چگونه میز نامزدی را در خانه آماده کنیم؟

آماده سازی نامزدی در خانه در سال های اخیر به عنوان اولین انتخاب افرادی که می خواهند مراسم نامزدی خود را در خانواده و در محیطی صمیمی تر انجام دهند، مطرح شده است. تزیین میز، خوراکی های تهیه شده برای مهمانان و بسیاری از جزئیات دیگر مطابق با مفهوم نامزدی تعیین می شود.

برای کسانی که وارد یک پیوند شاد می شوند، روند ازدواج یک سری آمادگی ها و هیجان زیادی را به همراه دارد. جشن های عهد و نامزدی که با آشنایی خانواده ها با یکدیگر آغاز می شود و زوج ها با قول دادن به یکدیگر اولین قدم را برای ازدواج برمی دارند، هم برای خانواده ها و هم برای نامزدهای عروس و داماد بسیار خاص و مهم است.

اگر قصد دارید نامزدی خود را در میان خانواده انجام دهید، اما این نگرانی را دارید که تلاش زیادی به نظر نمی رسد، می توانید نگرانی خود را بابت این موضوع کنار بگذارید.

زیرا اگر در زمان محدودی هستید و نیاز به پیشنهادهای تزیین الهام بخش در مورد میز نامزدی دارید که برای سازمان نامزدی ضروری است، در حال حاضر در جای مناسبی هستید!

به عنوان خانواده فیکا آدرس سبک و هارمونی در خانه ها در این مطلب به این سوال پاسخ می دهیم که چگونه میز نامزدی در خانه  برای زوج هایی که اولین قدم را برای تاسیس خانه جدید برمی دارند تهیه کنیم؟

با خواندن مقاله ما تا انتها می توانید ایده های شیک و چشم نواز ما را ارزیابی کنید. می توانید این شب پرمعنا را برای خود، همسر آینده و مهمانانتان فراموش نشدنی کنید!

چیزهایی که برای سازماندهی نامزدی در خانه باید به خاطر بسپارید

دو حلقه ازدواج که روی یک بالش قرار گرفته اند

قبل از اینکه پیشنهادات خود را در مورد تهیه میز نامزدی در خانه به اشتراک بگذاریم، بهتر است تمام ایده هایی را که نباید در مورد این عصر معنی دار فراموش کرد در یک چارچوب گسترده ارزیابی کنیم.

سازماندهی سازمان هایی مانند تعهد یا وعده در خانه؛ این بدان معنا نیست که خاص نیست و نیاز به آماده سازی ندارد. با این حال، باید به این واقعیت توجه داشته باشید که برای میزبانی نامزدی که واقعاً با تمام جزئیات برای شما خوشایند است و رویاهای شما را آراسته می کند، برخی از جزئیات را نباید فراموش کرد. زیرا این برای اجرای کامل فرآیند آماده سازی حیاتی است.

اگر شما هم می‌خواهید مراسم نامزدی خود را فقط با حضور اقوام نزدیکتان در خانه برگزار کنید، گوش دادن به پیشنهاداتی که در زیر برای شما آورده‌ایم مفید خواهد بود:

دسته گل و حلقه نامزدی ایستاده روی میز

پس از مشخص کردن نکات اساسی که باید برای آماده سازی نامزدی در نظر بگیرید، بیایید ایده هایی را بررسی کنیم که می توانید هنگام ایجاد میز نامزدی در خانه از آنها الهام بگیرید!

ایده هایی برای کسانی که میز نامزدی را در خانه آماده می کنند

سینی نامزدی و دسته گلی که در مراسم نامزدی در خانه استفاده می شود

همانطور که قبلاً هم اشاره کردیم، تعیین مفهوم قبل از شروع آماده سازی و انجام تمام مقدمات از میز نامزدی تا سینی نامزدی در پرتو این مفهوم به شما کمک می کند تا فرآیند آماده سازی را بسیار راحت تر مدیریت کنید.

اگر تصمیم به نامزدی در خانه گرفته اید، بدون شک یکی از سوالاتی که در ذهن شما شناور است این است که چه نوع میز نامزدی را باید تهیه کنید. در اینجا 5 پیشنهاد وجود دارد که می توانید هنگام تهیه میز نامزدی از آنها الهام بگیرید!

1. میز مناسب برای مفهوم نامزدی در خانه

میزی که مطابق با مفهوم نامزدی در خانه تزئین شده است

انتخاب میز مناسب در مراسم نامزدی که در خانه برگزار می شود بسیار مهم است، زیرا محلی که در مراسم نامزدی در آن پذیرایی می شود، عروس و داماد کیک را برش می دهند و عکاسی معمولاً جلوی میز است.

برای این کار می توانید از میز ناهار خوری موجود در خانه خود استفاده کنید یا می توانید میز جدیدی را خریداری کنید که بعد از نامزدی می توانید از آن استفاده کنید و مناسب دکوراسیون عمومی خانه خود باشد.

اگر قصد خرید میز جدید را دارید، لازم به ذکر است که هم متراژ خانه و هم تعداد افراد خانواده شما نقش مهمی در انتخاب میز دارد. از طرفی با توجه به اینکه بعدا از میز استفاده خواهید کرد، می توانید انتخاب خود را متناسب با طراحی اتاق انجام دهید.

 اگر به دنبال یک میز باکیفیت و شیک هستید اما در انتخاب خود تصمیمی ندارید، توصیه می کنیم بدون نگاهی به طیف وسیع محصولات فیکا تصمیم نگیرید، گزینه های شیک و مدرن و کاربردی میز ناهارخوری .

2. یک رومیزی برای تکمیل میز نامزدی

سفره نامزدی با گل روی آن

اگر می ترسید که میز نامزدی خالی به نظر برسد، یا اگر میز شما ظاهری که می خواهید ندارد، پوشاندن آن با یک رومیزی شیک می تواند یک ایده نجات دهنده باشد.

با توجه به مفهوم نامزدی و اندازه میز، رنگ و اندازه رومیزی که انتخاب می کنید، دکوراسیون منزل را به شکلی شیک تکمیل می کند و از آسیب دیدن میز جلوگیری می کند.

اگر سبک مدرن را در پیش گرفته اید، می توانید سفره های مدرن را انتخاب کنید. برای داشتن ظاهری رمانتیک، سفره های توری که حتی پس از گذشت سال ها از مد نمی افتند، انتخاب بسیار خوبی خواهند بود.

علاوه بر این، این نکته را هم تاکید کنیم که سفره ای که روی میز ناهارخوری می گذارید باید با سایر لوازم نامزدی همخوانی داشته باشد. از آنجا که نباید فراموش کنید که هر جزئیات در طرح های شما یک وحدت ایجاد می کند، باعث تحسین همگان می شود.

3. نگاه عاشقانه با گل

گل هایی که از میز نامزدی در خانه آویزان شده اند

چگونه دوست دارید این عصر را که برای همه افراد خانه مهم است کمی رمانتیک تر کنید؟ هنگام تهیه میز نامزدی در خانه، باید تجسم کنید که چگونه میز را تزئین می کنید.

با توجه به ایجاد ظاهری مینیمال و طبیعی در طراحی میز نامزدی می توانید به فضایی رمانتیک برسید. علاوه بر اکسسوری‌هایی که برای میز انتخاب می‌کنید، گل‌های رمانتیک در رنگ‌های ملایم و مناسب با کانسپت شما، درهای ظاهری بی‌نقص مانند رویاهای شما را باز می‌کنند.

از این نظر می توانید گل های واقعی را انتخاب کنید که دوست دارید و معطر هستند یا می توانید گل های مصنوعی را جایگزین در نظر بگیرید. می توانید گل های خود را در گوشه ای مناسب از میز قرار دهید و آنها را در یک گلدان زیبا در خانه قرار دهید که دوست دارید از آن استفاده کنید.

4. جوی غنی شده با لوازم جانبی

لوازم طلایی روی سینی

لوازم جانبی یکی از ملزومات سازمان های تعامل در خانه است. اکسسوری ها که نقش اصلی را در تزئین میز دارند به عنوان جزئیات مهمی که مفهوم نامزدی را غنی می کنند برجسته می شوند. پس چگونه لوازم مناسب میز نامزدی را انتخاب می کنید؟

5. ظرافت ایجاد شده با بازتاب

ارائه میز نامزدی

نورپردازی از جمله ریزه کاری هایی است که در سازمان های نامزدی در خانه نباید فراموش شود، همانطور که در دکوراسیون منزل نیز چنین است. محصولات نورپردازی آویزان شده در جلوی میزها، که معمولاً روی پس‌زمینه‌ای زیبا قرار می‌گیرند، عکس‌برداری در این قسمت را بی‌نقص‌تر می‌کنند.

می‌توانید جلوی میز نامزدی چراغ‌ها آویزان کنید، یا می‌توانید با رنگ کردن میز با شمع یا سایر روش‌های نورپردازی، درهای ظاهری چشم نواز را باز کنید.

با الهام از ایده هایی که ذکر کردیم، می توانید میز نامزدی را به خوبی مرتب کنید. شما می توانید نه تنها هنگام آماده کردن میز نامزدی، بلکه با انجام دقیق مرحله آماده سازی برای همه دعوت نامه های خود، شبی را همانطور که تصور می کنید ایجاد کنید.

لمس‌های کوچک اما مؤثری که در طول فرآیند آماده‌سازی انجام می‌دهید، به ایجاد همه چیز آنطور که می‌خواهید کمک می‌کند. به شما کمک می کند مراسم نامزدی خود را بسیار شادتر سپری کنید.

کلید یک سبک متعادل: دکوراسیون خانه های تک رنگ

فراموش نکنید که وبلاگ فیکا را برای سایر مقالات ما در مورد دکوراسیون که برای شما آماده کرده ایم دنبال کنید!

نویسنده: حامد دهنوی