اگرچه ساخت دکوراسیون خانه دوبلکس همیشه به عنوان یک اقدام سخت تلقی می شود، اما اصلاً اینطور نیست. با انجام اقدامات صحیح می توانید در مدت زمان بسیار کوتاهی از پس دکوراسیون خانه دوبلکس خود برآیید.

به عنوان فیکا ، آدرس سبک و هارمونی در منازل ، در این مطلب به مواردی می پردازیم که در دکوراسیون خانه دوبلکس باید به آن توجه کنید. پس بیایید دکوراسیون خانه دوبلکس را بدون اینکه منتظر بمانید شروع کنیم!

چگونه یک خانه دوبلکس را تزئین کنیم؟

قهوه ای تیره

ظرافت های زیادی در ساخت دکوراسیون خانه دوبلکس وجود دارد. حتی کوچکترین جزئیات مهم است. انتخاب وسایلی که متناسب با اندازه خانه هستند اولین کاری است که باید انجام دهید. برای اینکه خانه کوچکی را جادارتر نشان دهید، باید از رنگ های روشن استفاده کنید و سبک مینیمال را در پیش بگیرید. در یک خانه بزرگ مرزهای کمتری وجود دارد. اقلام بزرگ و رنگ های تیره را می توان ترجیح داد.

قسمت دکوراسیون خانه های دوبلکس بسیار لذت بخش است. شما نباید استرس داشته باشید، باید این روند را به صلح آمیزترین راه سپری کنید. پیشنهاد دیگری که ارائه خواهیم داد این است که انتخاب اقلام کوچک را به آخر بسپارید. قبل از انتخاب اقلامی که به عنوان وسایل در نظر گرفته می شوند، نباید روی موارد کوچک تمرکز کنید.

ایده های دکوراسیون خانه دوبلکس

میز ناهار خوری و نردبان

10 نکته مختلف در مورد ایده های دکوراسیون منزل دوبلکس را برای شما آماده کرده ایم. تمام این نکات شما را به یک دکوراسیون خانه دوبلکس با شکوه هدایت می کند. تمام جزئیات، از انتخاب نور گرفته تا انتخاب مبلمان، در این فرآیند مهم هستند. در اینجا چیزی است که شما باید بدانید!

نکاتی که در تزئین سقف باید رعایت کنید

1. به دکوراسیون خانه دوبلکس زیر پله توجه کنید

قفسه کتاب زیر پله ها

دکوراسیون خانه دوبلکس زیر پله موضوع بسیار مهمی است. اگر پایین پله خالی باشد، اغلب فراموش می شود و کار نمی کند. با این حال، می توان این قسمت را به روش های مختلف کاربردی کرد. برای مثال می توانید پایین پله ها را به یک قفسه کتاب مدرن تبدیل کنید. برای این کار، ممکن است لازم باشد از استادانی که در زمینه خود متخصص شده اند کمک بگیرید.

بنابراین می توانید با تبدیل آن به گوشه مطالعه از این قسمت به بهترین نحو استفاده کنید.

2. از گیاهان بهره مند شوید

صندلی و نردبان آبی

مطلقاً نیازی به غلبه بر رسانه نیست. حتی یک گیاه گلدانی به محیط کمک می کند. شما می توانید یک گیاه بزرگ اتاق نشیمن، زنده یا مرده تهیه کنید و به دکوراسیون خانه دوبلکس خود رنگ زیبایی بدهید. توصیه می کنیم گلدان را متناسب با مبلمان و رنگ دیوار انتخاب کنید. همه چیز باید یک وحدت ایجاد کند.

3. رنگ ها را مخلوط کنید

بالش های رنگارنگ روی مبل

با خیال راحت رنگ ها را مخلوط کنید. شجاع باش. گاهی اوقات دیدن زرد خردلی، سبز پسته ای و آبی در کنار هم می تواند خوب باشد، اینطور نیست؟ شما می توانید با ترکیب رنگ های پر جنب و جوش از یکدیگر، فضایی متفاوت به دکوراسیون خانه دوبلکس خود ببخشید.

اگر چنین رنگ هایی را دوست ندارید می توانید از رنگ هایی مانند شرابی، آنتراسیت و قهوه ای در دکوراسیون استفاده کنید. نکته مهم ارائه کنتراست مناسب به بهترین شکل ممکن است.

4. از قدرت روشنایی استفاده کنید

نردبان سیاه

نورپردازی ها همیشه از مواردی هستند که باید در دکوراسیون خانه دوبلکس گنجانده شوند. لامپ های دیوارکوب و آویز پرکاربردترین انواع امروزه هستند. در صورت تمایل می توانید گزینه های تزئینی مانند چراغ های کف را در دکوراسیون خود قرار دهید.

5. در انتخاب مبلمان دقت کنید

بالش و مبل خاکستری

انتخاب مبلمان یک فرآیند تا حدودی دشوار است. اما تا زمانی که انگشت خود را روی نقاط درست قرار دهید، به راحتی می توانید بر آن غلبه کنید. توصیه می کنیم صندلی راحتی را انتخاب کنید که به شما احساس راحتی کند، میز قهوه ای همه کاره که با طراحی خود جلب توجه می کند و بالش هایی در اندازه های مختلف بیندازید.

ترجیح مبلمان شما باید همیشه به نفع گزینه هایی باشد که کیفیت و راحتی را با هم ترکیب می کنند. هنگام انتخاب از میان تختخوابشو فیکا ، اندازه را نادیده نگیرید. خانه های دوبلکس معمولا یک سالن باریک دارند. ممکن است مبلمان مینیمال بیشتری را دوست داشته باشید. البته، اگر خانه شما بسیار جادار است، ست های گوشه بزرگ نیز زیبا به نظر می رسند.

6. گنجاندن اقلام تزئینی را فراموش نکنید

مبل خاکستری و پرتاب بالش

محصولات تزیینی هر محیطی را که فکرش را بکنید زیباتر از آنچه هست جلوه می دهند. اگر هدف شما جذابیت بیشتر در دکوراسیون منزل دوبلکس است، حتماً باید چنین محصولاتی را در نظر بگیرید. گاهی یک بالش پرتابی رنگارنگ و گاهی یک تابلوی نقاشی هنری جالب می تواند خانه شما را به شکلی غیرمنتظره زیبا کند.

7. پرده ها نیز در دکوراسیون خانه دوبلکس مهم هستند

مبل بژ و پرتاب بالش

می توانید با پرده های رنگ روشن که از سقف تا زمین پایین می آیند، دکوراسیون خانه دوبلکس را موثرتر کنید. به این ترتیب خانه شما بسیار بزرگتر به نظر می رسد. انتخاب رنگ روشن از نظر روشن‌تر نشان دادن خانه مهم است. همیشه می توانید با رجوع به چنین جزئیات کوچکی یک دکوراسیون عالی طراحی کنید.

8. از سبک های مختلف الهام بگیرید

دیوارهای آبی

سبک های دکوراسیون اصلی همیشه الهام بخش بوده اند. به شما توصیه می کنیم زمانی که قصد تزئین خانه دوبلکس را دارید از سبک های مختلف الهام بگیرید. به عنوان مثال، یک خانه مبله به سبک یکپارچه سازی با سیستم عامل بسیار چشم نواز خواهد بود.

به همین ترتیب، دکوراسیون به سبک کانتری و شیروانی نیز محرک هستند. با چنین سبک های دکوراسیونی می توانید دکوراسیون خانه دوبلکس خود را چشمگیرتر کنید. توصیه می کنیم از سبک های مختلف الهام بگیرید، به خصوص در مواردی که برجسته هستند، مانند گروه نشستن . بدین ترتیب مهمترین قسمت دکوراسیون خانه دوبلکس را تکمیل می کنید.

9. از فرش روی پله ها استفاده کنید

پله های فرش شده

مد فرش پله ای اصلا عقب نیست! خانه دوبلکس شما به لطف فرش های پله ای که همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده اند، سبک بسیار بدیع تری خواهد داشت. فراموش نکنید که فرش را متناسب با رنگ اجناس انتخاب کنید.

10. دکوراسیون آشپزخانه را فراموش نکنید

چوب لباسی و نردبان

امروزه در بیشتر خانه های دوبلکس آشپزخانه درست زیر پله ها قرار دارد. همچنین نیاز به طراحی دارد. می توانید با انتخاب یکی از گزینه های تختخوابشو فیکا شروع کنید. هم صندلی های زیبا و راحت و هم میزهای بزرگ همیشه به شما این امکان را می دهند که دکوراسیونی شیک خلق کنید.

برای ساخت یک دکوراسیون منزل دوبلکس فوق العاده می توانید محصولات فیکا را در هر زمان که خواستید بررسی کرده و با قیمت های مناسب خریداری کنید

نویسنده: حامد دهنوی