کلمه ای که اغلب در مورد دکوراسیون مبلمان با آن برخورد می کنید، اما شاید در مورد معنی آن کاملا مطمئن نباشید: Bergere. با این حال به شما این اطمینان را می دهیم که بسیاری از افرادی که در زمینه مبلمان تخصص ندارند نمی توانند به یکباره به این سوال پاسخ دهند که برجر چیست و چرا در دکوراسیون منزل اینقدر اهمیت دارد .

از طرف دیگر، باید بگوییم که داشتن یک ایده کلی در مورد هر مبلمانی که در خانه خود قرار می دهید و سبک شما را منعکس می کند، بسیار سودمند است. ما به عنوان تولید کننده پیشرو مبلمان فیکا   می خواستیم نکات مهم در مورد صندلی راحتی را برای شما جمع آوری کنیم.

بنابراین، می توانید دانش خود را در زمینه دکوراسیون منزل گسترش دهید و ایده ای داشته باشید که در هنگام دکوراسیون منزل خود چه مبلمانی را برای چه منظوری انتخاب کنید. در اینجا متداول ترین سوالات در مورد صندلی راحتی و پیشنهادات فیکا برای کمک به شما در انتخاب برج وجود دارد…

صندلی راحتی برجر آبی سرمه ای به عنوان پاسخی به این سوال که برجر چیست

برگر چیست؟

Bergere بدون شک نوعی صندلی راحتی است. همانطور که از نام آن به راحتی می توان فهمید، املای اصلی صندلی راحتی که مبلی فرانسوی است، “برگر” است. تک صندلی بودن اصلی ترین ویژگی آن است که آن را از سایر صندلی ها متمایز می کند.

صندلی راحتی با تکیه گاه و تکیه گاه در دو طرف یک مبلمان بزرگ برای نشستن است. اشتباه نخواهیم کرد اگر بگوییم صندلی برجر که با توجه به هدف استفاده دارای گزینه های قسمت بالا یا پایین پشتی است، راحتی را با ظرافت ترکیب می کند.

ما حتی با یک مثال می توانیم حقانیت خود را در این مورد ثابت کنیم. فرض کنید می‌خواهید گوشه مطالعه یا فضای گفتگوی خود را با قهوه ایجاد کنید. وقتی به مبلمان مورد نیاز برای ایجاد این فضا فکر می کنید، احتمالاً اولین چیزی که به ذهن شما می رسد صندلی بال است.

از آنجا که صندلی های برجر با ویژگی های استراحت و بهبود حس زیبایی با ظاهر تزئینی خود یکی از اجزای ضروری هر خانه ای است. پس از بررسی دقیق این سوال که صندلی بال چیست ، بیایید بررسی کنیم که مفهوم برجر چگونه یافت می شود.

همچنین می‌توانید نگاهی به مقاله ما با عنوان همه چیز درباره مدل مبل چستر!  بیندازید، جایی که ما ترجیح داده‌شده‌ترین مدل‌های صندلی بال فیکا را بررسی می‌کنیم  .

مبل با رنگ های خاکی متعلق به مجموعه Bianca از برند Doğtaş

آمدن صندلی راحتی برگر به صحنه تاریخ

صندلی های راحتی Bergere که اولین نمونه های آن در فرانسه یافت می شود. با الهام از تاج و تخت پادشاه لویی چهاردهم، پادشاه لوئیس پانزدهم و پادشاه لوئیس شانزدهم، این مهم ترین و به نظر ما جالب ترین قطعه از دسته مبلمان است. زیرا اولین صندلی‌های برجر با ویژگی‌های پهن‌تر و عمیق‌تر از سایر انواع صندلی‌ها و صندلی‌ها برجسته‌تر هستند.

مشخص است که در نمونه های قرن پانزدهم، سبک باروک با شدت بیشتری دیده می شد و در قرن های بعد، طرح های کمی ساده تر ترجیح داده شد. در دهه 1800، برجرها به بخشی جدایی ناپذیر از اتاق نشیمن در خانه ها تبدیل شدند. به عبارت دیگر، می‌توان نتیجه گرفت که تقریباً در هر خانه فرانسوی، صندلی‌های راحتی شروع به همراهی مبل‌ها کرده‌اند.

صندلی های راحتی که از دیگر مبلمان با ظاهر تاریخی و همچنین الهام بخش خود متمایز هستند، اکنون جزو اولین انتخاب های فرانسوی و همچنین اولین انتخاب جهان در دکوراسیون منزل هستند. اما البته، امروزه، برجرها; این الهام بخش تغییرات بی‌شماری در راستای فناوری‌های در حال توسعه، تغییر روندها و البته سبک‌ها است. این به هر کسی که مایل است بر اساس سلیقه و نیاز خود صندلی برجر پیدا کند، این امکان را می دهد.

دو صندلی راحتی تزئینی که در کنار یک میز قهوه خوری قرار گرفته اند

نکاتی که باید هنگام انتخاب برگر در نظر بگیرید

اگرچه صندلی‌های راحتی، یکی از مهم‌ترین بخش‌های خانه‌های مدرن، در طول سال‌ها بارها تکامل یافته‌اند، اما اکنون به‌عنوان اشیایی «بی‌زمان» جای خود را در زندگی ما باز کرده‌اند. با این حال، این بدان معنا نیست که هر برگر ویژگی یکسانی دارد. زیرا طبیعتاً همه به جای هر برجری، صندلی راحتی را ترجیح می دهند که منعکس کننده خلق و خوی خانه آنها باشد و در عین حال راحتی را ارائه دهد.

با این حال، معیارهایی که در انتخاب برجر باید در نظر گرفته شود به این موارد محدود نمی شود. اگر می خواهید صندلی راحتی بخرید که به قسمت اصلی زیباترین گوشه خانه شما تبدیل شود، با راحتی که ارائه می دهد، روز شما را بهتر کند و به فضای زندگی شما سبکی ببخشد، فراموش نکنید که به نکات آن نگاهی بیندازیم. ما برای شما لیست کرده ایم

صندلی راحتی بژ با سه نفره قرمز

هارمونی را بدست آورید

دکوراسیون خانه نیاز به یکپارچگی و البته هماهنگی دارد. حتی قطعاتی که فکر می کنید با هم ناسازگار هستند می توانند در درون خود هماهنگی ایجاد کنند. پس چگونه برجرها می توانند هارمونی را در خانه شما کامل کنند؟

از این نظر توصیه می کنیم ابتدا به هارمونی سبک توجه کنید. اینکه صندلی های راحتی شما  دارای استایلی باشد که با دیگر گروه نشیمن خانه همخوانی داشته باشد نیز می تواند به عنوان سرمایه گذاری بلندمدت در منزل شما محسوب شود. به عنوان مثال، طراحی صندلی بال در آینده در یک خانه با دکوراسیون کلاسیک چندان هماهنگ به نظر نمی رسد.

از طرفی فراموش نکنید که مسئله رنگ سهم زیادی در هارمونی خانه دارد. بر این اساس انتخاب تناژهایی که با رنگ های عمومی منزل شما همخوانی داشته باشد در انتخاب برجر لذت چشم شما را غنی می کند.

صندلی راحتی که با بازکردن قسمت پا به پوف تبدیل می شود

استفاده مورد نظر را تعیین کنید

ما در این عنوان گفته ایم که به سوال برجر چیست پاسخ دادیم که قسمت اصلی صندلی راحتی تک نفره است . با این حال، ظلم به این طرح‌های چشم‌نواز است که بگوییم صندلی‌های برجر که تاریخچه ریشه‌ای به زمان پادشاهان دارند، فقط برای نشستن تولید می‌شوند.

زیرا زمانی که برجرها جدا از سایر ست های مبل استفاده می شوند، در واقع این قدرت را دارند که حتی به تنهایی فضایی کاملا متفاوت در خانه شما ایجاد کنند. گاهی اوقات آنها به شما کمک می کنند تا گوشه خود را بسازید و گاهی اوقات آنها به زیباترین عنصر تزئینی اتاق مطالعه شما تبدیل می شوند.

کنسول چیست؟ مدل‌های کنسولی که هوای خانه شما را تغییر می‌دهند

گاهی اوقات صندلی های راحتی که در سر اتاق کودک قرار دارند، اغلب بهترین همراهی برای لذت بردن از سریال/فیلم های تلویزیونی هستند. از این منظر، می توان با خیال راحت نتیجه گرفت که انتخاب صندلی های راحتی با ویژگی های مختلف، طرح های مختلف و موضع متفاوت برای هر منطقه ضروری است. بنابراین، هنگام انتخاب برجر، توجه به این نکته مفید است که دقیقاً در کجای خانه یا محل کار خود آن را قرار دهید.

صندلی بال زرد

به کارکرد توجه کنید

“یک صندلی بال چقدر می تواند کاربردی باشد؟” می شنویم که می گویید. باید به این نکته اشاره کنیم که بین صندلی راحتی که زندگی شما را در خانه پیچیده نمی کند و صندلی راحتی که وزن کمی دارد تفاوت قابل توجهی در کارکرد وجود دارد. با توجه به این مثال می‌توان پیش‌بینی کرد که جابه‌جایی یک صندلی راحتی در هنگام تغییر مکان در هنگام تغییر دکوراسیون منزل آسان خواهد بود، اما یک صندلی راحتی از این نظر دشوار خواهد بود.

علاوه بر این، انتخاب صندلی های راحتی با ساختار پارچه ای که به راحتی تمیز شوند، پیشنهاد دیگری است که زندگی شما را آسان می کند. به این ترتیب در تصادفات جزئی منزل در مقابل احتمال لک شدن و آلودگی صندلی راحتی راحت تری خواهید داشت. بنابراین، باید بگوییم که اگرچه در انتخاب صندلی بال به زیبایی و هارمونی توجه می کنید، اما اولویت دادن به کارکرد به نفع شما خواهد بود.

فضای نشیمن با دکوراسیون مدرن

برند مبلمان مناسب را انتخاب کنید

وقتی به آخرین مقاله از محتوای خود می رسیم، جایی که به سؤالاتی مانند بال صندلی چیست و برای چه چیزهایی مفید است، پاسخ می دهیم، می بینیم که انتخاب برند حداقل به اندازه انتخاب برجر مهم است. به همین دلیل، توصیه می کنیم برندی را انتخاب کنید که نیازهای شما را به درستی برای صندلی های برجر که انتظارات شما را برآورده می کند، درک کند.

این البته برای تمام نیازهای خانواده شما صدق می کند. با این حال، انتخاب برندی که رضایت شما را در هنگام خرید محصولات مبلمان در اولویت قرار دهد، همچنین به شما این امکان را می‌دهد که با دانستن اینکه این یک متخصص قابل اعتماد است که می‌توانید برای تمام نیازهای مرتبط با مبلمان خود در درازمدت با آن مشورت کنید، عمل کنید.

از طرفی توصیه می کنیم به پشتیبانی پس از فروش اهمیت دهید. علاوه بر این، حرکت رو به جلو با برند مبلمان مانند فیکا که طیف گسترده ای از محصولات دارد، شما را در انتخاب آزاد می کند.

برای بررسی گزینه های فیکا می توانید اینجا کلیک کنید.

نویسنده: حامد دهنوی