ایم، به معرفی سریع دنیای رنگ خاکستری می پردازیم. بیایید با هم درباره رنگ های سازگار با خاکستری بیشتر بدانیم. بنابراین، نکاتی در مورد نحوه استفاده از رنگ در دکوراسیون منزل خود خواهید دید.

چه رنگ هایی با خاکستری سازگار است؟

 

تقریباً هر رنگی با خاکستری سازگار است. اما تن رنگ ها در این زمینه اهمیت فوق العاده ای دارند. برای مثال، رسیدن به هماهنگی آبی روشن با خاکستری با آبی تیره ممکن است دشوار باشد. بنابراین باید رنگ ها را به خوبی رعایت کنید و بر اساس آن انتخاب خود را انجام دهید. در اینجا تمام گزینه هایی وجود دارد که در مورد رنگ های سازگار با خاکستری به ذهن می رسد!

1. آبی

ست مبل آبی و بالش خاکستری
بدون شک رنگ آبی که هر ساله به یک ترند در دکوراسیون تبدیل می شود با خاکستری روشن هماهنگی کاملی دارد. آبی فضای کمی تاریک خاکستری را نرم و پراکنده می کند. این دو رنگ اغلب به دکوراسیون رترو جان می بخشند. اینکه در محیط روی کدام یک از این دو رنگ تمرکز خواهید کرد کاملاً به سلیقه شما بستگی دارد.

2. زرد خردلی

دکوراسیون زرد و خاکستری به دو قسمت تقسیم شده است
هر سایه زرد زیباست! اما جای زرد خردلی در دکوراسیون واقعا چیز دیگری است. شما می توانید این رنگ را انتخاب کنید که هماهنگی مدرن با خاکستری دارد، مخصوصا  برای تختخوابشو فیکا . به این ترتیب ضمن افزودن حرکت به محیط، رنگ خاکستری را به بهترین شکل برجسته خواهید کرد.

3. رنگ مرجانی

دیوار مرجانی و مبل خاکستری
رنگ مرجانی که جزو رنگ های سازگار با خاکستری است، انرژی ساده و برازنده ای دارد. این رنگ بیشتر برای خانه هایی که با رنگ های خاکستری تیره تزئین شده اند مناسب است. همچنین این رنگ به ندرت در طراحی اداری استفاده می شود.

اغلب به عنوان یک رنگ مکمل برجسته می شود. شما می توانید حرکت را به محیطی که رنگ خاکستری غالب است با  برجرهای مرجانی اضافه کنید. به لطف مرجان های موجود در محیط با لمس های کوچک می توان دکوراسیونی چشم نواز ایجاد کرد.

4. خاکستری آنتراسیت

تخت رنگ خاکستری و دیوار خاکستری
از جمله رنگ های سازگار با خاکستری آنتراسیت است. برای طراحی خانه ای که در آن تن های خاکستری غالب هستند، باید از خاکستری تیره، یعنی خاکستری آنتراسیت استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر دکوراسیون اتاق خواب زیر سوال است، انتخاب تخت خود به رنگ خاکستری و رنگ دیوار شما به رنگ خاکستری آنتراسیت ایده بسیار مدرن و شیکی خواهد بود.

نکاتی که در تزئین سقف باید رعایت کنید

 

5. مشکی

صندلی بال خاکستری و کمد مشکی
اشراف سیاه همه جا هست. هارمونی خاکستری و سیاه برای قرن ها بدون تغییر باقی مانده است. اگر به دکوراسیون با رنگ های تیره علاقه دارید، هماهنگی این دو رنگ برای شما مناسب است.

البته خوب است که رنگ های مختلف را در جزئیات کوچک اضافه کنید. برای مثال می توانید این دکوراسیون را با بالش های تزئینی رنگارنگ در فیکا تکمیل کنید. حتی همین کمی تحرک، طرحی را که ایجاد می‌کنید جالب‌تر می‌کند.

6. قهوه ای

دفتر مشکی قهوه ای
وقتی قهوه ای و خاکستری با هم ترکیب شوند، فضایی بسیار بوهمیایی ایجاد می شود. اگر طرفدار ایجاد فضای نوستالژیک تری در دکوراسیون هستید، باید اجازه دهید این دو رنگ به هم بپیوندند. قهوه ای و خاکستری که به ویژه در دکوراسیون اداری خودنمایی می کنند، ظاهری فوق العاده شیک ارائه می دهند. دیوارهای قهوه ای و صندلی های خاکستری آنتراسیت به سطح بالایی از هماهنگی با یکدیگر دست می یابند.

چه رنگ هایی با خاکستری روشن سازگار است؟

مبل و پوف خاکستری روشن
در میان رنگ‌هایی که با خاکستری روشن ست می‌شوند، گزینه‌های مختلفی از آبی آسمانی گرفته تا طلایی وجود دارد. شما می توانید با انتخاب رنگ مورد نظر خود دکوراسیون خانه ای باشکوه ایجاد کنید. نکته مهم این است که همیشه قطعات مناسب را انتخاب کنید و از این رنگ ها استفاده کنید.

به عنوان مثال، اگر فضایی که در حال تزیین آن هستید، اتاق خواب  است، باید از بین تختخوابشو های فیکا ، سازگارترین آن را با خاکستری روشن انتخاب کنید . پس بیایید دیگر شما را منتظر نگذاریم و شروع کنیم!

1. آبی آسمانی

بالش آبی روی صندلی راحتی خاکستری روشن
سایه های آبی همیشه صلح آمیز هستند. به خصوص آبی روشن تحسین همه را به خود جلب می کند. آبی آسمانی که به لطف ظاهر شفافش رنگی جذاب است با خاکستری روشن هماهنگی ابدی دارد. می توانید یک صندلی راحتی خاکستری را با بالش های پرتاب آبی تزئین کنید و نکات کوچکی در دکوراسیون خود ایجاد کنید. بنابراین، می توانید یک دکوراسیون اتاق نشیمن بسیار بزرگ ایجاد کنید.

2. زرد

میز قهوه خوری زرد در مقابل مبل خاکستری روشن
امروزه بسیاری از افراد در مورد دکوراسیون با تردید به رنگ زرد نزدیک می شوند. پیشنهادی داریم که تعصبات شما را کاملا از بین می برد! رنگ زرد را با خاکستری روشن امتحان کنید چطور؟ باید هارمونی مبل خاکستری روشن و میز قهوه خوری با جزئیات زرد را ببینید. حتما این دو رنگ را با هم ترکیب کنید تا دکوراسیونی بسازید که قلب شما را باز کند!

3. رنگ کرم

ست مبل خاکستری روشن و دیوار کرم
رنگ کرم که در بین رنگ های ملایم حرف اول را می زند، به ویژه در دکوراسیون اتاق نشیمن و اتاق خواب به چشم می خورد. همچنین باید رنگ کرم را که تقریباً با هر رنگی هماهنگ است، با خاکستری روشن امتحان کنید. گروه نشیمن به رنگ خاکستری روشن  و دکوراسیون دیوار رنگ کرم بسیار مناسب یکدیگر خواهند بود.

4. قرمز

دکوراسیون دیوار قرمز برگر خاکستری
رنگ قرمز بسیاری از افراد را در مورد دکوراسیون می ترساند. اما لازم نیست اینطور باشد. اگر از رنگ قرمز به طور موثر و صحیح استفاده کنید، نگران نباشید. دکوراسیونی که در آن خاکستری روشن و قرمز به طور مساوی توزیع شده اند بسیار زیبا به نظر می رسد. با این حال، محیطی که در آن خاکستری روشن غالب است و قرمز کمیاب است، می تواند باعث انتخاب اشتباه شود. بهتر است چنین جزئیاتی را از دست ندهید.

اندازه های میز ایده آل برای کار موثر چیست؟

5. نارنجی

مبل خاکستری روشن و دیوار نارنجی
ترکیب انرژی بالای رنگ نارنجی با سبک نجیب خاکستری روشن برای شما بسیار لذت بخش خواهد بود! چه بخواهید دیوار خود را نارنجی رنگ کنید یا صندلی خود را بر اساس آن انتخاب کنید. صرف نظر از این، این دو رنگ زیبایی شناختی همیشه هماهنگ با یکدیگر به نظر می رسند.

6. رنگ طلایی

گلدان برگر خاکستری و گل طلایی
رنگ طلایی که به خوبی با هر سایه خاکستری هماهنگ می شود، فضایی خاص به محیط می بخشد. همچنین می توانید رنگ طلایی را با جزئیات کوچک در دکوراسیون خود بگنجانید. برای مثال می توانید از انواع گلدان موجود در فیکا استفاده کنید. هارمونی کامل یک گلدان طلایی و یک صندلی راحتی خاکستری ارزش دیدن را دارد!

در این مطلب اطلاعات متفاوتی در مورد رنگ های سازگار با خاکستری در اختیار شما قرار داده ایم. اگر می خواهید دکوراسیون منزل خاکستری بسازید، می توانید محصول مورد نظر خود را با تفاوت در فیکا بررسی کنید!

 

نویسنده: حامد دهنوی