ایده های قاب برای اضافه کردن سبک به خانه شما

1. طبیعی و زیبایی: قاب های چوبی

قاب های مدرن ایستاده روی کنسول

قاب های چوبی که ظاهری طبیعی دارند را می توان در رنگ های مختلف تولید کرد و با سبک های مختلف دکوراسیون یکپارچگی کامل را ایجاد کرد.

می‌توانید از قاب‌های چوبی که همیشه مد هستند و به مکانی که در آن هستند گرما می‌بخشند، برای  تزیین دیوار استفاده کنید یا آن‌ها را روی کنسول‌ها قرار دهید تا بتوانید همیشه خاطرات خود را نمایان کنید.

دکوراسیون آرت دکو از جمله انواع دکوراسیونی است که دوستداران قاب چوبی آن را دوست خواهند داشت. برای آشنایی بیشتر با این سبک  می توانید به مقاله ما با عنوان طراحی و دکوراسیون آرت دکو در خانه هایی با خطوط غیرمعمول نگاهی بیندازید.

2. ظریف و نوستالژیک: قاب های برنجی

در واقع برنج که آلیاژی از مس و روی است از زمان رومیان وارد زندگی شده و در بسیاری از مناطق مورد استفاده قرار گرفته است. برنج نیز که ردپای آن در دکوراسیون منزل در گذشته های نه چندان دور دیده شده است، به عنوان ماده ای که در ساخت قاب استفاده می شود، مطرح شده است.

قاب های برنجی که تقریباً نمادی از ظرافت هستند، از شیک ترین مکمل های خانه هایی هستند که به ویژه به سبک رترو و پاریسی تزئین شده اند.

در این مرحله تاکید کنیم که قاب فیکا که با رنگ طلایی خود زیبایی چشم نوازی دارد فضایی زیبا و نوستالژیک به خانه شما خواهد بخشید.

3. کلاسیک و شیک: قاب های عتیقه

قاب با طراحی توخالی و کلاسیک

اگر به دنبال سبک کلاسیک در دکوراسیون منزل هستید، می توانید سبک کلاسیک یا قاب های کنده کاری شده را انتخاب کنید که تقریباً در هر دوره ای از دوره رنسانس متداول بوده است.

قاب های عتیقه که معمولا جزییات کلاسیک را با خود حمل می کنند، در دکوراسیون خانه های مدرن نیز ترجیح داده می شوند و سبک منحصر به فردی را نشان می دهند که مکمل یکدیگر هستند و به یکدیگر استحکام می بخشند.

4. مدرن و پرطرفدار: قاب های رومیزی

قاب رومیزی که روی میز خواب ایستاده است

قاب های رومیزی از شیک ترین لوازمی هستند که بر روی کنسول ها و ویترین ها قرار می گیرند و یکی از مهم ترین قسمت های دکوراسیون منزل به شمار می روند.

فریم های رومیزی که به عنوان یک عنصر تاکیدی مهم در دکوراسیون منزل به حساب می آیند را می توان با متریال های مختلفی مانند چوب و شیشه و همچنین جایگزین هایی با خطوط کلاسیک یا مدرن تولید کرد.

قاب که با طراحی غیرمعمول خود خیره کننده است، می تواند زیباترین مکمل سبک دکوراسیون شما از این نظر باشد.

5. مینیمال و مدرن: قاب های شیشه ای

قاب برنجی رومیزی

فریم‌های شیشه‌ای که با مواد شیشه‌ای شفاف یا رنگی تولید می‌شوند و نیاز به تسلط بالایی دارند، را می‌توان در زمره مدل‌های فریمی برشمرد که همیشه محبوبیت خود را حفظ کرده و با طراحی مینیمال خود تحت تأثیر قرار می‌دهند.

فریم‌های شیشه‌ای که فضای متفاوتی را به مکانی که در آن قرار می‌دهند می‌افزایند، معمولاً در خانه‌هایی که دکوراسیون ساده‌تری غالب است، ترجیح داده می‌شوند.

ایده های خاص و لاکچری برای دکوراسیون خانه

در نهایت، فراموش نکنید که مجموعه لوازم جانبی فیکا را بررسی کنید و از وبلاگ فیکا دیدن کنید تا شیک ترین مدل های قاب را ببینید که فضای متفاوتی به خانه های شما می بخشد !

نویسنده: حامد دهنوی