زنی که از آشفتگی در خانه غمگین است

چه کسی می خواهد در یک خانه درهم و برهم، در نظمی آشفته زندگی کند؟ ما فرض می کنیم هیچ کس. با این حال، گاهی اوقات ممکن است به نظر برسد که همه موارد به دلیل کمبود متر مربع همپوشانی دارند. گاهی اوقات، در مشغله های زندگی، اغلب از مرتب کردن خانه غافل می شویم. اما می توان از همان ابتدا با توجه به نکاتی روند چیدمان خانه را تسهیل کرد !

علاوه بر این، به این ترتیب پس از استفاده از هر وسیله ای، می توانید آن را حذف کرده و بدون مواجهه با شلوغی، برای مدت طولانی در خانه خود زندگی کنید. خلاصه بعد از چند قدم گذاشتن پایه خودش میاد! بنابراین، چه نکاتی را می توانید برای زندگی در یک خانه مرتب به کار ببرید؟

 

8 ایده چیدمان خانه کاربردی

زنی که لباس هایش را با راه حل های سازماندهی خانه مرتب می کند

اگر بگوییم که به هم ریختگی خانه بیشتر به دلیل رها کردن یک کالا در مکانی تصادفی پس از استفاده به جای بازگرداندن آن به جای اولیه است، فکر می کنیم اشتباه نمی کنیم. با این حال ، یک زندگی منظم نیاز به محیطی دارد که همه چیز در جای خود باشد.

البته گاهی اوقات تلاش برای از بین بردن بی نظمی ممکن است خسته کننده باشد. با این حال، عادت به قرار دادن اشیا در جای خود از خستگی در هنگام چیدمان خانه به دلیل شلوغی هم جلوگیری می کند. بنابراین، آیا می دانید چه نوع نظمی را باید در خانه خود تعیین کنید تا بتوانید به شیوه ای سازمان یافته حتی در خانه های کوچک زندگی کنید؟

فیکا ، آدرس سبک و هارمونی در دکوراسیون منزل ، با ایده هایی که برای چیدمان خانه برای شما گردآوری کرده است ، قصد دارد به شما کمک کند تا زندگی منظمی را در هر خانه ای، صرف نظر از کوچک یا بزرگ، برقرار کنید . در اینجا 8 پیشنهاد مختلف چیدمان دوغتاش وجود دارد که می توانید در خانه امتحان کنید…

1. از کابینت ها کارآمدتر استفاده کنید

داخل کشوی آشپزخانه

کابینت آشپزخانه، کمد یا کمد… با استفاده از هر فضای داخلی که بتوانید در آن فضا را بسیار کارآمدتر ایجاد کنید، می توان در فضا صرفه جویی کرد. چه قفسه ها را داخل درهای کابینت قرار دهید، چه از جعبه های سازمان دهنده در داخل کابینت ها استفاده کنید یا از پایه های قفسه ای استفاده کنید. یا اگر فضای کافی دارید این کار را یکباره انجام دهید.

با این راهکارها متوجه خواهید شد که می توانید اقلام بیشتری را در دنیا پشت درهای بسته کابینت و کشوها نگهداری کنید. علاوه بر این، از آنجایی که دیگر اقلام را روی هم نمی‌چینید، می‌توانید احتمال افتادن همه چیز در کمد را هنگام برداشتن هر وسیله‌ای به حداقل برسانید.

2. از راه حل های ذخیره سازی قفسه بهره مند شوید

قفسه برای حوله و سایر لوازم بهداشتی

شما می توانید با استفاده از راه حل های قفسه بندی در حمام، اتاق نشیمن، رخت کن، هر جایی که فکرش را بکنید، فضای بیشتری به دست آورید. یونیت های قفسه نیز با ظاهر زیبایی خود به تکمیل دکوراسیون منزل شما کمک می کنند. همچنین به شما این امکان را می دهد که با پر کردن هر فضای ممکن، مشابه مورد قبلی، فضایی را در خانه خود ایجاد کنید.

می‌توانید از محلول‌های نگه‌داری قفسه‌ای برای مرتب کردن کفش‌هایتان، نگهداری وسایلی که استفاده نمی‌کنید اما توانایی خرید آن‌ها را ندارید، چیدن حوله‌ها، بلند کردن لباس‌ها یا برای اهداف دیگر استفاده کنید. خواهید دید، وقتی از سیستم های قفسه بندی استفاده می کنید، خانه شما بسیار جادارتر می شود!

3. مدل های صندلی سینه را انتخاب کنید

مبل نبشی با سینه به رنگ سبز

صندلی راحتی با صندوق، یکی از ترجیح داده شده ترین گزینه های مبلمان در سال های اخیر، ممکن است یکی از اولین مواردی باشد که در مورد چیدمان خانه به ذهن می رسد . با این حال، مایلیم آن را به لیست خود اضافه کنیم و می‌خواهیم با پیشنهادات خود الهام بخش شما باشیم که از به خطر افتادن دکوراسیون و حفظ نظم در خانه شما جلوگیری کند.

در این راستا باید بگوییم که ست Loft Corner که امکان نگهداری وسایل را روی پایه خود می دهد، نمونه خوبی از مبل های گوشه ای است که به ویژه در خانه های کوچک نقش نجاتی را ایفا می کنند.

4. از ابزارهای ویرایش جواهر استفاده کنید

سازمان دهنده جواهرات که امکان سازماندهی جواهرات را فراهم می کند

حتما تا به حال با ابزارهای سازمان دهنده زیادی در سبک های مختلف برخورد کرده اید که برای چیدمان جواهرات استفاده می شود. برخی به شما این امکان را می دهند که جواهرات خود را با قرار دادن آن بر روی یک صفحه فلزی مرتب کنید، در حالی که برخی دیگر به شما اجازه می دهند گوشواره، گردنبند، انگشتر و سایر لوازم جانبی خود را به طور جداگانه با محفظه های کوچک خود ذخیره کنید.

شما می توانید با انتخاب گزینه ایده آل از بین چنین محصولاتی، روند چیدمان خانه را تسهیل کنید  . به این ترتیب حتی می توانید در صورت گم شدن یا مخلوط شدن جواهراتتان با یکدیگر احتیاط هوشمندانه ای انجام دهید.

5. از یک واحد تلویزیون استفاده کنید

یونیت تلویزیون چوبی

اشتباه نیست اگر بگوییم یونیت های تلویزیون، یکی از محبوب ترین مبلمان چند روز اخیر،  اکنون جایگزین پایه های تلویزیون شده اند. البته سهم تصاویر تزیینی یونیت های تلویزیون و همچنین امکان نگهداری وسایل بیشتر در منزل را نمی توان انکار کرد.

زیرا  یونیت های تلویزیون که به اجزای جدایی ناپذیر دکوراسیون اتاق نشیمن و نشیمن تبدیل شده اند، فضایی را برای شما ایجاد می کنند تا بتوانید وسایل خود را با ماژول های خود با درب یا کشو نگهداری کنید. از این نظر می توان ادعا کرد که یونیت تلویزیون پالرمو پرا چوبی که فضایی گرم به دکوراسیون اتاق نشیمن می بخشد، با محفظه های خود می تواند یکی از بهترین راه حل ها برای چیدمان منزل باشد که به شما امکان می دهد وسایل خود را به دلخواه خود نگهداری کنید.

6. میز خود را به دیوار ببرید

کابینت مورد استفاده برای سازماندهی خانه

ممکن است پس از خواندن عنوان، لحظه ای مکث کرده باشید. با این حال، زمانی که به شما پیشنهاد می کنیم میز خود را به سمت دیوار ببرید، باید به این نکته اشاره کنیم که در واقع در مورد قرار دادن قفسه ها یا کابینت ها بر روی دیواری که میز خود را تکیه می دهید صحبت می کنیم.

با این مرحله که به شما امکان می دهد فضایی را که می توانید روی میز خود استفاده کنید گسترش دهید، اکنون می توانید از گم شدن قلم یا دفترچه خود جلوگیری کنید. از این نظر، ماژول میز اسکای با ظاهر شیک و ساختار کاربردی خود می تواند یکی از بهترین مکمل های میز شما باشد.

اگر نیاز به سازماندهی کتابخانه خود دارید،  می توانید ایده های مفیدی را در محتوای ما با عنوان پیشنهادات سازماندهی کتابخانه برای کتابخوان ها بیابید.

7. بر روی میزهای قهوه سازماندهی کنید

میز وسط مورد استفاده در اتاق نشیمن

محصولات میز قهوه‌خوری که یکی از خاص‌ترین بخش‌های دکوراسیون اتاق نشیمن هستند ، این رسالت را نیز بر عهده دارند که یک راه‌حل ایده‌آل برای نگهداری کلیدها، گوشی‌ها، لیوان‌ها، پارچ‌ها، سینی‌ها، لوازم جانبی مکمل و بسیاری از وسایل دیگر هستند.

با این حال، با افزایش تعداد اقلام انباشته شده روی میزهای قهوه، همه چیز از کنترل خارج می شود و تصویری شلوغ و غیر زیبا در محیط ظاهر می شود. راه حل این امر البته این است که وسایلی را که استفاده کرده اید در وهله اول در جای خود قرار دهید.

در ضمن ناگفته نماند که با استفاده از سینی تزئینی روی میز میز می توانید وسایل خود را مرتب کنید.

برای ایده هایی در مورد چگونه میز نامزدی را در خانه آماده کنیم؟، فقط اینجا را کلیک کنید!

8. فضای مرده را در یخچال نگذارید

سبزیجات در یخچال

نظم در خانه، البته، هر منطقه را پوشش می دهد. این شامل یخچال شما نیز می شود. بنابراین چگونه می توانید نظم را در یخچال ایجاد کنید؟ قرار دادن جعبه ها در قفسه های یخچال پس از قرار دادن سبزیجات، میوه ها، نوشیدنی ها، غذاهای پخته شده، اقلام صبحانه و سایر محصولات در جعبه ها می تواند به گونه ای باشد که با یکدیگر تماس نداشته باشند.

به این ترتیب می توانید یخچال را موثرتر کنید و حتی فرصت نگهداری مواد غذایی بیشتری را پیدا کنید. همچنین می توان با اعمال همین ایده در قسمت فریزر یخچال، فضای بیشتری را برای غذا باز کرد.

پس از پیشنهادات ما برای چیدمان خانه،  می توانید برای سایر ایده های الهام بخش به وبلاگ فیکا نگاهی بیندازید.

نویسنده: حامد دهنوی