نکات کاربردی و خلاقانه برای پنهان کردن کابل تلویزیونامروزه تلویزیون یکی از اجزای ضروری فضاهای زندگی است. اما آیا از دیدن کابل های تلویزیون که به شکلی نامرتب در مرکز اتاق نشیمن و اتاق نشیمن خوابیده اند خسته شده اید؟ سپس با بررسی نکات پنهان کردن کابل تلویزیون ما می توانید از این موضوع دور شوید.

پنهان کردن کابل ها در پشت سیستم تلویزیون شما تنها یکی از مراحل برجسته کردن ظرافت تزئینی نیست. از آنجایی که بعد از مدتی تمیز کردن کابل های کنار هم و به صورت پیچیده بسیار سخت خواهد بود، با ایده های پنهان کردن کابل تلویزیون این مشکل حل خواهد شد.

واحد تلویزیون شیک و مدرن Dogtas

خوب، اما چه ایده‌هایی برای ذخیره‌سازی کابلی می‌توانند از ظاهر نامرتب دستگاه تلویزیون جلوگیری کنند؟ چه ایده هایی برای پنهان کردن کابل تلویزیون در دیوار وجود دارد؟ به عنوان خانواده فیکا ، آدرس سبک و هارمونی در خانه ها، ما در مطالب خود برای کسانی که کنجکاو هستند به تمام این سوالات پاسخ می دهیم.

علاوه بر این، می‌توانید  ایده‌های الهام‌بخش برای دکوراسیون واحد تلویزیون را در محتوای ما با عنوان ایده‌های دکوراسیون واحد تلویزیون برای افزایش لذت تماشای خود بیابید .

ایده های پنهان کردن کابل تلویزیون

واحد تلویزیون مدرن

اگرچه دستگاه‌های الکترونیکی یکی از زیباترین اختراعات عصر فناوری هستند، اما پسوندهایی که این دستگاه‌ها را قادر می‌سازد تا کار کنند، وقتی به هم می‌رسند، اغلب ظاهری نامرتب را نشان می‌دهند که صاحبان خانه دوست ندارند.

اگرچه در ابتدا تصور می شود که در دکوراسیون منزل جایی ندارد، اما برای جلوگیری از هرج و مرج احتمالی که کابل ها ایجاد می کنند، داشتن ایده در مورد ذخیره سازی کابل از اهمیت بالایی برخوردار است.

اگر شما نیز از این وضعیت شاکی هستید، می توانید ایده های پنهان کردن کابل تلویزیون را که در ادامه مقاله ما خواهید یافت، پیاده سازی کنید. می توانید از آن تصویر پیچیده ای که دوست ندارید جلوگیری کنید.

1. راه حل برای پنهان کردن کابل های تلویزیون: نخ های نی

طناب نی

اگر کابل تلویزیون در خانه شما به همراه کابل های سایر وسایل الکترونیکی متصل به دستگاه شما ظاهری پیچیده و غیرممکن برای حذف ایجاد می کند، ما یک راه حل عالی برای جلوگیری از آن داریم.

بعد از اینکه کابل ها را از یکدیگر جدا کردید، می توانید هر کدام را با یک طناب نی بپیچید.

به این ترتیب هم از درهم تنیدگی مجدد جلوگیری می کنید و هم ظاهر مکانیکی ایجاد شده توسط کابل های سیاه و خاکستری را از بین می برید.

شما می توانید با تحقق این ایده نیاز به ذخیره سازی کابلی خود را برطرف کنید، که فکر می کنیم برای کسانی که در خانه های سبک بوهمیایی و روستایی زندگی می کنند مورد پسند واقع خواهد شد.

2. کابل های تلویزیون را با کتاب ها مخفی کنید

واحد تلویزیون dogtas

کتاب‌ها را نه تنها در قفسه‌های کتاب، بلکه در واحدهای تلویزیونی نیز می‌توان نگهداری کرد و می‌تواند درهای زیبایی‌شناختی را در این مناطق باز کند. کتاب‌هایی که از خواندن آنها لذت می‌برید نیز به شما کمک می‌کنند تا ایده‌های ذخیره‌سازی کابلی را زنده کنید.

اگر امکان پنهان کردن کابل های تلویزیون در پشت دستگاه تلویزیون وجود دارد. اما اگر برخی از کابل ها برای شما قابل مشاهده است، می توانید از کتاب ها استفاده کنید.

می توانید قسمت های قابل مشاهده کابل ها را با قرار دادن کتاب های خود روی هم یا کنار هم روی واحد تلویزیون بپوشانید.

3. ایده های پنهان کردن کابل های تلویزیون بر روی دیوار را امتحان کنید

واحد تلویزیون چوبی با پیشنهادات پنهان کردن کابل تلویزیون.

پیشنهاد دیگری که فکر می کنیم برای مخفی کردن کابل های تلویزیون مفید خواهد بود، استفاده از کاغذ دیواری برای مخفی کردن کابل های تلویزیون است.

اگر فکر می‌کنید کابل یا کابل‌هایی که از تلویزیون شما خارج می‌شوند، تصویری غیرجذاب ایجاد می‌کنند، می‌توانید با کمک کاغذ دیواری آن‌ها را پنهان کنید.

شایان ذکر است که برای تحقق بخشیدن به این ایده باید تلویزیونی داشته باشید که بتوان آن را به دیوار ثابت کرد.

اگر قصد دارید از کاغذ دیواری برای تعمیر کابل های خارج شده از تلویزیون استفاده کنید، اول از همه باید یک دیوار کاذب از چوب یا مواد متفاوت در جلوی دیوار واقعی ساخته شود.

سپس می توانید دیوار کاذب را با کاغذ دیواری مناسب برای دکوراسیون منزل بپوشانید و تلویزیون را با دقت روی آن نصب کنید.

می توانید از فضای بین دیوار کاذب و دیوار اصلی برای مخفی کردن کابل های تلویزیون استفاده کنید.

4. از سبدهای تزئینی استفاده کنید

سبد تزئینی

همانطور که می دانید سبدهای حصیری ساخته شده از نخ حصیری، حصیری و بامبو یا مواد دیگر در بین ترندهای دکوراسیون دوره گذشته بسیار محبوب هستند.

سبدهای تزئینی راه حل دیگری نیز وجود دارد که در آن حوله ها را در  دکوراسیون حمام قرار می دهید، که به شما کمک می کند تا مواد آرایش خود را در هنگام چیدمان میزهای آرایش خود حفظ کنید و وسایل کودکان خود را در دکوراسیون اتاق کودکان در جایی نگهداری کنید: مخفی کردن چندین سوکت و کابل های تلویزیون

یونیت تلویزیون چوبی

کابل هایی که پس از جدا کردن خوب آنها را با پیچیدن آنها ثابت کردید. می توانید آن را در یک سبد حصیری پنهان کنید که فکر می کنید یکپارچگی کامل با دکوراسیون اتاق شما ایجاد می کند.

  • اگر از آویزان شدن کابل‌ها از کنار سبدی که استفاده می‌کنید ناراحت هستید، می‌توانید قسمتی را که کابل‌ها در آن قابل مشاهده هستند به سمت جلوی دیوار بچرخانید.
  • علاوه بر این، در صورت تمایل، می توانید کف سبد را به صورت نامرئی سوراخ کنید و کابل ها را از شکاف موجود در سبد عبور دهید.

تختخواب به چه معناست؟ آیا پایه یا چارچوب تخت در اتاق خواب ایده آل تر است؟

5. از جعبه های ذخیره کابل استفاده کنید

یونیت تلویزیون چوبی

علاوه بر سبد حصیری، روش دیگری که می توانید برای مخفی کردن کابل تلویزیون خود انتخاب کنید، استفاده از جعبه های ذخیره کابل است.

این جعبه ها که راه حل بسیار کاربردی هستند، فقط کابل تلویزیون نیستند. برای مخفی کردن کابل‌های دستگاه‌های الکترونیکی در آشپزخانه، کابل‌های اتاق کار یا کابل‌های الکترونیکی که باعث ایجاد ظاهر نامرتب در بسیاری از مناطق خانه شما می‌شوند، ایده‌آل است.

می‌توانید کابل‌هایی را که مطمئن هستید پس از مرتب کردن و پیچیدن آنها پراکنده نمی‌شوند، در جعبه ذخیره‌سازی که در کنار دستگاه تلویزیون قرار می‌دهید قرار دهید.

می توانید بروید و چنین جعبه ای را بخرید یا به راحتی با استفاده از جعبه ای که دیگر در خانه کاربرد ندارد، آن را خودتان بسازید. بنابراین شما می توانید به بازیافت کمک کنید.

برای ایده های بازیافتی که می توانید  اجرا کنید، می توانید مقاله ما را با عنوان ایده های بازیافتی که می توانید در خانه اعمال کنید بخوانید.

6. سیم ها را در دکوراسیون قرار دهید

کابل گره خورده با روبان

اگر نکات کاربردی که در مطالب خود به اشتراک می گذاریم برای پنهان کردن کابل های تلویزیون و سایر وسایل الکترونیکی کافی نیست، می توانید کابل ها را در دکوراسیون منزل قرار دهید. چطور؟

برای این ایده به مواد مختلفی نیاز خواهید داشت که به نظر ما ظاهر بسیار خلاقانه ای به خصوص در اتاق های کودک و نوجوان یا اتاق مطالعه ایجاد می کند.

مثلا؛ با تزیین کابل بلندی که با نوارهای رنگی با برگ به دیوار می چسبانید، می توانید یک دکوراسیون دیواری شیک داشته باشید.

علاوه بر این، اگر فرزندتان به حیوانات علاقه مند است، می توانید کابل کامپیوتری را که به دیوار وصل کرده اید با اسکلت دایناسور مقایسه کنید.

7. از Conduit استفاده کنید

کانال کابل تلویزیون

اگر فکر می کنید جمع آوری تمام کابل های متصل به تلویزیون مانند کابل برق و ماهواره، کابل سیستم صوتی مشکل خواهد بود، می توانید با استفاده از یک کانال کابلی مشکل خود را حل کنید.

می‌توانید با قرار دادن کابل‌ها در داخل لوله یا مجرا، به هم ریختگی را از بین ببرید.

در صورت تمایل می توانید رنگ کانال کابلی که نام بردیم را تغییر دهید تا با رنگ دیوار یا رنگ های دیگر خانه شما هماهنگ باشد. اگر می خواهید کابل تلویزیون خود را مخفی کنید ، این پیشنهاد می تواند برای شما ناجی باشد.

لاگوم به چه معناست؟ فضاهای زندگی تکمیل شده با فلسفه لاگوم

8. از پروفایل های پایه استفاده کنید

ازاره

تخته دامن یکی از راه حل های مهمی است که اغلب در خانه مورد توجه قرار نمی گیرد، اما تغییرات عظیمی ایجاد می کند. پروفیل های دامن که عموماً در پایین دیوارها قرار می گیرند، از پرطرفدارترین و بسیار مفیدترین مواد برای نگهداری کابل هستند.

در این جهت می توانید کابل های بلندی را که نمی خواهید در خانه تان دیده شوند، بین تخته های دامن پنهان کنید.

در این مقاله سعی کردیم راهکارهایی کاربردی و تزیینی برای پنهان کردن کابل های تلویزیون و سایر وسایل الکترونیکی که ظرافت دکوراسیون اتاق نشیمن و نشیمن را تحت الشعاع قرار می دهند را برای شما ارائه دهیم. ما امیدواریم که توانسته باشیم با ایده هایی که در محتوای خود با شما به اشتراک می گذاریم، الهام بخش باشیم، جایی که ما پیشنهادات پنهان کردن کابل تلویزیون را گرد هم آورده ایم.

واحد تلویزیون

علاوه بر این، واحد تلویزیون شما شاید مهمترین دستیار شما برای پنهان کردن ظاهر نامناسب کابل های تلویزیون باشد. یک دستگاه تلویزیون شیک و مدبر با طراحی خود تمام توجهات را به خود جلب می کند، بنابراین نگران نباشید.

در این راستا ، مجدداً تأکید می کنیم که در فیکا، کاربردی ترین مدل های یونیت تلویزیون را خواهید یافت که با مزایای عملکردی خود جلب توجه می کنند و با طراحی های شیک خود مورد قدردانی قرار می گیرند  .

با افزودن مبل تختخوابشویی که دوست دارید به سبد خرید خود می توانید آن را از فیکا خریداری کنید. شما می توانید سبک اتاق نشیمن خود را غنی کنید!

 

نویسنده: حامد دهنوی