صندلی سینه سه گانه آنتراسیت

مدل های صندلی راحتی چستر یا صندلی راحتی چسترفیلد با نام اصلی خود یکی از مبلمان هایی است که در سرتاسر دنیا می توانید با آن مواجه شوید، البته اصالتا بریتانیایی.

مدل های مبل چستر اگرچه سال ها، حتی قرن ها از اولین تولید آن ها می گذرد، همچنان جایگاه خود را در بین محبوب ترین مدل های مبل از نظر دکور حفظ کرده اند. بنابراین، ست های مبل چستر محبوبیت خود را مدیون چه ویژگی هایی هستند؟

مدل های صندلی راحتی چستر با طراحی منحصر به فرد خود که آن ها را از سایر مدل های صندلی متمایز می کند، از تاریخ تا به امروز بخش مهمی از دکوراسیون هتل، اداره و منزل را تشکیل داده اند. به عنوان فیکا ، آدرس مبلمان کلاسیک و مدرن ، هر آنچه را که باید در مورد مدل مبل راحتی بدانید را در این مقاله فهرست می کنیم!

چه کسی صندلی راحتی چستر را اختراع کرد؟

صندلی بال آنتراسیت چستر

اصطلاح چسترفیلد برای اولین بار در دهه 1800 برای توصیف یک مبلمان مانند صندلی استفاده شد. با این حال، برای درک اختراع صندلی راحتی چستر، لازم است داستانی حتی قدیمی تر را بررسی کنیم.

اگرچه سند رسمی برای اثبات این شایعه وجود ندارد، اما طبق آنچه گفته می شود; صندلی راحتی چستر در اصل به درخواست ویژه لرد فیلیپ استانهوپ ، چهارمین ارل چسترفیلد (1694-1773) ساخته شد. مدل های مبل چستر اینگونه نامگذاری شده اند.

می گویند کنت جایی می خواست که آقایان آن زمان یعنی آقایان بزرگوار بدون چروک شدن لباس بنشینند و پیشه وری محلی را برای این کار گماشت. در نتیجه، کار صنعتگر، صندلی راحتی، پدیدار شد.

مبل چستر چیست؟

صندلی راحتی بورگوندی چستر

صندلی راحتی چستر که سال‌ها خانه اربابان، هنرمندان، سیاستمداران و اشراف بی‌شماری را تزیین می‌کند، در طول زمان تکامل یافته و مطابق با عصر و سلیقه‌های آن دوران بوده، اما همیشه بافت هنری خود را حفظ کرده است. این نه تنها سرعت خود را حفظ کرده است، بلکه امروزه به یکی از محبوب ترین انواع مبلمان تبدیل شده است. بنابراین صندلی راحتی چستر دقیقا چیست؟

مدل های مبل چستر با دوخت دکمه های روی مبل روکش چرم لحافی در فواصل مساوی شکل می گیرند. صندلی راحتی چستر با جزئیات زیر متمایز است:

  • اسکلت
  • روکش پارچه ای یا چرمی
  • پر كردن
  • بست اثاثه یا لوازم داخلی
  • دکمه ها

در حالی که مدل های مبل چستر که جایگاه مهمی در صنعت مبلمان امروزی دارند، پوشانده می شوند، نه تنها چرم، بلکه پارچه های روکش های مختلف مانند نبوک و مخمل نیز ترجیح داده می شود. این مدل صندلی راحتی با خطوط طراحی متفاوت خود همچنان با تفسیر مجدد مداوم، تازگی و ماندگاری خود را حفظ می کند.

مدل مبل چستر با خطوط مختلف

چرم‌های رنگارنگ، پارچه‌هایی در طرح‌ها و بافت‌های مختلف… مدل‌های صندلی راحتی چستر سال‌ها است که روندهای محبوب دکوراسیون داخلی مانند مدرن، شیک، کلاسیک و سبک‌های قدیمی را شکل می‌دهند. بیایید نگاهی دقیق تر به مدل های صندلی راحتی چستر بیندازیم که به روش های مختلف تفسیر شده اند.

Nobility Meets Quality: ست مبل بریستول چستر

مدل مبل راحتی آبی تیره

مبل سه نفره چستر

ست مبل بریستول چستر فیکا با الهام از مدل های کلاسیک مبل چستر، فضایی باشکوه را به خانه شما می بخشد. با رنگ آبی ترند، می توانید سبک منحصر به فرد خود را به اتاق نشیمن خود منعکس کنید. علاوه بر این، برای کسانی که می خواهند انتخاب خود را با گزینه های پارچه مختلف انجام دهند، مزیتی را فراهم می کند.

می توانید از مدل صندلی راحتی بریستول چستر سه گانه در دفتر کار، کتابخانه رسمی و یا در منزل خود استفاده کنید. امکان استفاده از این مدل وجود دارد که در هر محیطی که از آن استفاده می شود، چه به صورت تکی و چه به صورت ست، ظاهری مجلل و غنی ایجاد می کند.

فراموش نکنید که ست مبل چستر شیکی که برای اتاق نشیمن خود انتخاب کرده اید را با انتخاب لوستر خود تکمیل کنید.

قبل از تصمیم گیری در مورد لوستر اتاق نشیمن، چگونه لوستر اتاق نشیمن را انتخاب کنیم؟ نگاهی به محتوای ما با عنوان ” مدل های لوستر اتاق نشیمن مدرن ” مفید خواهد بود.

مبل چستر دو نفره

اگر فضای کافی برای یک صندلی راحتی چستر سه نفره ندارید یا می خواهید از آن به عنوان یک ست استفاده کنید، می توانید بسیاری از فضاهای نشیمن مانند اتاق نشیمن، دفتر کار، اتاق خواب را با صندلی راحتی چستر دو نفره بازسازی کنید. صندلی راحتی دوتایی بریستول چستر با پایه‌های چوبی تیره‌اش بر موضع ظریف خود تأکید می‌کند.

اگر اندازه اتاق نشیمن شما را در هنگام دکوراسیون نگران می کند، « نکات کاربردی و خلاقانه برای پنهان کردن کابل تلویزیون می توانید نکات مورد نیاز خود را در محتوای ما با عنوان پیدا کنید.

چستر برگر

صندلی راحتی chester berjer آبی سرمه ای

برگر یکی از مدل های مبلمان مورد علاقه امروزی است. صندلی های راحتی چه به صورت یک نفره، دو نفره و یا با ست مبل استفاده شوند، به شما این امکان را می دهند که به دکوراسیونی محکم برسید. خوب، چرا صندلی راحتی خود را به نفع صندلی چستر انتخاب نکنید؟ با صندلی راحتی بریستول چستر می توانید اصالت خطوط کلاسیک را در خانه خود منعکس کنید.

در نهایت برای تکمیل ظرافت صندلی راحتی چستر می توانید از شمع، شمعدان و لوازم تزئینی با جزئیات طلایی نیز استفاده کنید. علاوه بر این، می توان با لوسترهای پر زرق و برق و چراغ های رومیزی قدیمی ، دکور را به سطح بالاتری برد .

برای اطلاعات بیشتر در مورد برگر، « برگر چیست؟ چگونه صندلی راحتی برگر انتخاب کنیم؟ توصیه می کنیم مقاله ما با عنوان ” را مرور کنید.

صندلی راحتی چستر چرمی

مبل راحتی چرم قهوه ای

مدل های مبل چستر را می توان به طور کلی در دفاتر اداری یا داخلی های رسمی با روکش چرمی ترجیح داد. صندلی‌های چستر چرمی با ظاهری چرمی کهنه، در رنگ‌های مختلف و در سبک‌های مختلف صنعتی، کلاسیک و مدرن عرضه می‌شوند.

بد نیست بگوییم که مبل های چرمی چسترفیلد با ظاهر بست و دکمه ای حالت اصلی این مدل صندلی راحتی را نشان می دهد. مشکل مدل های مبل چستر چرمی; ساییدگی و پارگی روی پوست با استفاده بیش از حد قابل مشاهده است. بنابراین، آنها برای اتاق های نشیمن که اغلب در خانه ها استفاده می شوند ترجیح داده نمی شوند.

صندلی راحتی چستر با خطوط مدرن

مبل راحتی سه نفره نارنجی

مدل های مبل مدرن چستر گزینه ای عالی برای کسانی است که نمی توانند از ترندها چشم پوشی کنند، بلکه به دنبال خطوط طراحی کلاسیک در صندلی های راحتی هستند. ست مبل الیویا فیکا با ترکیب ساختار لحافی مدل مبل چسترفیلد فیکا با الگوهای مدرن پای کلاغی طراحی منحصر به فردی را ارائه می دهد.

ست مبل الیویا با بافت نرم، ساختار پا که سهولت در تمیز کردن، کوسن های با کیفیت و راحت را فراهم می کند، برای کسانی که به دنبال مدل های مبل مدرن چستر هستند، باید از آن دیدن کنند.

مدل های مبل چستر مخملی

مبل راحتی مخملی زرد

پارچه مخملی، یکی دیگر از انواع پارچه‌ای که اغلب در بین مدل‌های مبل چستر فیکا ترجیح داده می‌شود، جایگاه اصیل این مدل را تکمیل می‌کند. اگرچه پارچه مخملی از نظر نگهداری دارای مشکلاتی است، اما ذکر این نکته نیز مفید است که از نظر طراحی داخلی دارای یک موضع بسیار ظریف است.

صندلی راحتی چستر با رنگ های پاییزی

صندلی راحتی رنگ دارچینی

با ست مبل راحتی فیکا می توانید نسیم های عاشقانه پاییز را در خانه خود بازسازی کنید. می توان با صندلی چستر دارچینی رنگ با بازوهای خمیده، پارچه چرم مانند و طراحی دکمه دار، استایل را در اتاق نشیمن یا اتاق نشیمن به تصویر کشید.

برای پیشنهادات دکوراسیون بیشتر و اطلاعات مفید در مورد خانه خود، حتما به وبلاگ ما سر بزنید.

نویسنده: حامد دهنوی